Address & Contact

Our Address

اصفهان، خیابان اصلی جولرستان، منطقه صنعتی کرسگان ، روبروی تالار آسمان آبی، جنب پارکینگ گاراژ شرکت توسعه راه

Telephone

خدمات آهنگری محسن باکت در منطقه صنعتی کرسگان اصفهان

⚜️ کلیه خدمات آهنگری دستگاه های راهسازی و معدنی..

⚜️ ساخت.تعمیر.انواع باکِت.دکل.استیک.بیل ولودر

⚜️ تعمیر زیربند و بازسازی زیربند بیل.بلدوزر‌

⚜️ تهیه و تعمین کلیه قطعات و لوازمات.رولیک.چرخ‌.شافت وفنروسیلندرزنجیرصفت کن.دنده اسپراکت.انواع بیل و بلدوزر. ناخن. کلنگ. بغلبر.. با ضمانت تعویض

⚜️ انواع پوش پین.باز و ملخی و اِچیH.انواع شنگیر.لینک.قفل زنجیر.کفشک.دم تیغ بلدیزر155وD8وگریدل.انواع واشرشیم ضد سایش. انواع قلم. قلمگیر و لوازمات چکشهای هیدرولیکی.انواع ساپورت

⚜️ تعمیرات و بازسازی کلی بصورت ثابت وسیاربادستگاه های جدیدوبه روز.چوشCO2.گازی وپودری.جوش ریکتیفایربا الکترودهای خارجی و اصلی مخصوص هر قطعه با ضمانت و ثابت تراش. و تعویض پوش پین کامل.کلیه دستگاه ها

⚜️ کلیه خدمات ولوازمات دارای ضمانت می باشدوزیرنظرشرکت توسعه راه اصفهان انجام میشود

⚜️ آماده قرارداد با فروشگاه های معتبر و نمایشگاها‌‌و شرکتهای شخصی ودولتی

⚜️ تآّمین صفر تا صدکلیه لوازمات و تعمیرات‌ با اکیپ مجهز و کاردان ارسال به تمام نقاط کشور

⚡️ باکت ظرف ویژه ای است که به یک ماشین جهت حمل مواد مختلف متصل می شود.این نام ممکن است از نام باکت های مورد استفاده در آسیاب های آبی گرفته شده باشد. باکت ها هم مثل بیل وتیغه های دستی دارای حجم داخلی هستند که براساس استاندارد های مشخص اندازه گیری می شوند.

⚡️ باکت ها قابلیت نصب بر روی بازوی بیل مکانیکی و لودر را داراست. باکت ها توسط اپراتور بیل مکانیکی و لودر با استفاده از کنترل های داخل کابین کنترل می شوند انواع مختلف باکت بیل مکانیکی و لودر وجود دارد که بسته به مکانی که حفاری باید انجام شود مورد استفاده قرار می گیرند.

⚡️ از باکت های بیل مکانیکی و لودر نیز می توان برای جابجایی خاک یا بارگیری کامیون ها برای حمل و نقل به سایت های و پروژهای عمرانی استفاده کرد.

🔻 ابعاد پاکت بیل مکانیکی و لودر

بیشترین میزان مصرف پاکت بیل مکانیکی ،باکت هایی با عرض 60 ،80 ، 100 ،110 میباشد. اندازه و ابعاد پاکت لودر و بیل مکانیکی بر اساس تناژ دستگاه و اندازه آن تعیین میشود.در واقع برای تعیین عرض باکت باید در ابتدا مشخص کنیم که باکت روی چه دستگاهی با چه تناژی نصب میگردد و برای چه کاربری مورد استفاده قرار میگیرد.

🔰 انواع پاکت لودر و بیل مکانیکی

به طور کلی انواع مختلفی تجهیزات معدنی از جمله باکت برای فعالیت های معدنی و راهسازی و .. مورد استفاده قرار میگیرد ، که بر اساس مکانی که از آنها استفاده میشود و نوع عملکرد و کاربری آنها به دسته های زیر تقسیم بندی میشوند:

💠 باکت حفاری :این نوع باکت بیل مکانیکی و لودر که جز پرکاربردترین نوع باکت ها میباشد دارای ناخن های تیزی بوده که مناسب خاکبرداری از خاک سطحی میباشد.

💠 باکت راک : باکت های راک شبیه باکت های حفاری هستند و دارای ناخن های تیز و بلند میباشند با این تفاوت که نسبت به آن قوی تر بوده و قدرت بیشتری برای شکستن صخره سنگ بدون آسیب به دستگاه را دارا میباشد.

💠 باکت V : این نوع باکت مناسب حفاری سنگ های v شکل به منظور نصب کابل ها و لوله هایی است که باید در عمق کم نصب شوند.

