Address & Contact

Our Address

اصفهان ، شهر کوشک ، خیابان گلزار یک ، خیابان شهید عبدالهی

Telephone

تولیدکننده انواع سبد میوه عدالت پلاستیک مهرابی

? خرید عمده سبد میوه پلاستیکی:

✳️ برای خرید عمده سبد میوه پلاستیکی با قیمت ارزان و کیفیت بالا در طرح های مختلف بدون واسطه و بطور مستقیم میتوانید با ما در ارتباط باشید و خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید. برای خرید می توانید با مراجعه به سایت، سفارش خود را ثبت نمایید.

? خرید عمده سبد میوه پلاستیکی

? ارزانترین قیمت روز سبد میوه:

✳️ بازار سبد میوه پلاستیکی از نطر جنس، کیفیت، رنگ و استحکام متنوع می باشد و در بین باغدارن و کشاورزان ایرانی مصرف بسیاری دارد.
✳️ بدلیل یکبار مصرف بودن این محصول، کیفیت مناسب به همراه قیمت ارزان از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین تعداد بالای سبد خریداری شده، میتواند دست تولید کننده را در تخفیف قیمت باز بگذارد. بنابراین می توانید با توجه به تعداد درخواستتان بصورت اینترنتی از قیمت سبد مطلع شوید و درصورت نیاز، ثبت سفارش نمایید.

? سایزهای مختلف سبد میوه پلاستیکی:

✳️ سبد های میوه پلاستیکی، علاوه بر اینکه در طرح های مختلف قالب سازی می شوند، از نظر سایز نیز در اندازه های متفاوتی ساخته میشوند.

✳️ سبد 2 کیلویی
✳️ سبد 4 کیلویی
✳️ سبد 8 کیلویی
✳️ سبد 10 کیلویی
✳️ سبد 12 کیلویی
✳️ سبد 14 کیلویی
✳️ سبد 18 کیلویی
✳️ سبد 25 کیلویی
✳️ سبد 30 کیلویی

✳️ قابل به ذکر است که سبدهای 8، 10 و 12 کیلویی، به نسبت بقیه از پرمصرف ترین سایزها می باشند. همچنین طرح سبد میوه می تواند در جابجایی راحت، استحکام بالا و قرارگیری محکم بر روی هم در هنگام حمل موثر باشد.

? فروش سبد میوه پلاستیکی به قیمت درب کارخانه:

? برای استعلام قیمت سبد میوه با کیفیت و ارزان در مازندران می توانید روزانه با ما در ارتباط باشید. شرکت ما در اکثر استانهای ایران مانند خوزستان ، مازندران، همدان، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کردستان ، تهران و کرج فعالیت می کند . شما می توانید خرید عمده سبد میوه پلاستیکی را بصورت آنلاین در سایت ما انجام دهید. قیمت سبد میوه به دلیل نوسانات ارز و پایدار نبودن بازار، قیمت ثابتی ندارد. شما میتوانید روزانه از کارشناسان ما استعلام قیمت بگیرید.

? امید است که بتوانیم نقش موثر در راستای توسعه و شکوفایی صنعت کشور ایفا کنیم? 

مدیریت:آقای محسن مهرابی

 

 

 

لیست قیمت سبد میوه , قیمت سبد پلاستیکی میوه , قیمت سبد میوه سیب , سبد میوه پلاستیکی خراسان , فروش سبد میوه دست دوم , قیمت سبد پلاستیکی بزرگ , قیمت جعبه پلاستیکی سیب , کارخانه سبد سازی خراسان ,