تعمیرکار موتور آسانسور و خدمات موتورهای سیفکو

? تعمیر گیربکس آسانسور

? تعمیر موتور آسانسور ، موتور آسانسور سیفکو

? خدمات و پشتیبانی موتورهای سیفکو

? سرویس و نگهداری آسانسور را فقط و فقط به متخصصین بسپارید…

? سرویس دوره ای آسانسور و خدمات نگهداری آسانسور یکی از مهمترین مسائلی است که ساکنان و مدیران ساختمان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند. شرکت ها و گروههای متعددی خدمات سرویس و نگهداری آسانسور را ارایه می نمایند. اما آیا می توان به هر فردی اعتماد کرد!؟ قطعا ریسک بالای سپردن تجهیزات گران قیمت اسانسور به افراد ناشی می تواند خسارات جبران ناپذیر به همراه داشته باشد. با توجه به حساسیت قطعات و کمیابی آنها در شرایط تحریم، لازم است از تکنسین های با تجربه درخواست کمک بگیرید.

? هر چند مدت سرویس آسانسور صورت می گیرد؟

بازه ی زمانی سرویس آسانسور برای تمامی آسانسور ها یکسان نمی باشد و به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل نوع و مدل آسانسور می باشد که هر یک از آن ها تجهیزات و سیستم های مخصوص به خود را دارند و باید از سازنده ی آن در مورد دوره های سرویس آسانسور به طور دقیق پرسیده شود. یکی دیگر از این عوامل نوع ساختمان و محلی است که در آن قرار دارد. به طور مثال ساختمان هایی که جمعیت زیاد تری دارند و یا تجاری هستند، به دلیل رفت و آمد بیشتر، میزان سرویس آن ها متفاوت است. در این گونه ساختمان ها خرابی و اختلال در آسانسور و کار نکردن آن مشکلات زیادی به وجود می آورد.

یکی دیگر عواملی که سرویس آسانسور به آن بستگی دارد نوع قراردادی می باشد که در هنگام نصب آن با شرکت مورد نظر انجام شده است. لازم به ذکر است که گاهی در قرارداد ذکر می شود که آسانسور مورد نظر هر چند وقت یکبار باید سرویس و نگهداری شود.

مدیریت : آقای آقایی

اجزای موتور آسانسور , سیم کشی موتور آسانسور , تعمیر موتور گیربکس آسانسور , حفاظ موتور آسانسور , تنظیم ترمز موتور اسانسور , , آسانسور هیدرولیک , موتور , آسانسور ,