Address & Contact

Our Address

خوزستان،بندر ماهشهر،بلوار طالقانی،خیابان آگاهی

فروش لوازم یدکی ساندرو،مگان،l90 ،هیوندا و زانتیا در بندر ماهشهر خوزستان

شماره های تماس:
09166504049
تلفکس:
88_06152322277
انواع خدمات:
?مکانیکی
?صافکاری
?نقاشی
?جلوبندی
?برق
?کولر
?دیگ مخصوص l90
?تعویض روغن موتور
?تعویض فیلتر روغن
?تعویض فیلتر هوا
?تعویض و یا تعمیر فیلتر سوخت
?جایگزین یا تعمیر کابین فیلتر
?بررسی سطح روغن گیربکس که در صورت نیاز دوباره پر می شوند.
?بررسی روغن هیدرولیک
?بررسی دیسک و صفحه
?بررسی لنت، آستر ترمز، دیسک ترمز، درام و در صورت فرسودگی تعویض آنها.
?بررسی شلنگ های خنک کننده
?بررسی سیستم های شارژ
?بررسی باتری
?بررسی برق
?بررسی اجزایی که نیاز به گریس دارند
?بررسی وضعیت لاستیک ها
?بررسی عملکرد مناسب همه چراغ ها، برف پاک کن ها و غیره
?هر کد خطایی را در ECU بررسی می شود و اقدامات اصلاحی توسط تعمیرگاه فرید شکاری انجام می شود.
?همچنین قطعات مکانیکی که ممکن است باعث توقف انتقال قدرت اتومبیل یا عدم امنیت آن برای جاده شود. نیز به صاحبان خودرو اطلاع داده خواهد شد. تا در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهند.

فروش تخصصی لوازم یدکی انواع خودرو
هیوندا
سوزوکی
مگان
انواع خودورهای چینی
ایران خودو
سایپا
L90
و…

??????????????????
❇️صافکاری

?صافکاری به مجموعه ای از فعالیت هایی گفته میشود که یک تعمیرکار ماشین برای ترمیم و تعویض قطعات انجام میدهد. اتومبیل‌ها ممکن است به هر دلیلی که عمده ترین آن تصادفات است دچار آسیب‌‌‌های جزئی و کلی بدنه شوند. بدنه اتومبیل ساخته شده از چند لایه فلز است که پس از حرارت دهی در دمای بالا به شکل اتومبیل در آمده اند. این بدنه‌‌‌های فلزی به گونه ایست که افراد معمولی قادر به رفع خراش‌ها، فرورفتگی‌ها، قرشدگی‌ها و حتی آسیب‌‌‌های رنگی بدنه نیستند و لازم است به یک صافکار با تجربه و ماهر مراجعه گردد.

?صافکاری انواع متفاوتی دارد که مهمترین آنها صافکاری بدون رنگ و صافکاری با رنگ می‌باشد. پس از انتخاب نوع صافکاری، صافکار با استفاده از ابزارهای مخصوص مانند چکش و دستگاه مکنده، قرشدگی، فروفتگی و یا برآمدگی ایجاد شده در بدنه اتومبیل را از بین می‌برد تا بدنه به حالت اولش باز گردد. برخی از صدمات تنها با انجام همین مرحله ترمیم می‌شود و صافکار پساز رفع پستی و بلندی ایجاد شده در بدنه به سراغ پولیش کاری می‌رود و با ایجاد یکدستی در بدنه کار صافکار تمام می‌شود.

? بازدید و تعیین نوع صافکاری مورد نیاز
? صافکاری و نقاشی حرفه ای انواع خودرو داخلی و خارجی در محل
? رفع فرورفتگی و تعمیر آسیب دیدگی‌‌‌های بدنه منطبق با طرح اولیه خودرو
? صافکاری بدنه، گلگیر، در، کاپوت، رکاب، سقف، شاسی و تمام خودرو
? شاسی‌کشی و صافکاری زیربندی خودرو
? موج گیری و ترمیم خطوط و قوس‌‌‌های ظریف روی بدنه
?نقاشی اتومبیل، ترمیم رنگ خودرو، قلم گیری و پولیش بدنه پس از نقاشی و صافکاری
? رگلاژ در خودرو، رگلاژ صندوق عقب و رگلاژ کاپوت خودرو
?دستگاه صافکاری بدون رنگHotbox تولید کشور سوئیس
?دستگاه صافکاری بدون رنگ HB تولید کشور سوئیس

شماره های تماس:
09166504049
تلفکس:
88_06152322277
??????????????????

❇️تعمیر جلوبندی خودرو

?بالانس
?میزان فرمان
?تعمیر جعبه فرمان و برق،مکانیکی
?میزان فرمان با دستگاه تمام لیزری
?هیدرولیک و ….

