Address & Contact

Our Address

تهران.خیابان قزوین.نرسیده به سرای آذری.نبش 16متری امیری.پاساژ میلاد قائم.پلاک138.

 تعمیر و فروش انواع قطعات انتقال بتن و دکل و شویینگ و پوتسمایسر (پمپ زمینی)و دامپتراک و سیفا و میکسر و تراک واحدی در تهران و سراسر کشور

ارائه خدمات در تهران و سراسر کشور

امکان ارسال قطعات به سراسر کشور

🔹🔸تعمیر و فروش انواع قطعات انتقال بتن و دکل و شویینگ و پوتسمایسر (پمپ زمینی)و دامپتراک و سیفا و میکسر و تراک واحدی در تهران 

🔹🔸نحوه کار پمپ بتن زمینی

🔹🔸برای کار با این دستگاه شما به نیروی ماهر و متخصص نیاز دارید تا با نحوه کار پمپ بتن زمینی شما به خوبی آشنا باشد. توان این پمپ ها عموما از دیزل و در مواردی نیز از موتور برق تامین می شود. ابتدا پمپ بتن را بر روی شاسی کامیون مستقر می کنند و سپس لوازم جانبی و یدکی آن را که شامل لوله ها و اتصالات جداست، به پمپ متصل می کنند. بعد از ساخت بتن، بتن مایع را در وان دستگاه می ریزند و بتن ریزی آغاز می شود. با استفاده از این پمپ ها، بتن در محل مورد نظر چه در ارتفاع و چه در محل هایی دور از دسترس، ریخته می شود و نیاز به فرآیند دیگری برای بتن ریزی نیست.

🔹🔸انواع پمپ بتن زمینی

🔹🔸این دستگاه ها اصولا به سه دسته تقسیم می شوند که آشنایی با ویژگی های هر کدام میتواند به شما در انتخاب پمپ بتن کارآمد برای پروژه تان موثر باشد:
1. پمپ سوار شده بر روی بوم یا کامیون: که میتواند پمپ بتن زمینی یا پمپ بتن هوایی باشد.
2. پمپ تریلر، خطی یا ایستا: بر روی یک تریلر نصب می شود و از طریق یک شلنگ بتن را منتقل میکند.
3. پمپ با استفاده تخصصی: که به طور خاص برای تونل ها و معادن طراحی شده است.

🔹🔸در صنایع سنگین اهمیت دامپتراک چیست ؟

🔹🔸با توجه به توسعه‌ی روزافزون صنایع سنگین استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین مانند دامپتراک، در دنیای امروز اهمیت بسیاری پیدا کرده است. مقصود از صنایع سنگین صنایعی است که تولیدات آن‌ها سنگین باشد. این اصطلاح درباره‌ی صنایعی که در فرآیندهای تولیدیشان از مواد یا ابزار سنگین استفاده می‌شود نیز کاربرد دارد. از جمله صنایع سنگین می‌توان صنایع تولید آهن، صنایع عمرانی، صنایع دفاعی و جنگ‌افزاری، صنایع معدنی و… را مثال زد. در صنایع سنگین الزاماً باید از ماشین‌آلات سنگین استفاده کرد. مثلاً برای اجرای عملیات خاکی، ساخت و ساز ساختمان‌های بزرگ، استخراج معادن و… باید از ماشین‌آلاتی استفاده کرد که توانایی ظرفیت حمل بار به‌مقدار زیاد را دارا باشند. از جمله ماشین‌آلات سنگین می‌توان به لودر، جرثقیل، دامپتراک و… اشاره کرد.

♻️میکسر بتن یا بتونیر چیست؟

🔹🔸این دستگاه که با نام های ملات ساز، خلاطه، میکسر بتون و مخلوط کن بتن نیز شناخته شده، جز جدید ترین دستگاه های بتن ریزی و با نازلترین قیمت می باشد و برای تولید بتن با حجم کم و متوسط، مثلا تا 30 متر مکعب در روز کاربرد دارد. عملکرد این دستگاه مانند پیمانه کردن مصالح توسط نیروی انسانی صورت می گیرد لذا این نیرو های انسانی می بایست آموزش کافی را در این زمینه ببینند. البته درهنگام کار با دستگاه بتونیر باید از مخلوط کردن بیش از حد مصالح پرهیز شود، زیرا باعث آب اندازی بتن می گردد.

