Address & Contact

Our Address

مشهد.انتهای خین عرب دو راهی حسن شهاب به سمت بهار خیابان سعدی انتهای آسفالت سمت راست توربافی سپاهان / دفتر فروش : مشهد.چراغ چی۴۹نبش یاس دو

Telephone

تولیدکننده توری مشبک پرسی فنس با مفتول آهن استیل و گالوانیزه توربافی سپاهان

۰۹۱۵۱۱۸۲۸۷۹
۰۹۳۵۲۲۶۳۶۱۶

۰۹۳۸۰۶۸۷۹۸۲
خانم قنبری

🔱 توری مش فولادی یا مش جوشی نوعی توری فلزی مشبک است که از جوش دادن میلگرد ساده یا آجدار آهنی بر روی هم و در اندازه چشمه‌های مختلف، ساخته می‌شود. توری مش جوشی با توجه به ضخامت میلگرد یا مفتول مورد استفاده به دو نوع مش جوشی ریز بافت و درشت تقسیم می‌شود.

🔱 قیمت هر متر توری مش فلزی که به صورت رولی یا ورقه‌ای(برگه‌ای) عرضه می‌گردد با توجه به قیمت روز میلگرد محاسبه می‌گردد. همچنین گالوانیزه یا معمولی بودن میلگرد بر قیمت مش جوشی فلزی تاثیر دارد.

🔱 در صورت نیاز به خرید مستقیم از کارخانه تولید مش، استعلام قیمت هر کیلوگرم توری مش و یا قیمت روز هر متر مش فولادی جوشی در ابعاد و چشمه‌های مختلف، می‌توانید از طریق شماره‌هایی که در همین صفحه قرار دارد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

🔱 توری پرسی یا فنس پرسی به نوعی از توری فلزی می‌گویند که از بافتن مفتول های فلزی بر روی هم و به صورت مشبک، به‌ دست می‌آید، به همین خاطر آن را توری بافتی فولادی یا توری مشبک پرسی نیز می‌نامند.

🔱 مش پرسی مشبک به طور معمول از مفتول های گالوانیزه و معمولی و در چشمه‌های مربع و مستطیل تولید می‌گردد. قیمت توری پرسی به عواملی همچون جنس و ضخامت مفتول واندازه چشمه بستگی دارد.

🔱 به عنوان مثال قیمت هر کیلو توری پرسی گالوانیزه بیشتر از قیمت فنس پرسی آهنی بوده و از طرفی قیمت هر متر توری پرسی با چشمه 2در2، بیشتر از توری بافتی با چشمه 3در3 می‌باشد زیرا وزن هر متر آن بیشتر است.

☑️ فنس یا توری حصاری چیست؟

🔷🔸فنس به شبکه منظم و به هم پیوسته گفته می شود که بوسیله تارها و پودهایی به هم تنیده شده است. جنس تارها و پودهای فنس یا توری حصاری متناسب با نوع کاربرد آن از آلیاژهای فلزی مختلف انتخاب و بافته می شود.

🔷🔸 نحوه بافت این تار و پودها به شکل افقی و عمودی نیست بلکه به صورت مورب یا اصطلاحا ضربدری به هم بافته می شوند. هرچقدر فاصله این تارها و پودها از هم بیشتر باشد شبکه های بافته شده که به آنها چشمه گفته می شود بزرگتر خواهد بود و هرچقدر فاصله تارها و پودها کمتر باشد چشمه های این شبکه کوچکتر خواهد شد.

مدیریت:خانم قنبری

۰۹۳۸۰۶۸۷۹۸۲
خانم قنبری

۰۹۱۵۱۱۸۲۸۷۹
۰۹۳۵۲۲۶۳۶۱۶

www.divar.ir/v/wYmaKLvm?ref=android

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید و فروش میلگرد کلاف تور ,  فنس صنایع توربافی سپاهان در مشهد , توری مشبک , قیمت توری پرسی , خرید توری پرسی گالوانیزه , ویژگی های توری پرسی , انواع فنس پرسی فلزی ,