تولیدکننده شیلنگ خرطومی هواکشی و شیلنگ آبنما فنردار

? تولیدی شیلنگ شمشیری یکی از تولیدکنندگان انواع شیلنگ و لوله های خرطومی هواکشی در ایران میباشد . که فعالیت خود را در سال ۱۳۹۵ شروع کرد و سپس در سال ۱۳۹۹ با توجه به استقبال مصرف کننده تولید شیلنگ آبنما فنردار را هم در حوزه کاری خود قرار داد.

? تولیدکننده شیلنگ های خرطومی هواکشی جهت تهویه و مورد استفاده در صنایع چوب ، کاشی ، نساجی ، آردسازی و ….

? شیلنگ های فنردار شفاف دارای ویژگی هایی بوده که به موجب آن استفاده در بین مصرف کنندگان افزایش یافته است، به چند مورد از این ویژگی ها می توان اشاره کرد:

? سطوح داخلی و خارجی صاف
? مقاوم در برابر نیروی کشش بالا
? انعطاف پذیری بالا
? سازگار با شرایط جوی
? مقاوم در مقابل فشار و خلاء
? مقاوم در برابر حرارت
? مقاومت در برابر روغن، اسید و باز
? مقاومت شیمیایی مناسب
? حمل و نقل و نصب بسیار ساده
? غیر سمی بوده و مناسب برای انتقال مواد غذایی

? کاربردهای شیلنگ خرطومی با فنر pvc

? به جرات می توان گفت وجود شیلنگ های خرطومی در صنعت و کشاورزی نقش بسیار کلید و حیاتی را ایفا می کند. این شیلنگ ها بر اساس نوع کاربرد آن در سایزها و متراژهای مختلف تولید می شود. اگر بخواهیم به برخی از کاربردهای کلیدی این نوع شیلنگ بپردازیم خواهیم گفت:

? انتقال انواع مواد مایع و پودری و گازی در صنایع مختلف کشور
? انتقال آب به نقاط مختلف زمین های کشاورزی
? انتقال آب و سایر مواد مورد نیاز در صنعت ساخت و ساز ساختمان
? در انجام امور آزمایشگاهی نیز کاربرد های فراوانی دارد
? و …
? ما آماده همکاری با تمامی صاحبان فروشگاه ها و کسانی که به نحوی در حال فروش شیلنگ خرطومی در سراسرکشور هستند، می باشیم.

✅شیلنگ لوله خرطومی طوسی کشاورزی

شیلنگ لوله خرطومی طوسی کشاورزی دارای سه لایه به شرح زیر می باشد

?لایه خارجی و لایه داخلی از جنس پی وی سی ضخیم بوده که طوسی رنگ می باشد

?لایه میانی از جنس پی وی سی مقاوم بوده و سفید رنگ می باشد

?سطح داخلی و خارجی این لوله صاف بوده و برای مصارف کشاورزی و انتقال آب و مواد مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایا لوله خرطومی طوسی کشاورزی سبک بوده و دارای طول عمر بالایی است. همچنین مقاومت خوبی در برابر خوردگی و سایش دارد.مقدار زبری آن پایین بوده و نارسانای جریان برق و الکتریسیته محسوب می گردد. لوله خرطومی طوسی کشاورزی دارای انعطاف نسبی بوده و استحکام کششی و ضربه خوبی را دارا می باشد.کاربرد جهت مکش آب به وسیله پمپ و انتقال فاضلاب ، انتقال پودر و ذرات، ، امور ساختمانی، کشاورزی، آبیاری و آبرسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

✅لوله خرطومی PU

ساختار کانال خرطومی PU از یک رشته فیلم pu و یک مفتول فنری به قطر ۱ الی ۲ میلیمتر که بین نوارهای pu قرار می گیرد ساخته شده است. این لوله را می توان در ضخامت های مختلف تولید نمود.

سایز:

۳_۴_۵_۶_۷_۸_۹_۱۰_۱۱_۱۲_۱۴_۱۵_۱۷_۲۰_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰_۴۵_۵۰_۵۵_۶۰_۶۵_۷۰_۷۵_۸۰_۹۰ (سانتیمتر)

طول:

۱۰ متری

دما:

مقاوم در بازه دمای ۵- الی +۶۵ درجه سانتیگراد

مزایا:

?انعطاف پذیری بالا
?سبک
?سطح داخلی صاف
?مقاوم در برابر روغن و بنزین
?مقاوم در برابر مواد شیمیایی
?مقاوم در برابر رطوبت و برخی اسیدها
?مقاوم در برابر سایش
?مقاوم در برابر نور آفتاب
?تراکم پذیر
?حداقل شعاع خم
?بدون پیچ و تاب

✅لوله خرطومی پی وی سی

ساختار کانال خرطومی PVC از یک رشته فیلم PVC و یک مفتول فولادی که بین نوارهای PVC قرار می گیرد ساخته شده است.این لوله را می توان در ضخامت های مختلف تولید نمود.

