Address & Contact

Our Address

تبریز،جاده آذرشهر ، بعد از پل تراکتورسازی کوچه جهان نیرو

Telephone

تعمیر ترموکینگ و کمپرسور کولر سواری روحی 

❄️ تعمیرات ،سرویس،نصب و فروش

❄️ یونیت های سرد کننده زیر صفر و بالای صفر خودروئی❄️

❄️❄️❄️تعمیرات کولر خودرو ،یخچال و باکس خودرو تعمیرات اساسی کمپرسورهای ترموکینگ❄️❄️

❄️ آماده ارائه خدمات تعمیرات و سرویس و نگهداری ترموکینگ ، یونیت سردکننده های حمل و نقل ، یخچال و سردخانه شرکتهای پخش مواد غذایی دارویی و…❄️

تعمیر ترموکینگ و کمپرسور کولر سواری روحی

❄️ کمپرسور کولر خودرو ، وسیله‌ای است که وظیفه‌ی متراکم و فشرده‌سازی گاز خنک‌کننده و هدایت آن به سمت کندانسور ماشین را بر عهده دارد و به‌نوعی می‌توان این وسیله را میانجی گر فرآیند کولر خودرو دانست.

کمپرسور کولر پراید

همانطور که همه‌ی ما توقع داریم، قطعات یدکی این خودرو نسبت به دیگر خودروهای موجود در بازار پایین‌تر بوده و کمپرسور کولر نیز از این قاعده مستثنا نیست.

قیمت کمپرسور کولر پراید عموما پایین‌تر از دیگر خودروها بوده و استفاده از کمپرسور دست دوم برای این خودرو نیز بلامانع است، فقط در زمان نصب از میزان بودن سطح روغن کمپرسور کولر ماشین اطمینان حاصل کنید.

کمپرسور کولر 206

این خودرو که طراحی کشور فرانسه بوده اما امروزه در ایران تولید می‌شود، بسیار محبوب است و به همین دلیل کمپرسور کولر آن را به‌آسانی در بازار به‌صورت نو یا دست‌دوم پیدا خواهید کرد. جالب است بدانید در برخی مواقع قیمت کمپرسور کولر 206 دست‌دوم از نمونه نوی آن بیشتر است و دلیل آن، فرانسوی بودن قطعه دست دوم است.

کمپرسور کولر تیبا

برای خرید کمپرسور کولر این خودروی تماما ایرانی، بهتر است به سراغ نمایندگان رسمی داخلی بروید که ایساکو یکی از آن‌هاست. از آنجایی که تیبا مدل‌های مختلفی دارد، لازم است در هنگام خرید درباره تطبیق مدل کمپرسور با خودروی‌تان اطمینان حاصل کنید.

کمپرسور کولر سمند

خودروی سمند که انواع مختلفی نیز دارد، ازجمله خودروهای کاملا ایرانی بوده و به‌نوعی خودروی ملی محسوب می‌شود. قیمت کمپرسور کولر سمند ، نسبت به کمپرسورهای خودروهای هم‌رده با آن پایین‌تر بوده چراکه محصولات مربوط به این خودرو عموما تولید داخل هستند.

کمپرسور کولر ریو

ریو ازجمله خودروهایی است که همانند پژو 206 در گذشته خودرویی وارداتی بوده و امروزه در داخل ایران تولید می‌شود و به همین علت، احتمال دارد قیمت کمپرسور دست‌دوم این خودرو از نسخه نوی آن گران‌تر باشد.

تعمیر رموکینگ و کمپرسور کولر سواری روحی

❄️ نکات مهم هنگام خرید کمپرسور کولر ماشین

  • در زمان خرید کمپرسور کولر ماشین دست‌دوم ، باید دقت داشته باشید که کالا برای مدت طولانی بدون استفاده نبوده باشد چراکه انواع کمپرسور کولر خودرو در صورت استفاده نشدن طولانی‌مدت پر از رسوب می‌شوند و روند کارکرد آن‌ها به مشکل برمی‌خورد.

  • اگر قصد خرید اینترنتی کمپرسور کولر ماشین را دارید باید حتما برای نصب آن به سراغ یک فرد کار بلد بروید، چراکه کوچک‌ترین ایرادی همانند شل بودن تسمه کمپرسور، باعث کار نکردن آن به شیوه درست خواهد شد.

  • فروشگاهی که زمینه فعالیت آن فروش قطعات کمپرسور کولر خودرو است، لازم است اطلاعات کافی در این حوزه را داشته باشد و نسبت به فروش کمپرسور کولر ماشین به‌صورت آگاهانه اقدام کند. به همین علت خرید این کالا به‌صورت دست‌دوم لازم است از یک فروشنده حرفه‌ای انجام شود.

  • اگر بخواهید به یک مرکز فروش کمپرسور کولر ماشین معتبر مراجعه کنید، فروشگاه اینترنتی ایسام از معتبرترین مراکز خرید کولر و بخاری خودرو و لوازم آن محسوب می‌شوند.

مدیریت : علی روحی

 

 

 

 

خدمات کولر اتومبیل و ترموکینگ , خدمات کولر اتومبیل در آذرشهر , تعمیرات و سرویس ترموکینگ در آذرشهر ,