پخش و فروش محصولات پومکس بصورت انحصاری در استان خراسان  آقای پیش قدم )

⭐️لینک سایت فروشگاهی برای خرید انلاین و ثبت سفارش مشتریان عزیز و همکاران محترم⭐️
Www.mashhadchasb.ir

🔹 چسب های بتن
🔹 چسب کاشی پودری، خمیر پومکس
🔹 چسب کاشی ضد اسید پومکس
🔹 چسب سیلیکون درزگیر پومکس

شماره های تماس:
09159276327
09105524452
09129276305
05137288440
آدرس : مشهد،چهار راه ابوطالب،مجتمع تجاری برجیس،فاز دوم،طبقه+۱،واحد ۱۶۵
شعبه دوم: حر عاملی ۴۳ ،میلان دو ،سمت راست، پلاک 30
🔴چسب کاشی پودری

⚡️ ملاتی که برای چسباندن کاشی ها مورد استفاده قرار می گرفت، ترکیب شن و ماسه و سیمان بود. از آنجایی که کاشی ها در مکان های مختلفی نصب می شوند، همیشه باید برای نصب آنها از بهترین مواد و ابزار ممکن استفاده کنید.

⚡️ چسب کاشی پودری یکی از بهترین و پرکاربردترین مواد موجود در بازار است که بسیاری از کاشی کار ها از آن استفاده می کنند و پیمانکاران ساختمانی آن را بهترین ماده موجود برای نصب کاشی ها می دانند.

💠 کاربرد چسب کاشی پودری

🔸 با استفاده از این چسب ها می توانید انواع سنگ، کاشی، سرامیک، موزاییک و… را بر روی سطوح مختلف نصب کنید.

🔸 برای نصب پوشش های مختلف بر روی سطوح بتنی، سطوح رنگ شده و… از چسب های کاشی پودری استفاده کنید.

🔸 اگر قصد دارید رطوبت درون کاشی ها نفوذ نکند، استفاده از این چسب های پودری پیشنهاد می شود.

🔸 این چسب ها پس از خشک شدن دارای استحکام بسیار بالایی هستند و از این رو می توان برای چسباندن کاشی بر روی دیوار نیز از آنها استفاده کرد.

🔸 پس از اینکه این چسب ها خشک می شوند، در برابر حرارت و گرما نیز مقاوم هستند.

🔸 اگر می خواهید کاشی جدید را روی کاشی قدیمی نصب کنید، چسب کاشی پودری بهترین گزینه است.

🔸 این چسب ها به سادگی با آب ترکیب می شوند.

🔸 اگر بخواهیم تمام مصالحی که برای چسباندن کاشی و سرامیک مورد استفاده قرار می گیرند را با هم مقایسه کنیم، چسب کاشی پودری قدرتمندترین ماده ای است که می توانید از آن بهره ببرید.

🔸 از آنجایی که زمان سفت شدن این چسب ها سریع نمی باشد، می توان تا چند دقیقه پس از نصب هم آنها را جابجا کرد و در جای مناسب چسباند.

🔴 چسب کاشی خمیری

یکی دیگر از مدل های موجود از چسب های کاشی که بسیار پر کاربرد هستند، چسب های خمیری هستند. این چسب ها بر پایه رزین های آکریلیکی، پودر های معدنی و مواد غلظت دهنده هستند.

💠 کاربرد چسب کاشی خمیری

🔰  می توانید برای چسباندن انواع کاشی بر روی گچ، سنگ و… از این چسب ها بهره ببرید.
🔰 برای چسباندن کاشی جدید بر روی کاشی های قدیمی می توانید از چسب کاشی خمیری استفاده کنید.
🔰 از آنجایی که این چسب ها در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند، می توانید در سرویس بهداشتی و حمام نیز از آنها استفاده کنید.

