Address & Contact

Our Address

شهرقدس،ابتدای ۴۵ متری انقلاب،کوچه مسجد،پلاک۵

Telephone

تولیدکننده ی انواع درب و پنجره صدرانوین

▪️ درب و پنجره از مهم ترین اجزای یک ساختمان به شمار می روند و طرح و رنگ آن ها می تواند سبک دکوراسیون داخلی منزل و نمای ساختمان را تغییر دهد.

✅ پنجره دوجداره:

▪️ مدل پنجره دوجداره برای طراحی ساختمان های امروزی کاربرد زیادی دارد و این پنجره ها جایگزین پنجره ها با طرح های قدیمی شده اند و دارای مزایا و کاربردهای مناسبی هستند

▪️ پنجره دوجداره معمولا از دارای یک فریم اصلی است که پروفیل آن می‌تواند از جنس UPVC یا آلومینیوم باشد. شیشه‌های دوجداره که بخش اصلی این پنجره‌هاست، با قطعه‌ای به اسم مولین از هم جدا می‌شوند.

✅ پنجره سه جداره:

▪️ پنجره دوجداره از دو لایه شیشه در آن استفاده شده‌است پنجره‌های دوجداره با دو نوع پروفیل UPVC و آلومینیومی ساخته می‌شود که با توجه به نوع سازه می‌توان از آن‌ها استفاده نمود. 

▪️ در پنجره UPVC می توان انواع شیشه های تک جداره، دوجداره، شیشه سه جداره و یا حتی شیشه چهارجداره را استفاده کرد. شیشه سه جداره از سه شیشه تک جداره بعلاوه دو اسپیسر تشکیل شده است.

✅ درب upvc چیست ؟

▪️ استفاده از پنجره های UPVC کاربرد زیادی دارد و رایج است، اما درب هایی از این متریال نیز وجود دارند که با داشتن ویژگی هایی که در پنجره های یو پی وی سی وجود دارد، می توانند مجموعه ای کامل از درب و پنجره دوجداره upvc را فراهم کنند، که نتیجه ی آن عملکرد بهتر و کارآمد تر شدن درب و پنجره ها در یک ساختمان است .

✅ چرا درب upvc :

▪️ استفاده از درب های یو پی وی سی ، با داشتن ویژگی ضد آب و ایمنی بالا، عایق مناسب در برابر گرما و سرما و صوت ، سبب می شود تا فضای ساختمان دارای امنیت و آرامش و زیبایی هرچه بیشتر باشد .

▪️ درب یو پی وی سی محصولی دیگر ساخته شده با پروفیل های upvc است ، که مقاومتی بالاتر از درب های آهنی ، آلومینیومی و چوبی دارد .

▪️ درب های upvc در ابعاد و طرح های مختلف تولید می شود و تنوع زیادی برای انتخاب این متریال وجود دارد .

✅ تفاوت پنجره دوجداره و سه جداره :

▪️ مهم ترین تفاوتی که بین شیشه‌های دوجداره و سه جداره وجود دارد، مربوط به تعداد شیشه‌های مورد استفاده در آنها است. شیشه‌های دوجداره دارای دو شیشه فلوت می‌باشند. در حالی که شیشه‌های سه جداره از سه شیشه فلوت تشکیل می‌شود. بنابراین شیشه‌های سه جداره، یک جداره از شیشه دوجداره، شیشه و جداره بیشتری دارد.

مدیریت :  علی احمدی

 

تولیدکننده انواع درب و پنجره  , دوجداره و سه جداره  , upvc  , یوپی وی سی ,  صدرانوین درشهرقدس ,