Address & Contact

Our Address

: شیراز سه راه برق

Telephone

تورهای گردشگری پارسا تور 

🎒 مجری انواع تورهای طبیعت گردی و ایرانگردی🎒

✨درکنارهم حال دلمون رو خوب کنیم ✨

🎖 با مجوز رسمی وزارت میراث فرهنگی

🎒 تورهای مسافرتی در عصر حاضر اهمیت زیادی در صنعت گردشگری دارند. رزرو تور در واقع به معنای سفری از پیش تعیین شده است. آژانس های مسافرتی با برگزاری انواع متنوعی از تور گردشگری از جمله تور داخلی و تور خارجی امکان سفرهایی با امکانات منحصر بفرد را برای مسافران فراهم می کنند. گذشته از اینها برگزار کنندگان تورداخلی و خارجی با توجه به دانش و تجربه ای که در توریسم دارند بهترین و مناسب ترین حالت ممکن سفر را برای گردشگران فراهم می کنند.

🎒 این روزها با مشغله های زندگی شهری و شلوغی و آشفتگی شهرها، تنها راه برای فرار از استرس های زندگی همراهی با تورهای گردشگری است که برای مناطق تفریحی و تاریخی ایران و سراسر دنیا برنامه ریزی می شود. در این تورها برنامه رزرو هتل و پرواز با بهترین کیفیت و امکانات برای شما فراهم می شود تا سفرتان به خاطره ای فراموش نشدنی تبدیل شود.

🎒 تور های پرطرفدار داخلی

تورهای طبیعت گردی و تورهای ایرانگردی با توجه به کم هزینه بودن و داشتن برنامه مشخص پرطرفدارترین تورها در ایران هستند. با توجه به تنوع اقلیمی در ایران، جاذبه های گردشگری زیادی در شهرهای مختلف برای اجرای تور وجود دارد. تورهای کوتاه مدت و تورهای طبیعت گردی زیر مجموعه هایی از تورهای داخلی به شمار می روند. علاوه بر تورهای طبیعت گردی که شرایط خاص خود را دارد، بسیاری از شهر های ایران پتانسیل زیادی برای جذب گردشگر را داراست. شهر های مشهد، کیش، شیراز، اصفهان، قشم، تبریز،کرمانشاه، یزد، کرمان، بندرعباس و بسیاری شهر های دیگر هرساله میزبان عده زیادی از گردشگران ایرانی و خارجی هستند.

مدیریت : رامین پارسایی

 

 

 

 

تورهای مسافرتی داخلی , تورهای مسافرتی خارجی , تورهای مسافرتی داخلی با اتوبوس , تورهای مسافرتی داخلی با قطار , تور خارجی , انواع تور مسافرتی , تورهای گردشگری , تورهای طبیعت گردی ,