🔴 چسب کاشی ضد اسید پومکس

⚜️ چسب کاشی ضد اسید پومکس مخصوص سطوح اسیدی، سطوح بتنی، سرامیک پرسلان جهت نصب کاشی ضداسید و سرامیک ضداسید، سنگ و آجر در محیط های اسیدی،بندکشی ضد اسید. آنتی اسید پومکس ، ملات ضد اسید ، بندکشی ضد اسید، چسب مقاوم در برابر محیط های اسیدی و قلیایی ، کاشی ضد اسید ، ملات محیط های قلیایی ، چسب محیط های اسیدی

⚜️ چسب کاشی ضداسید پومکس مخلوطی ۳ جزیی بر پایه رزین اپوکسی بیسفنول A و هاردنرهای ارمیت شده می باشد. که ترکیب های استفاده شده در ساخت چسب کاشی ضداسید موجب ارتقاء خواص شیمیایی، مکانیکی و حرارتی آن می گردد با استانداردهای ASTM.DIN 18156-4ASTM C321, ASTM C395, C 579 مطابقت دارد.

🔴 چسب سیلیکون همه کاره بی رنگ پومکس

یکی از راه‌های گرفتن درزها و پرکردن فضاهای خالی بین سطوح استفاده از درزگیرها است. این محصولات انواع مختلفی دارند که برخی از آن‌ها خواص مشابهی مانند چسب‌ها دارند.محصول فوق نیز این‌گونه بوده و نوعی چسب درزگیر محسوب می‌شود. از آنجا که هدف اصلی چسب سیلیکون ، آب بندی و درزبندی کردن است به همین علت بر خلاف برخی از چسب ها ، این چسب نیاز به خشک شدن به معنای واقعی دارد.

💠 موارد مصرف چسب سیلیکونPomex

چسب سیلیکون همه کاره پومکس مخصوص چسباندن شیشه های آکواریوم ، چسباندن شیشه و به عنوان درزگیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه و … می باشد.

🔻 مزایا چسب ضد آب پومکس

1: چسبندگی و دوام بالا

2: درز گیر ضد آب و آنتی باکتریال

3:رنگ پذیر

به مدیریت : آقای حسن پیش قدم 

پودر بندکشی کاشی و سرامیک

🔻بندکشی کاشی و سرامیک پومکس، مقاوم در برابر آب، بر اساس مواد معدنی و پلیمری برای اتصال بین کاشی های سرامیکی از رنگ های مختلف و بسته های ۵ کیلوگرمی. قیمت بند کشی کاشی بسیار مناسب است.

💠 موارد مصرف :

پودر بندکشی کاشی پومکس برای پر کردن درز بین کاشی، سرامیک، موزاییک، آجر و غیره.

💠 مزایای مصرف:

پودر بندکشی کاشی پومکس آماده به مصرف بوده و اجرای آن بسیار آسان است. در برابر نفوذ آب مقاوم است. چسبندگی بسیار عالی با سطوح درزها دارد.
با اجرای صحیح داخل درزها را متراکم و توپر می کند.
پس از اجرا خشک شدن سطح آن کاملاً صاف و صیقل می باشد.
در رنگ بندی های مختلف تولید و عرضه می گردد.

💠 طریقه مصرف:

مقدار مورد نیاز پودر بندکشی کاشی و سرامیک را در ظرفی مناسب و تمیز ریخته سپس به میزان ۳۰% تا ۴۰% وزن پپودر بندکشی کاشی پومکس آب به آن اضافه کنید و خمیر حاصل را به مدت ۳ دقیقه خوب به هم بزنید تا مخلوطی یکنواخت وهمگن به دست آید. سپس به مدت ۱ تا ۳دقیقه به حال خود رها کرده تا فعل و انفعالات شیمیایی لازم در این مخلوط صورت پذیرد و سپس دوباره به هم بزنید.

