با مدیریت صادق ایرانی

،صداگیری و لرزش پمپ در محل

یم اینورتر و plc و تعمیر تابلو برق

?کلیه خدمات در محل انجام میشود و هیچ نیازی به جابجایی و باز کردن پمپ نیست?

☎️شماره های واتس اپ 09358242409 09191044124 0921072236

09191044124
09210722369
09358242409
09305005175
✳️بوستر پمپ چیست ؟

?تامین آب در ساختمان هایی که سطح فشار لازم را ندارند، از طریق نصب یک عدد پمپ محقق خواهد شد. این پمپ آب می تواند همراه با مکش آب در لوله های آمده از آبرسانی شهری، سطح دبی را افزایش داده و آن فشار مطلوب را تأمین سازند. از طرفی در ساختمان های بلند مرتبه که نیاز است آب راهی ارتفاع قابل توجهی باشد.

?استفاده از پمپ ها ضروری به نظر می رسد تا بتوان حجم قابل قبولی از آب را در بالاترین طبقات ساختمان ‌ها نیز داشته باشیم. در این بین مشکل نوسان فشار آب می ‌تواند عملکرد پمپ ها را تحت تاثیر بگذارد. نوسان در فشار آب، اگر راهی شیر های خروجی منازل باشد، اتفاق پسندیده ‌ای نیست. خصوصاً اگر این اتفاق در یک مجتمع بزرگ مسکونی حادث شود. از این رو برای رفع مشکل، ایده استفاده از بوستر پمپ ها را در نظر گرفته اند.

?بوستر پمپ مجموعه ‌ای از یک تا چند پمپ می باشد که به شکل موازی در کنار هم کار خواهند کرد. این مجموعه از طریق یک تابلوی کنترل تحت فرمان قرار خواهد گرفت و هدف نهایی آن این است که بتواند سطح دبی آب در ساختمان را در رنجی مطلوب و ثابت نگه دارد.

✳️چرا به بوستر پمپ نیاز داریم؟

?اهمیت استفاده از از بوستر پمپ را نمی توان در یک واحد مجزا از ساختمان های مسکونی درک کرد. برای چنین مکان ‌هایی یک پمپ ساده به راحتی پاسخگو می باشد. هر چند ممکن است که همان پمپ ساده نیز از عهده خلق
سطح دبی ثابت برای منازل برنیاید.

?در مقابل وقتی همراه با تامین آب در ساختمان های بسیار بزرگ همراه با مصرف کنندگان متعدد هستیم و یا اینکه قرار است خط آب مصرفی نهادهایی بزرگ مانند یک کارخانه و یا سیستم آبیاری مزارع را تامین سازیم، مادامیکه می‌ دانیم سطح فشار آب شرایط پاسخگویی لازم را ندارد، اهمیت استفاده از بوستر پمپ مشخص خواهد شد.

?در چنین ساختمان ‌هایی که هر واحد مسکونی می تواند در هر زمانی بدون هماهنگی با دیگر واحد ها، مصرف کم یا زیادی از آب داشته باشد، یک الگوی کاملاً تصادفی برای مصرف آب به وجود می ‌آید. الگویی که گاها بسیار زیاد و یا خیلی کم خواهد شد. در چنین حالتی نمی توان برای تامین سطح دبی مطلوبی از آب بر توانمندی‌ های یک پمپ ساده اکتفا نمود؛ بلکه لازم است سیستمی تعریف شود که بتواند با توجه به سطح نیاز ساختمان از آب، سطح دبی آب را مشخص کرده و از این طریق فشار کل سیستم آبرسانی در ساختمان را ثابت نگه دارد.

?بوستر پمپ ها با تأمین این هدف کلی است که ابداع شده اند، طراحی می شوند و در سطح ساختمان ‌های بزرگ مسکونی و یا آبرسانی های عظیم و شبکه ای گونه مورد استفاده قرار می گیرند.

?بدین ترتیب در زمان حداکثر مصرف آب، شاهد بهره گیری از تمام ظرفیت مجموعه پمپ های نصب شده در بوستر پمپ هستیم. مادامیکه در دیگر زمان ‌ها که مصرف آب کاهش پیدا خواهد کرد، تنها بخشی از ظرفیت بوستر پمپ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

✳️منبع دیافراگم (تحت فشارآب ) چیست؟

?به مخزن دیافراگمی ,مخزن تحت فشار پمپ نیز معروف است , با اسم های از جمله منبع دیافراگمی پمپ آب و منبع تحت فشار و مخازن دیافراگمی پمپ آب و منابع دیافراگمی ومخزن تحت فشار بسته نام میبرند.

?کارایی این نوع منبع ها به صورتی می باشد که با داشتن تیوپ داخل منبع , باد پر فشاری که در آن است آب را با فشار به داخل لوله ها هدایت می کند , کارکرد منبع طوری عمل میکند که فلنج لبه بین منبع و فلنج گیر می کند و باعث آب بندی آن میشود .

? آب که با فشار پمپ به داخل منبع هدایت شده است به محض باز شدن شیر تخلیه میشود , اگر شما آبی بیش از حد مصرفی ذخیره در منبع را طلب کنید آنگاه پمپ روشن شده و آب تخلیه شده جایگزین می گردد.

به مدیریت:صادق ایرانی 

 

www.sadeghirani59@gmail.com

 

 

 

 

فروش پمپ آب , فروش مخزن دیافراگمی , تعویض بلبرینگ پمپ , بالانس پمپ در تهران , صداگیری پمپ در تهران , تعویض سیل مکانیکی در تهران , تعمیر بوستر پمپ , تولید بوستر پمپ , بوستر آتشنشانی , فروش پمپ آب ایرانی , قیمت پمپ آب , هزینه تعویض پمپ ,