💠 باکت ریدل: این نوع باکت از صفحات فلزی سنگین ساخته شده که دارای شکاف هایی میباشد که برای جدا کردن خاک درشت از ذرات ریز مناسب میباشد.

💠 باکت تمیز کننده: این نوع باکت ناخن ندارد اما ظرفیت آنها نسبت به سایر باکت ها بیشتر بوده که مناسب پاشیدن خاک و مواد نرم بوده و برای تراز کردن سطوح ناهموار مناسب میباشد.

💠 باکت سرندی: از باکت سرندی بیل مکانیکی برای انتخاب اولیه مواد جهت پاکسازی زمین و جدانمودن خاک درشت از ذرات ریز بعد از تخریب استفاده میشود.فاصله بین صفحات مشبک این نوع باکت بر اساس نیاز کاربر قابل تغییر میباشد.

💠 باکت لایروبی: از پاکت لایروبی بیل مکانیکی برای ایجاد سدهای خاکی و بازسازی و پاکسازی آنها،زمین های کشاورزی،لایروبی کانال ها و زه کشی آب رودخانه ها استفاده میشود.

💠 باکت گرازی: از باکت گرازی بیل مکانیکی برای کاربردهای سنگین از جمله استخراج در معادن و حفاری در خاک های سخت و متراکم استفاده میشود.این نوع باکت این امکان را به اپراتور میدهد که بلوک های سنگی را که هنگام جدا شدن از سطح سخت جدا میشود را جابه جا کند.شکل باکت گرازی موجب کارایی بیشتر آن شده و در جاهایی که بیشترین نیروی نفوذی روی ناخن های باکت میباشد کمک کننده میباشد.

💠 باکت ذوزنقه ای: از باکت ذوزنقه ای به منظور ایجاد کانال و یا پاک کردن آنها استفاده میشود چرا که طراحی این نوع باکت برای ایجاد لبه های کانال مناسب میباشد.این نوع باکت قابل تولید در ابعاد و اندازه های مختلف میباشد.

💠 باکت خاکبرداری: از باکت خاکبرداری برای حفاری در زمین هایی با مقاومت کم تا متوسط مانند خاک های لومی و ماسه های سست و شن و رس خشک استفاده میشود.همچنین از آن برای استفاده در خطوط گاز رسانی،مخابرات و آبرسانی نیز اسفاده میشود.

💠 باکت سنگ معدنی: این نوع باکت بر اساس نیاز کاربر میتواند در دو نوع تقویت شده و اچ دی وی (در محیط هایی استفاده میشود که درای سایش بالا هستند و یا استخراج از معادن و خاکبرداری از خاک های سخت و سنگی استفاده میشود)تولید شود.نکته مهم در خرید این نوع باکت انتخاب مناسب ناخن های آن است.

💠 باکت صخره ای: از حالت خمیده این نوع باکت به منظور جابه جایی و بارگیری تخته سنگ ها استفاده میشود.در ساخت این باکت ها از الیاژهای ضدسایش استفاده شده که مناسب استفاده در شرایط کاری سخت میباشد.

💠 باكت دو طرفه(clam shell): این نوع باکت در واقع به صورت دو عدد باکت موازی میباشد که توسط تعدادی جک یا بازوی مکانیکی باز و بسته میشوند.

🔴 آهنگری ماشین آلات

⚜️ در اصل آهنگری توانست نقطه روشنی را بر روی قطعاتی که برای ماشین آلات سنگین باید ساخته می‌شد ایجاد کند.
ماشین آلات سنگین به قطعات زیادی نیاز دارند که با استفاده از فرایند آهنگری بر روی ماشین آلات سنگین به راحتی می‌توان آن را انجام داد.

⚜️ قطعاتی که برای آهنگری به کار برده می‌شود می‌توانند وزن‌های متفاوتی داشته باشد هر قطعه نسبت به فلز و آلیاژی که در آن به کار رفته است می‌تواند دارای سنگینی و سبکی خاص به خود باشد.

⚜️ بنابراین وزن تاثیری در روند کاری آهنگری نخواهد داشت بنابراین حتی وزن‌های بسیار سنگین را هم می‌توان به شکل خاص و خوبی نرم کرد و فرم و قالب‌های مورد نظر را بر روی آن پیاده سازی نمود.

به مدیریت : محسن قنبری

 

 

 

تعمیر ساخت باکت بیل لودر زیرآبی قنبری در منطقه صنعتی کرسگان اصفهان , تعمیر باکت بیل لودر در اصفهان , ساخت باکت بیل لودر , آهنگری ماشین های راهسازی و دکل قنبری در اصفهان , آهنگری ماشین های راهسازی ,  ساخت باکت بیل لودر در منطقه صنعتی کرسگان اصفهان ,