این مخلوط آماده برای مدت ۳۵ دقیقه مورد مصرف می باشد پس باید در نظر داشته باشید به اندازه ای پودر بندکشی کاشی پومکس آماده کنید که تمامی آن دراین مدت زمان مورد استفاده قرار گیرد. ملات آماده شدن را با یک کاردک مناسب در داخل درزها و یا روی آن ها اعمال نمایید و کاملاًا درزهای مورد نظر را پر نمایید. می توانید مقادیر باقی مانده و یا اضافی را بر روی سطح به وسیله کاردک به صورت مورب بردارید. کاملاًا مطمئن شوید که پودر بندکشی کاشی پومکس در داخل درز نشست کرده و متراکم گردیده باشد که غیر از این می بایست دوباره از ملات پودر بندکشی کاشی و سرامیک بر روی آن ها اعمال نمایید. پس از اجرا به مدت ۲۵ تا ۳۵ دقیقه )بستگی به شرایط آب و هوای منطقه دارد( صبر کنید تا تقریباًا ملات های اعمال شده خشک شوند به طوری که وقتی انگشتت خود را بر روی سطح آنها قرار می دهید نچسبد ویا ملات ها فرو نریزد. سپس مقداری آب بر روی درزهای پر شده ریخته و به وسیله یک اسفنج نم دار می توانید روی کاشی و سرامیک ها را کاملاً پاک نمایید.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

رزین براق کننده سنگ و سرامیک

🔻 رزین براق کننده سنگ و سرامیک پومکس محصولی است که بر پایه رزین های سیلیکونی تولید گردیده و ماده ای بی رنگ می باشد که براق کننده و ضدآب کننده سطوح داخلی و خارجی ساختمان است. این محصول مناسب برای رنگ های طبیعی،مصنوعی،آنتیک،چوب،آجرهای سنتی و قطعات بتنی و … بکار میرود.

💠 روش مصرف :

ابتدا سطح زیر مار میبایست عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار،ذرات سست یا رنگ قدیمی گردد.در سطوح چسب و دیوار بعد از نصب سنگ و آجر پس از خشک شدن کامل اجرا شود. این محصول به وسیله قلمو و اسپری قابل اجرا می باشد.در فضای باز در جلوی وزش باد از اسپری کردن خودداری شود.جهت رقیق کردن میتوان از تینر فوری استفاده کرد.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

آب بند کننده درز کاشی

🔻 آب بند کننده درز کاشی پومکس IZO-DERZER TS 235 ،مایع آب بند کننده درز کاشی و سرامیک مواد مهندسی تیوا نماینده پوکس ترکیه در بسته های ۲۰ کیلویی ،ضد رطوبت و واترپروف کننده کلیه بندکشی ها

💠 موارد مصرف

آب بندی پس از اجرای کاشی کاری و سرامیک

💠 روش مصرف

TS 235را با یک قلمو روی سطح بند کشی شده بکشید برای سطح هایی که بیشتر در معرض اب هستند میتوان تا ۲ بار بعد از گذشت یک ساعت از مرتبه اول اعمال کرد.پس از اجرا برای مدت ۲۴ ساعت از ریختن آب بر روی آن خودداری نمایید.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

ضد آب و ضد UV سطوح توسط نانو تکنولوژی

🔻 ضد آب و ضد UV نمودن سطوح توسط نانو تکنولوژی (NANO) پومکس، واترپروف کردن (رطوبت) و ضد یو وی سطوح بتونی، آجری،سنگ،چوب،پارچه. عایق بیرنگ و پوشش نهایی صددرصد قابل شستشو با فن آوری نانو واترپروف نمای ساختمان

💠 روش مصرف:

سطح مورد نظر را از هر گونه گرد و غبار و چربی تمیز نموده و سپس به وسیله قلمو و یا پیستوله بر روی آن اجرا کنید به طوریکه تمام سطح را پوشش دهد. برای اطمینان بیشتر و کیفیت مطلوبتر، بهتر است محصول را در دو نوبت به فاصله زمانی ۲ تا ۴ ساعت اجرا نمایید

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

چسب خمیری کاشی ، آجر و سنگ

🔻 چسب کاشی ، آجر و سنگ خمیری پومکس خمیری است آماده مصرف با کاربردی آسان، مقاومت خمشی خمیر سخت شده چسب کاشی ، آجر و سنگ خمیری پومکس فوق العاده است به طوریکه هرگونه عوارض بر روی سطوح بتنی، گچی و غیره را تحمل میکند.