🔹🔸هایپر صنعت فامکو به عنوان بزرگترین تامین کننده ماشین آلات ساختمانی آمادگی خود را جهت تامین انواع بتونیر، اعم از بتونیر 120 لیتری، 250 لیتری، 350 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 750 لیتری و 1000 لیتری، همچنین ارائه پیشنهادات فنی و مالی اعم از مشخصات فنی، دیتا شیت، لیست قیمت بتونیر و همچنین خدمات پس از فروش اعم از راه اندازی واحد تخصصی تعمیرات و عیب یابی بتونیر اعلام می نماید. لطفا جهت خرید بتونیر، اعم از خرید بتونیر برقی و خرید بتونیر دیزلی با داخلی 450 و 452 تماس حاصل نمایید.

♻️مزایای استفاده از بتونیر

🔹🔸جلوگیری از هدر رفتن زمان: دستگاه ملات ساز یا بتونیر قابلیت جابجایی دلرد که برای بتن ریزی در فضاهای مختلف، لازم به ساخت بتن جدید نیست. این ویژگی باعث صرفه جویی زمان می شود.
🔹🔸صرفه جویی در هزینه: برای ساخت بتن در دستگاه بتونیر به افراد زیادی احتیاج نیست و با استفاده از دستگاه مناسب، هزینه ها کاهش می یابد.
بتن ساخته شده توسط بتونیر، کیفیت بالاتری نسبت به روش مخلوط کردن دستی دارد.

♻️مشخصات فنی بتونیر (خلاطه یا میکسر بتن)

🔹🔸این دستگاه که به آن ملات ساز، خلاطه و میکسر بتن نیز گفته می شود، با ظرفیت های متنوع از 120 تا 1000 لیتر به مشتریان ارائه می گردد. بارگیری مصالح در میکسر بتن به دو صورت دستی و یا توسط باکت هیدرولیکی صورت می پذیرد. از جمله کاربری های آن می توان به مواردی همچون استفاده در صنایع ساختمانی و راه سازی اشاره نمود.

♻️انواع بتونیر

🔹🔸دو چرخ
🔹🔸چهار چرخ
🔹🔸ساده
🔹🔸گیربکس دار
🔹🔸باکت دار
🔹🔸هیدرولیکی

🔹🔸موتور این دستگاه می تواند کوپله با موتور دیزل و یا بنزینی باشد و در دو نوع تک فاز یا سه فاز باشد. سرعت گردش دیگ 17 تا 13 دور در دقیقه می باشد. بدین شکل در میکسر بتن با حجم بیشتر سرعت چرخش دیگ کاهش می یابد. همچنین دارای یک موتور گرداننده دیگ می باشد که از 2 تا 20 اسب بخار می باشد در نتیجه هر چه دیگ بزرگتر باشد می بایست قدرت موتور افزایش یابد.

♻️مکانیزم گردش دیگ دستگاه بتونیر

🔹🔸بتونیر دنده ریز
🔹🔸بتونیر دنده کمر
🔹🔸رولیک لاستیک فشرده
🔹🔸محور عمودی
🔹🔸محور افقی

♻️نحوه انتخاب بتونیر

🔹🔸تقسیم بندی بتونیرها بر اساس تفاوت در 3 پارامتر موجود در دستگاه انجام می شود، لذا برای انتخاب صحیح میکسر بتن باید به موارد زیر دقت نمود:

🔹🔸نحوه چرخش دیگ بتونیر و ارتباط آن با موتور
🔹🔸نوع موتور
🔹🔸ظرفیت دیگ دستگاه بتونیر

مدیریت:آقای وحید واحدی

09123348953

02165030158

02165030216

 

 

 

 

شیرگالتک ایتالیایی

پمپ مادر ۱۰۷ ساده المانی

 

 

 

 

پمپ ۱۶ رینگی المانی اکبند

 

 

 

 

 

 

قیمت میکسر بتن دست دوم , قیمت میکسر بتن , قیمت میکسر بتن 500لیتری , قیمت میکسر بتن دیزلی , قیمت میکسر بتن 1000 لیتری , کامیون میکسر بتن , تعمیر و فروش انواع قطعات انتقال بتن , دکل , شویینگ , پوتسمایسر (پمپ زمینی) , دامپتراک , سیفا , میکسر , تراک , واحدی در تهران ,