Address & Contact

Our Address

بندرعباس،سه راه برق

Telephone

تعمیرات کولر اسپیلت محمدی

✳️7 مورد خرابی کولر گازی اسپلیت 

💫تولید سرمای کم و نشت گاز مبرد 

🔸🔹نشت گاز مبرد مشکل کولر گازی اسپلیت در هر برندی است. اگر سرمای کولر و یا اسپلیت شما به تدریج کم شده است و یا در مدت زمان زیادی از کولر گازی خود استفاده نکرده اید و حس می کنید که کولر گازی شما سرمای گذشته را ندارد، بهتر است قبل از هر اقدامی اول شیرها، لوله ها و تمامی اتصالات به کولر گازی را مورد بررسی قرار دهید.

🔸🔹نشت گاز مبرد باعث ایجاد گرما و تولید باد گرم می شود، پیدا کردن نشتی گاز مبرد کاری دشوار و سخت است برای حل کردن این مشکل کولرگازی اسپلیت بهتر است از یک متخصص و یا تکنسین کمک بگیرید.

🔸🔹تکنسین بعد از پیدا کردن نقاط نشتی باید آن ها را برطرف کند، گرفتی نشی کاری زمان بر است و وقت گیر به خصوص وقتی در چندین نقطه نشتی وجود داشته باشد.

💫خرابی کویل و یخ زدگی لوله های مبرد 

🔺یکی از رایج ترین مشکلات خرابی کولر گازی اسپلیت یخ زدگی گاز کویل و نشتی لوله ها و مبرد است. کویل ها مسئول جذب گرما هستند و مسئول آزاد سازی باد خنک، کویل ها باید باد گرما را دریافت کنند تا گاز موجود در کولر گازی اسپلیت دچار یخ زدگی سیم پیچ ها و لوله های انتقال گاز نشود، اگر مشکلات کولر گازی اسپلیت از کویل باشد باید سریعا رفع کرد تا به قطعات دیگر آسیبی وارد نکند.

💫کثیف شدن کویل با گرد و خاک 

🔸🔹کویل و کندانسور کولرگازی شما خارج از منزل و در فضای باز قرار دارد و در معرض گرما می باشد. کویل و کندانسور وقتی با لایه ای از خاک و دوده پوشانده شود به خوبی کار نخواهد کرد، این مشکل کولرگازی اسپلیت بسیار شایع است.

🔸🔹اگر کویل ها را هر 3 ماه تمیز نکنید، دستگاه شما به سختی کار خواهد کرد و این امر باعث افزایش ساییدگی قطعات و حتی خرابی کولر گازی اسپلیت خواهد شد.

💫مشکل داشتن کمپرسور و فن 

🔺به دلیل خاموش و روشن کردن های مکرر کولرگازی، نوسانات برق، عدم روغن کاری، و یا گرد و غبار ممکن است فن کولر گازی شما خراب شده باشد. این نوع خرابی کولر گازی اسپلیت را می توان با چند آزمایش ساده تست کرد

🔺 مثلا: فن را با دست بچرخانید اگر مشکلی در چرخاندن فن داشتید باید بدانید که بلبرینگ موتور دچار آسیب شده است. فن باعث می شود هوای گرم تولید شده از داخل موتور به بیرون منتقل یابد.

💫پوشاندن درزها و شکاف ها 

🔸🔹بعضی از خانه ها و یا محیط های کار ممکن است دارای درز ها و شکاف هایی باشد که هوای خنک از آن عبور کند و جایگزین آن را هوای گرم بگیرد.

🔸🔹 بهتر است تمام درزهای پنجره و در ها را بپوشانید زیرا این امر باعث اتلاف انرژی و هزینه های بسیار برق می شود. این مشکل را از خرابی کولر گازی اسپلیت ندانید.

💫مشکل داشتن ترموستات 

🔺یکی دیگر از مشکلات کولر گازی اسپلیت مشکل ترموستات است. ترموستات مسئولیت قطع و وصل شدن کولرگازی اسپلیت و متعادل نگه داشتن دمای کولر گازی را دارد. گاهی یک دست بالا رفتن دما و زیادی تولید سرما کردن و بلعکس مشکل از ترموستات می باشد.

🔺گاهی هم ممکن است دستگاه شما قدیمی باشد بهتر است ترموستات را تعویض کرده از ترموستات های قابل برنامه ریزی استفاده کنید. برای تنظیم ترموستات های قدیمی بهتر است به دفترچه راهنمای کولر گازی مراجعه کنید و تنظیمات صحیح را انجام دهید تا از هزینه اضافی برای خرابی کولر گازی اسپلیت جلوگیری کنید.

💫آب ریزی کولر گازی 

🔸🔹مشکلات کولرگازی ها در زمستان هم هست. مشکل آبریزی کولر گازی که یکی از شایع ترین مشکلات است، آبریزی کولر گازی می تواند موجب اتصالی کابل ها و یا خرابی دیوار و یا کف محیط کار و یا منزل شود.

🔸🔹آبریزی کولر گازی دلایل زیادی دارد مثلا می توان از لوله خروجی آب باشد و یا می تواند از سینی داخل موتور باشد. حال می پرسید سینی داخل موتور چیست؟

🔸🔹در داخل موتور کولرگازی یک سینی وجود دارد که تبخیر آن و رطوبت موجود در کولر گازی در آن جمع شده از سینی به لوله خروجی آب منتقل می شود حال ممکن است سینی دچار پوسیدگی شده باشد و یا آشغال گرفته باشد به هر حال با بروز این اتفاقات آب از سینی از سراریز می شود.

به مدیریت:محمدرضا محمدی

 

تعمیرات کولر اسپیلت محمدی در بندر عباس , تعمیرات کولر اسپیلت محمدی , تعمیرات کولر اسپیلت , تعمیرات کولر اسپیلت در بندر عباس , تعمیرکار کولر اسپیلت در بندر عباس , تعمیر کولر در بندرعباس ,