🔻 چسب کاشی ، آجر و سنگ خمیری پومکس pomex تولید شده بر پایه پلیمرهای ونیل استاد و پودرهای میکرونیزه جهت چسباندن کاشی و سنگ و آجر بر روی کف و دیوار با استاندارد ایران تحت لیسانس ترکیه به کار میرود.

💠 روش مصرف

ذراتی که ممکن است مانع از چسبندگی شوند را از روی سطح پاک کنید، سپس ۶۰ درصد سطح دیوار را به چسب آغشته کنید.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

چسب کاشی ضد اسید

🔻 چسب کاشی ضد اسید پومکس چسب ضد اسید سرامیک پومکس مخصوص سطوح اسیدی، سطوح بتنی، سرامیک پرسلان جهت نصب کاشی ضد اسید و سرامیک ضد اسید، سنگ و آجر در محیط اسیدی

💠 موارد کاربرد چسب کاشی ضد اسید

۱- چسب کاشی های ضد اسید

۲- امکان استفاده در محل هایی که امکان ریزش مواد شیمیایی وجود دارد

۳- پوشش درزهای که در مجاورت مواد شیمیایی خورنده قرار دارند.

۴-کارخانه های فرآورده های غذایی و لبنی و پر کردن کلیه درزها و ترکهایی که در معرض اسید فرار دارند

۵-اتاق های باتری

۶-چسباندن کاشی پرسلان

۷-مدت نگهداری چسب کاشی ضد اسید : یک سال در بسته بندی اولیه

۸-شرایط نگهداری: دور از یخ بندان و تابش مستقیم و طولانی نور خورشید و در دمای ۲۵ تا ۱۵ درجه سانتی گراد

۹-بسته بندی: در بسته بندی ۵ کیلوگرمی

۱۰-رنگ: طوسی کمرنگ

💠 خواص و اثرات چسب کاشی ضد اسید

۱- پایداری عالی چسب کاشی ضد اسید در برابر انواع اسیدهای قوی معدنی و آلی، نمک ها،
حلال ها، روغنها و دیگر مواد شیمیایی خورنده
۲- چسبندگی مطلوب به انواع مصالح
۳- مقاوم در برابر آب و مواد قلیایی
۴- مقاومت عالی در برابر حرارت زیاد
۵- مقاومت مکانیکی بسیار عالی
۶- امکان پوشش دهی سطوح بدون نصب کاشی

💠 میزان مصرف چسب کاشی ضد اسید

چسب کاشی ضد اسید بسته به ضخامت لایه ملات ضد اسید میزان مصرف مشخص خواهد شد.
حداقل ضخامت اجرا می بایست ۳ تا ۴ میلیمتر لحاظ گردد.

لذا میزان مصرف به طور تقریب برای پوشش یک متر مربع حدود ۴ کیلوگرم می باشد و میزان مصرف این محصول برای بندکشی با توجه به حجم

بندها و وزن مخصوص ۳gr/cm 2/6 ملات ضد اسید قابل محاسبه خواهد بود. ابتدا سطح زیر کار را می بایست عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار، ذرات سست، رطوبت و رنگ قدیمی، گردد سپس جز A و جز B را به نسبت های حجمی مشخص شده با هم مخلوط کرده عمل اختلاط را تا حصول اطمینان ادامه دهیدسپسجًز C را بًه اًن اًضافه کًنید.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

بند کشی ضد اسید کاشی سرامیک

🔻 بند کشی ملات ضد اسید کاشی سرامیک پومکس TS 230 محصولی که جهت بندکشی انواع کاشی های کف و دیوار, پرسلان و کلینر مناسب می باشد. از این محصول میتوان بعنوان چسب جهت نصب کاشی های ضد اسید استفاده نمود.

