تعمیرگاه کیان توربو

✨ تعمیر و فروش انواع توربو شارژ سواری و کامیون راهسازی معدن✨
✨ کلینیک کیان توربو دارای تعمیرگاه تخصصی و کاملا مجهز در امر تعمیر و تنظیم توربو شارژ واقع در کوشش ۳۴ می‌باشد✨
✨ انواع کارتریج توربو کامل لوازم تعمیری و قطعات یدکی توربو با بهترین برند های جهانی با ضمانت بالا✨
✨ بازدید و تشخیص ایراد کاملا رایگان✨
شماره های تماس:
09155225483
09029325483

✳️مکانیک خودرو کیست؟

✨مکانیک کسی است که دانش کافی در رابطه با اجزای خودرو دارد و می تواند پس از بررسی، عیوب احتمالی ماشین را تشخیص دهد. در صورت نیاز مکانیک قطعات معیوب و فرسوده اتومبیل را نیز تعویض می کند. در مثالی ساده می توان مکانیک ها را با پزشک مقایسه کرد.

✨پزشک با گرفتن شرح حال بیمار و انجام آزمایشات پزشکی می تواند بیماری را تشخیص دهد. مکانیک با تجربه نیز پس از شنیدن حرف های راننده و بعد از اینکه خودش ماشین را بررسی کرد می تواند مشکل خودرو را پیدا کند.

✨با توجه به اینکه نظارت دقیقی روی کار تعمیرکار ماشین و مکانیک ها انجام نمی شود، تشخیص کار خوب از بد برای بسیاری از راننده ها مشکل شده است. گاهی با پرداخت مبالغ هنگفت هنوز ایراد ماشین برطرف نشده و رانندگی دچار مشکل می شود.

شماره های تماس:
09155225483
09029325483
✳️مکانیک خودرو چه کاری انجام می دهد؟

🔹🔸صنایع خودروسازی دارای متخصصان زیادی است که در این گروه مکانیک ها بیشتر با مشتری سر و کار دارند. معمولا وقتی ماشین دچار مشکل می شود به تعمیرگاه مراجعه می کنیم تا مکانیک بتواند ماشین را بررسی کند.

🔹🔸همه افرادی که خودرو دارند حتما بارها و بارها گذارشان به تعمیرگاه افتاده است. مکانیک خودرو دارای مهارت های زیادی است علاقمندان با آموزش صحیح می توانند خود را برای ورود به این حرفه آماده کنند. به طور ساده تشخیص و رفع عیوب ماشین در حیطه کاری مکانیک حرفه ای قرار دارد.

🔹🔸مکانیک های خودرو به صورت عملی و علمی با تعمیرات اتومبیل آشنا شده اند به همه بخش های مکانیکی و مواوری خودرو تسلط دارند. برخی از وظایف مکانیک ماشین این موارد است:

🔻تعمیر موتور اتومبیل های بنزینی و دیزلی 
🔻تعمیر دستگاه های الکتریکی در خودروهای مدل جدید 

🔻تعمیرات سیستم های مرتبط با فرمان 
🔻تعمیر و تنظیم موتور خودروهای داخلی و خارجی 

🔻تعمیر برق خودرو
🔻تعویض لامپ چراغ خودرو 

🔻تعمیر جعبه دنده و دیفرانسیل 
🔻تعمیر باتری خودرو
🔻تعمیر چرخها و سیستم ترمز

به مدیریت:هادی اسماعیل زاده

شماره های تماس:
09155225483
09029325483

 

 

تعمیر توربو شارژ سواری در مشهد،تعمیر توربو شارژ کامیون در مشهد،تعمیر توربو شارژ راهسازی معدن در مشهد،تعمیر توربو در مشهد،قطعات یدکی توربو در مشهد، تعمیرگاه کیان توربو در مشهد , تعمیرگاه کیان توربو , کیان توربو , تعمیرگاه در مشهد , بهترین تعمیرگاه در مشهد ,