روکش مدرن اسپرت

تولید کننده انواع کفپوش و روکش صندلی 
توضیخ و تعمیرات صندلی،کمربند و غیره 
تعمیرات صندلی خودروهای ایرانی و خارجی صندلی کفپوش و روکش 

___________________________
مشتریانی که از طریق سامانه زمات به مجموعه ما مراجعه کنند شامل 20 درصد تخفیف در خرید لوازم می شوند .

_______________________________________

تودوزی اتومبیل چیست؟

برای تودوزی صندلی‌ها و یا بقیه بخش‌های داخلی خودرو با توجه به نوع خودرو میتوان از متریال‌های مختلفی مثل پارچه همرنگ، چرم، آلکانتارا و… استفاده میشود.

خودروها طبق استاندارد‌های برند خود طراحی و دیزاین کابین را انجام میدهند.این باعث میشود متریال هایی که برای ساخت قطعات داخلی خودرو استفاده میشود با یکدیگر فرق داشته باشد. بع همین دلیل تودوزی خودروها به یک کار تخصصی تبدیل شده است.

اتومبیل‌ به عنوان یک وسیله نقلیه است که باعث میشود افراد از نقطه ایی به نقطه دیگر منتقل شوند خودروهای مختلف دارای ویژگی های خاص میباشد.

طراحی داخلی خودرو همانند طراحی بیرونی آن اهمیت دارد چون افراد بیشتر وقت خود را درون خودرو میگذرانند و زیبایی کابین داخلی و کیفیت آن و راحت بودن کابین باعث میشود هنگام سفر های کوتاه و بلند احساس آرامش افزایش یابد.

تودوزی خودرو بیشتر مربوط به تعمیر صندلی ها میشود. اما درباره خودروهای لوکس مثل پورشه،بنز، ولوو، بی ام و سقف خودرو از جنس جیر یا چرم ساخته میشود به همین دلیل برای ترمیم کردن و تودوزی این خودروها اصول پایه دوخت را باید در بخش‌های مختلف کابین رعایت کرد. برای جذاب کردن داخل کابین خودرو میتوان از چرم استفاده کرد.همچین در خودرو های جدید چرم را برای روکش قطعاتی مثل سردنده، فرمان،صندلی‌ها، داشبورد استفاده میکنند.

✳️انواع روکش صندلی خودرو و کاربرد آنها 

برای هر مدل ماشین، تعداد زیادی روکش صندلی با رنگ ها و جنس های متنوع وجود دارد که شما در انتخاب بهترین روکش صندلی برای ماشین خود سردرگم خواهید شد.

اغلب جنس روکش های صندلی ماشین یا پارچه ای هستند و یا چرمی هستند در بعضی مواقع روکش های صندلی از ترکیب این دو جنس نیز تولید می شود.نکته مهم در انتخاب روکش صندلی ماشین این است که چه از پارچه باشد و چه از چرم، باید کیفیت آن مناسب باشد.

همچنین روکش صندلی خودرو باید الگو و دوخت مناسبی داشته باشد تا برای خودرو شما به بهترین شکل مورد استفاده قرار گیرد.

 

به مدیریت:علیرضا قلندری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعمیرگاه و طراحی داخلی خودرو ایرانی و خارجی مدرن اسپرت در رشت , طراحی داخلی خودرو ایرانی در رشت , طراحی داخلی خودرو خارجی در رشت , تعمیرگاه خودرو در رشت , تعمیرگاه خودرو ایرانی در رشت , تعمیرگاه خودرو خارجی در رشت , تعمیرگاه قلندری در رشت , هزینه طراحی داخلی خودرو , هزینه تعمیر خودرو , تولید کفپوش در رشت , تولید روکش صندلی در رشت , تولید زیرپایی سه بعدی در رشت , تولید زیرپایی پنج بعدی در رشت , تعمیرات صندلی خودرو در رشت , تعمیرات کمربند خودرو در رشت ,