Address & Contact

Our Address

استان فارس. مرودشت. جاده فتح آباد. 300متربعدازپل راه آهن. سمت چپ جنب تعویض روغن وکارواش مرادی

Telephone

تعمیر لنت کوبی و باز و بست چرخ علی 

🔧 تعمیر ، لنت کوبی و باز و بست چرخ خودرو🔧

🔧 لنت کوبی و تعمیر دوباره آن

۱. بازرسی قطعات لنت استفاده شده

سایش بر روی تمام سطوح و دندانه‌های لنت بررسی و بازرسی می‌شود. به منظور یافتن خرابی‌ها بر روی قطعات و سطح لنت و یا از نظر یکدست بودن ساختاری نیز بررسی می‌شوند.

۲. برداشتن لنت‌های قدیمی

کوره‌های پیشرفته صنعتی جداسازی برای سوزاندن لنت‌ها، چسب‌ها، گریس‌ها و روغن‌های استفاده شده به کار می رود. قطعه شما به سرعت و بدون صدمه آماده است تا تمیز شود و آماده اتصال گردد.

۳. تمیزکاری و آماده‌سازی سطح

تمیز کردن سطح قطعه شما، که یکی از مهم‌ترین مراحل دستیابی به اتصال با کیفیت است، با استفاده از ساییدن و چربی زدایی مکانیکی انجام می‌شود.

۴. اتصال لنت جدید

ماده اصطکاکی جدید با یک چسب گرمایی پوشانده می‌شود. سیکل زمانی مناسب، فشار و دما برای تکمیل فرآیند اتصال به کار گرفته می‌شود. میدوست بریک از تجهیزات و مواد پرس پیشرفته برای نظارت بر این فرآیند برای اتصالی با کیفیت بالا و سازگار بهره می‌گیرد.

۵. ماشین‌کاری

میدوست بریک صفحات کلاچ را تا ضخامت درخواستی ماشین‌کاری می‌کند. صفحات کلاچ به صورت موازی و تا مقدار +/- 0.002 ماشین‌کاری می‌شوند که منجر به سطح تماس بهتر و در نتیجه افزایش عمر و عملکرد کلاچ یا ترمز می‌شود.

 

 

 

مدیریت : علی شش بلوکی

 

 

 

قیمت لنت کوبی , دستگاه لنت کوبی , لنت کوبی چیست , لنت کوبی صفحه کلاچ چیست , لنت کوبی ترمز عقب , آموزش لنت کوبی صفحه کلاچ ,