?یکی دیگر از بخش های تخصصی موجود در تویولند بخش تعمیر جلوبندی خودرو است. جلوبندی به بخش جلویی و زیرین خودرو گفته می شود که وظیفه تعلیق خودرو، کاهش لرزش خودرو هنگام رانندگی روی سطوح ناهموار و انتقال حداقلی این تکان ها به اطاق خودرو را بر عهده دارد. کمک فنرها که بخش اصلی جلوبندی خودرو را تشکیل می دهند.

?در واقع نقش ضربه گیر را بازی می کنند و به کاهش فرسودگی و مشکلات مربوط به جعبه فرمان، دیفرانسیل، گیربکس، سیبک های فرمان خودرو و … کمک می نمایند. کیفیت تعلیق خودرو یا هندلینگ به طور مستقیم به سیستم جلوبندی خودرو مربوط می شود و هر چقدر کیفیت سیستم جلوبندی بهتر باشد لذت و کیفیت رانندگی نیز بیشتر خواهد بود.

?جلوبندی خودرو شامل قطعاتی همچون فنر و کمک فنرهای جلو، اکسل، سیستم تعلیق جلو، میل موجگیر، سیستم چرخ ها، بلبرینگ و توپی چرخ ها، طبق و.. است. هر یک از این بخش ها ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شده و مشکلاتی را سبب گردند.

?از جمله مشکلات مربوط به جلوبندی خودرو و علایم آن عبارتند از: لرزش فرمان خودرو به دلیل بالانس نبودن چرخ ها و خرابی بلبرینگ، انحراف خودرو به یک سمت به دلیل اشکال در اتصالات فرمان و تنظیم نبودن زوایای چرخ ، گیج زدن خودرو به دلیل شل بودن میله تعادل، وجود سرو صدای نامتعارف هنگام عبور از موانع و یا سوت زدن چرخ ها.

??????????????????

❇️مراحل نقاشی بدنه خودرو

?رنگ کوره ایی
?پالایش سه کاره
?لکه گیری
?صفرشویی
?موتور شویی
?شفاف کردن چراغ های جلو

?در نقاشی بدنه خودرو پیش از هر چیز انتخاب یک صافکار حرفه ای مهم است. هرچه مدل ماشین بالاتر باشد حساسیت ترمیم رنگ بدنه آن نیز بیشتر خواهد بود. یک صافکار حرفه ایی با بررسی خسارات وارده ابتدا اقدام به اعمال صافکاری بی رنگ بر روی بدنه خودرو می‌نماید. عملیات صافکاری بی رنگ برای رفع قر شدگی‌ها و پستی بلندی‌های ایجاد شده بر روی بدنه ماشین انجام می‌گیرد. صافکار با استفاده از ابزار صافکاری قسمت‌های قر شده را کاملا صاف می‌نماید. در صورتی که قسمتی از بدنه دچار پارگی شده باشد صافکار با بررسی لایه‌های بدنه اقدام به انجام بتونه کاری و لیسه گیری می‌کند.

?همانگونه که در مقالات قبلی اشاره نمودیم بدنه خودرو از دو یا سه لایه تشکیل شده است. در صورتی که پارگی بدنه خودرو و خراش‌های ایجاد شده بر روی آن همه لایه‌ها را برش داده باشد و فلز آن مشاهده شود صافکار اقدام به بتونه کاری می‌کند تا بتواند با استفاده از آن سطح صافی را برای زیر سازی قسمتی که قرار است نقاشی شود ایجاد نماید. لیسه گیری خراش‌ها و شیارهای ایجاد شده نیز توسط یک صافکار حرفه ای باید انجام گردد. صافکار در این مرحله با پر کردن شیارها و خراش‌ها با استفاده از رنگ خشک و سپس استفاده از لیسه سطح یکدستی را فراهم می‌نماید.

?سپس نوبت به رنگ زدن بدنه خودرو می‌رسد که مهمترین بخش نقاشی بدنه خودرو می‌باشد. صافکار با تشخیص رنگ بدنه خودرو باید ترکیبی را ایجاد نماید که پس از رنگ کاری با بقیه قسمت‌های بدنه خودرو همرنگ شود. رنگ قسمت رنگ شده بدنه خودرو پس از مدتی تغییررنگ می‌دهد و صافکار اگر آگاهی‌های کامل را نسبت به رنگی که تهیه می‌کند نداشته باشد می‌تواند آسیب زیادی را به رنگ بدنه خودرو وارد نماید.

?استفاده از رنگ فابریک بدنه اتومبیل از مهمترین رموز موفقیت صافکاران حرفه ای می‌باشد. پس از خشک شدن رنگ بدنه خودرو صافکار با استفاده از دستگاه پولیش اقدام به پولیش کاری بدنه خودرو و سپس واکس زنی بدنه می‌نماید تا سطح بدنه کاملا یکدست گردد.

??????????????????

❇️ انواع شیلنگ‌‌‌های هیدرولیک

? شلنگ‌ها را می‌توان به چهار گروه کلی اتصال فشاری (بدون بست)، فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار بالا تقسیم بندی کرد.