💠 موارد مصرف

۱- چسباندن کاشی های ضد اسید
۲- بند کشی کاشی های ضد اسید
۳- امکان استفاده در محل هایی که امکان ریزش مواد شیمیایی وجود دارد
۴- پوشش سطوحی که در مجاورت مواد شیمیایی خورنده قرار دارند

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

چسب پودری کاشی سرامیک پرسلان

🔻 چسب پودری کاشی سرامیک پرسلان پومکس POMEX FLEX PORSELEN TS231، (مخصوص دیوار و کف) پومکس فلکس پرسلن ترکیه ۲۰ کیلویی، جهت نصب کاشی، سرامیک، سنگ و آجر در محیط یا سطوح مرطوب

💠 موارد مصرف

چسب پودری کاشی سرامیک برای دیوارها، حمام، بالکن، نماس ساختمان، استخرها، کف سرویسها، آشپزخانه، کشتارگاه و … قابل استفاده است.

💠 مزایا

چسب پودری کاشی سرامیک پودر آماده ای است که به راحتی با آب ترکیب شده خمیری صاف و همگن با کاربردی بسیار آسان به دست می آید.

خمیر سخت شده در مقابل آب، رطوبت و سرما و گرما کاملاً مقاوم است. در دمای ۳۰ – الی ۱۳۰ + درجه ستانتیگراد دارای ثبات کیفیت می باد. خاصیت انعطافپذیری کنترل شده و قدرت چسبندگی فوق العاده بالایی دارد.

💠 میزان مصرف

چسب پودری کاشی سرامیک بر روی سطوح صاف به میزان ۲ کیلوگرم در هر مترمربع.
چسب پودری کاشی سرامیک جهت صافکاری سطح و چسباندن ۵ تا ۱۰ کیلوگرم در هر مترمربع جهت تأمین ۳ تا ۶ میلیمتر ضخامت.

روش مصرف چسب پودری کاشی سرامیک

ابتدا سطح زیر کار می بایست عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار، ذرات سست یا رنگ قدیمی گردد. ستتپس ۶ کیلوگرم پودر را با یک لیتر آب ترکیب نموده و عمل اختلاط را تا به دست آمدن خمیری یکنواخت و همگن ادامه دهید در مقادیر کم می توان با دستتتت هم زد اما برای اختلاط یک کیسه کامل از همزن برقی استفاده نمایید( به مدت ۵ دقیقه) صبر کرده و مجددا آن را مخلوط کنید. ستترانجام خمیر چستتب کاشی آماده شده و بوسیله کاردک شیاردار روی سطح مورداجرا کشیده و کاشی و یا هر مصالح دیگری را روی آن قرار داده و بچسبانید.

توجه ۲: دقت داشتته باشید که می بایست حداقل ۶۵ % پشت کاشی به چسب آغشتتته شتتده باشتتد. در غیر اینصتتورت می بایستتت عمق

شیارهای کاردک را افزایش دهید.

توجه ۱: پس از اختلاط چسب کاشی پودری با آب محصول آماده شده را نهایتاً تا مدت زمان کمتر از ۳۵ دقیقه مورداستفاده قرار دهید. در غیراینصتورت چستب توانایی کافی برای نگهداری مصالح بر روی سطوح مورد اجرا را نخواهد داشت.

مهلت نصب کاشی پس از کشیدن خمیر روی دیوار
۱-برای مناطق رطوبتی: ۳۰ دقیقه
۲-برای مناطق خشک: ۱۵ دقیقه
زمان عبور و مرور پس از نصب: ۲۴ ساعت
زمان بندکشی: ۲۴ ساعت پس از نصب کامل
قابلیت استفاده کامل: ۳روز پس از نصب