? شلنگ‌‌‌های اتصال فشاری (بدون بست): این نوع شیلنگ‌ها به بست برای اتصال به سرشیلنگی نیاز ندارند و به راحتی می‌توان آنها را با یک ضربه به سرشیلنگی متصل کرد. این نوع شلنگ‌ها برای فشارهای پایین کمتر از ۲۰ بار مناسب هستند

? شلنگ‌‌‌های فشار ضعیف: این‌ها به صورت شیلنگ‌‌‌های لاستیکی شفاف فنری بوده و بین مخزن و پمپ خط مکش نصب می‌شوند و بر این اساس انتقال سیال را امکان پذیر کرده و در عین حال پمپ قادر به لرزش آزاد خواهد بود. همچنین از این شیلنگ‌ها می‌توان برای انتقال روغن برگشتی در قسمت نشتی شیرها و هیدروموتورها استفاده کرد.

? آشنایی با قطعات خودرو یا لوازم یدکی خودروها فقط مناسب تعمیرکاران یا فروشندگان لوازم یدکی نیست. داشتن اطلاعاتی حتی اندک در مورد قطعات و لوازم یدکی خودرو حتی برای یک صاحب خودرو هم میتواند در شرایطی کمک کننده و یا حتی ضروری باشد.

? هر قطعه در یک خودرو دارای یک شماره فنی یا پارت نامبر ( PA – Part Number ) منحصر به فرد میباشد که این روزها سفارش آن قطعه را بسیار آسان کرده است.

??????????????????

❇️برق

?سرویس سرقت سیستم رسانی
?دستگاه انژکتور شور (دیاک GSKAN3 2_21)
?دستگاه تست باطری
?دستگاه تست گاز کولر
?دشارر
?تنظیم چراغ های دستگاه

??????????????????

❇️خدمات مجتمع فرید شکاری

?یدک کشی
?بالابرخودرو
?دستگاه GSKAN2
?لانچ تعویض و روغن ،گیربکس
?فرستادن استا کار به محل
?ارسال پیک موتوری تحویل جنس در محل
?موتور شویی حرفه ایی
?قبول چک کارمندی

??????????????????

❇️فروشگاه

?تهیه قطعات در ۴ روز کاری از دبی
?قطعات استوک خودرو های خارجی
?باطری
?لاستیک تمامی خودرو ها

??????????????????
?مکانیکی
?تعمیر گیربکس های دنده ای و اتوماتیک آخرین مدل های ماشین های خارجی
?تعویض روغن موتور،فیلتر هوا ،تامین سرویس های مربوطه
?آپارکشی
?تنظیم باد

??????????????????

 

به مدیریت: فرید شکاری

شماره های تماس:
09166504049
تلفکس:
88_06152322277

 

 

 

 

بهترین تعمیرگاه در بندرماهشهر خوزستان , بهترین مکانیکی در بندر ماهشهر , فروش لوازم یدکی خودرو در بندر ماهشهر , فروش لوازم یدکی هیوندا در بندرماهشهر , فروش لوازم یدکی سوزوکی , فروش لوازم یدکی l90 , فروش لوازم یدکی خودرو های چینی , فروش لوازم یدکی مگان , تعمیرگاه در بندر ماهشهر خوزستان , صافکاری در بندر ماهشهر خوزستان , صافکاری بدون رنگ در بندر ماهشهر , نقاشی در بندر ماهشهر , جلوبندی سازی در بندر ماهشهر , تعمیرات برق خودرو در بندرماهشهر , برق خودرو در بندر ماهشهر , تعمیر دیسک و صفحه در بندر ماهشهر , تعویض روغنی در بندر ماهشهر , تعمیر کابین فیلتر در بندرماهشهر , تعمیر فیلتر سوخت در بندر ماهشهر , تعمیر فیلتر هوا در بندر ماهشهر , کولر ماشین در بندر ماهشهر , فروش لوازم یدکی خودرو در شادگان , فروش لوازم یدکی خودرو در امیدیه , فروش لوازم یدکی خودرو در آبادان , فروش لوازم یدکی خودرو در بیرجند , فروش لوازم یدکی خودرو در رامشیر , فروش لوازم یدکی خودرو در سربندر , تعمیرگاه سوزوکی در ماهشهر , تعمیرگاه l90در ماهشهر , تعمیرگاه هیوندا در ماهشهر , تعمیرگاه مگان در ماهشهر، , تعمیرگاه ایران خودرو در ماهشهر , تعمیرگاه سایپا در ماهشهر , تعمیرگاه انواع خودروهای چینی در ماهشهر , فروش لوازم یدکی هیوندا در ماهشهر , فروش لواز یدکی زانتیا در ماهشهر , فروش لوازم یدکی ماکسیما در ماهشهر , فروش لوازم کیا در ماهشهر , فروش لوازم یدکی پارس خودو در ماهشهر , فروش لوازم یدکی نیسان در ماهشهر ,