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

بتن ضد گلوله

🔻 بتن ضد گلوله پومکس سطح ۳ و NIJ سطح ۴ پوشش محافظ یک گچ مخلوط و اعمال شده در محل با استحکام ضربه استحکام بالستیک است.سرامیک فوق العاده مانند ویژگی های قدرت و سختی برای جلوگیری از گلوله های تفنگ دستی و بیشتر گلوله های تفنگ، از جمله گلوله های زره پوش، طراحی شده است.در حالی که قدرت، دوام و اقتصاد را فراهم می کند، محیط زیست دوستانه است. این یک پیوند قوی با بسیاری از مواد زیربنایی مانند بلوک های سیمان، سیمان، هیئت مدیره گچ (گچ و گچ) و گچ با استحکام کششی و استحکام باندی است که در بسیاری از موارد مقاومت بیشتری نسبت به بستر ایجاد می کند. این را می توان به عنوان یک کت یکبار از ۵/۸ “یا به صورت لایه ای تا ۲” ضخامت بسته به کاربرد استفاده شود. پس از اتمام کامل، ۵ روز پس از اتمام رنگ، توصیه می شود. بتن ضد گلوله پومکس یک رنگ طبیعی سفید است و قبل از مخلوط کردن و مخلوط کردن با تجهیزات معمول مخلوط گچ است. این را می توان پمپ و اسپری و یا دست سفت. بتن ضد گلوله پومکس در یک بسته دوبعدی قرار می گیرد و هر دو با هم در محل مخلوط می شوند. زمان کار تقریبا یک ساعت در ۶۰-۷۰ فوریه است و می تواند صاف، مهر و موم شده یا بافت باشد

💠 موارد مصرف

بتن ضد گلوله برای مکانهای امنیتی ، حفاظتی و در معرض خطر .

💠 مزایا

بتن ضد گلوله پوشش سخت و مقاوم در برابر بسیاری از سطوح دیوار، بیش از ۸،۵۰۰ PSI (معمولا ۹۰۰۰+ PSI) استحکام فشاری (در هر ASTM C109)

اعمال مستقیم بر روی هیئت مدیره گچ، EPS فوم، گچ موجود، هیئت سیمان، بلوک های CMU یا زیربنای چوب

مصالح ساختمانی غیر قابل اشتعال

گسترش شعله صفر و شاخص های توسعه صفر

بتن ضد گلوله مقاوم در برابر قالب و رشد قارچ

هنگام استفاده از فوم با استاندارد ساختمان ICC مطابق با الزامات حفاظت از آتش مورد نیاز (در UBC 26-3، NFPA 286 و IBC SECTION 803.2.1، تست های FIRE ROOM FIRE) مورد نیاز است.

مطابق تمام الزامات سطح انتشار در کیفیت محصول GREENGUARD.

می تواند برای ایجاد هر دو صورت صاف و بافت اعمال شود؛ و می توان آن را نقاشی کرد.

بتن ضد گلوله ترکیبی از پیش ساخته شده، نیاز به مخلوط کردن در سایت، اضافه کردن چیزی نیست.

مخلوط کردن و اعمال کردن با استفاده از پمپ ها / سمپاشها و یا پرتاب با دست.

💠 تأییدیه کیفیت

تمام محصولات پومکس مطابق با استانداردهای بین المللی می باشند.

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

توزیع و فروش چسب پومکس در فروشگاه نوین پیش قدم در مشهد , چسب پومکس  , چسب پومکس در فروشگاه نوین پیش قدم  , توزیع و فروش چسب پومکس در مشهد , قیمت چسب پومکس در مشهد , چسب کاشی پودری در مشهد,  خمیر پومکس در مشهد , چسب کاشی ضد اسید پومکس  , Ceramic tile tile adhesive  , چسب کاشی خمیری ,  آب بند کننده درز کاشی  , آب بند کننده درز کاشی پومکس ,  آب بندی ,  آب بندی کاشی , اخبار پومکس  , براق کننده سنگ  , بروزترین اخبار بندکشی رزین  , براق کننده سنگ و سرامیک ,  رزین سنگ ,  سنگ  , سنگ مصنوعی ضد آب و ضد UV سطوح توسط نانو تکنولوژی ,  ضد اسید  , عایق بیرنگ  , قیمت رزین سنگ  , قیمت چسب کاشی ,  لیموفیکس  . مقالات آموزشی نانو واترپروف   پارچه ,  پودر بندکشی , پودر بندکشی کاشی و سرامیک  , پولیش سنگ پومکس  , چسباندن کاشی  , چسب خمیری ,  چسب خمیری کاشی  آجر و سنگ  , چسب کاشی  , چسب کاشی پرسلان  , چسب کاشی پودری چوب ,  چگونه سنگ را براق کنیم؟  , کاشی  , سرامیک  , کاشی و سرامیک ,  کاشی پرسلان ,