سایز:

۳_۴_۵_۶_۷_۸_۹_۱۰_۱۱_۱۲_۱۴_۱۵_۱۷_۱۸٫۳_۲۰_۲۲٫۵_۲۵_۳۰_۳۵_۴۰_۴۵_۵۰_۵۵_۶۰_۶۵_۷۰_۷۵_۸۰_۹۰_۱۰۰ cm

طول:

۶ متری, ۱۲ متری

دما :

مقاوم در بازه ی زمانی -۵ تا ۶۵ درجه سانتیگراد

مزایا:

?انعطاف پذیری بالا
?سبک
?سطح داخلی صاف
?مقاوم در برابر روغن و بنزین
?مقاوم در برابر مواد شیمیایی
?مقاوم در برابر رطوبت و برخی اسیدها
?مقاوم در برابر سایش
?مقاوم در برابر نور آفتاب
?تراکم پذیر
?حداقل شعاع خم
?بدون پیچ و تاب

مورد استفاده داکت فلکسیبل PVC به عنوان رابط انعطاف پذیر برای انتقال هوا، پودر و ذرات طراحی شده و قابل استفاده در کارخانه های چوب، مکنده های نجاری، کارخانه های سرامیک و سنگ، کارخانه های نساجی، اتاق های تمیز، آزمایشگاهها، معادن، ساختمانها و کارخانه های صنعتی می باشد.

✅شیلنگ آب نما فنر دار

برای رسیدن به یک مقاومت بیشتر در برابر فشار, شیلنگ ها رو میتوان با الیاف یا طناب فولادی تقویت کرد علاوه بر تقویت در برابر فشار سختی نیز افزایش می یابد. ساختار شیلنگ PVC بدین صورت است که داخل آن یک مفتول سیم قرار گرفته و باعث انعطاف پذیری بهتر در زوایای مختلف میشود.

مشخصات:

سایز:

۱ اینچ , ۲/۱ ۱ اینچ , ۱/۴ ۱ اینچ , ۲ اینچ , ۲/۱ ۲ اینچ, ۳ اینچ

دما:

مقاوم در بازه دمای ۱۰- الی ۶۵+ درجه سانتیگراد

مزایا :

مقاومت در برابر نیروی کشش بالا و سهولت در نصب و حمل و نقل
بدون بو، غیر سمی و شفاف
سازکاری خوب در برابر شرایط بد آب و هوایی و فشار منفی

کاربرد:

موارد استفاده این نوع لوله برای انتقال شیر و نوشیدنی های تخمیری مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین برای انتقال آب، روغن و پودر در صنعت و کشاورزی استفاده می شود.

✅لوله های خرطومی هواکشی عایق دار

???شیلنگ مواد غذایی:

شیلنگ مواد غذایی برای انتقال آب آشامیدنی ،مواد غذایی ، روغن نباتی ، شیر و انواع مواد لبنی ، در انواع صنعت و کشاورزی به کار گرفته می شود . که در بهترین کیفیت تولید و به فروش می رسد .

✅انواع شیلنگ مواد غذایی

?شیلنگ آبنما فنردار غذایی سه خط
?شیلنگ شفاف نخ دار سه خط رنگی
?شیلنگ شفاف نخ دار دو خط رنگی
?شیلنگ شفاف غذایی
?شیلنگ شفاف غذایی شیردوشی
?شیلنگ شفاف غذایی شیردوشی دوقلو
?شیلنگ شفاف تایگون
?شیلنگ سیلیکون
?شیلنگ غذایی داخل تفلون
?شیلنگ لاستیکی مواد غذایی

 

۱٫ شیلنگ آبنما فنردار غذایی سه خط:

این نوع شیلنگ که معمولا با قطر زیاد تولید می شوند کاربرد زیادی در رابطه با انتقال مایعات مانند آب در دماهای مختلف دارند، برای مکش و انتقال مایعات در صنعت ، کشاورزی ، باغبانی ، خانگی و… بسیار مناسب است.

۲٫ شیلنگ شفاف نخ دار دو و سه خط رنگی:

مواد ترکیبی این نوع شیلنگ از گرانول است که خطری برای محیط زیست ندارد و دارای قدرت و دوام بیشتر و طول عمر بالاتری می باشد، مقاوم در برابر ضربه وضد رطوبت همچنین قابل شستشو با مواد شویند (غیر اسیدی) , غیر قابل فرسایش ,مقاوم در برابر تابش خورشید , ضد خوردگی و اکسیداسیون است و در جهت مصارف خانگی ، اب آشامیدنی، روغن نباتی، بخش مواد غذایی و خطوط بهداشتی. صنعتی ، کشاورزی و باغبانی ,…کاربرد دارد.

۳٫ شیلنگ شفاف غذایی:

مواد ترکیبی این نوع شیلنگ از گرانول pvc است که خطری برای محیط زیست ندارد و دارای قدرت و دوام بیشتر و طول عمر بالاتری می باشد، مقاوم در برابر ضربه وضد رطوبت همچنین و قابل شستشو با مواد شویند (غیر اسیدی) ، غیر قابل فرسایش ،مقاوم در برابر تابش خورشید ،ضد خوردگی و اکسیداسیون است.

۴٫ شیلنگ شفاف غذایی شیردوشی:

شیلنگ هایی که به منظور شیر دوشی استفاده می شوند، بسیار کاربردی بوده و در کیفیت عالی ارائه می شود و از ویژگی های آن می توان به استاندارد بودن، تحمل میزان فشار، مقاومت در برابر خورندگی و اکسیداسیون، بهداشتی بودن و انعطاف پذیر و نرم بودن شیلنگ اشاره کرد.

۵٫ شیلنگ شفاف غذایی شیردوشی دوقلو:

شیلنگ دوقلو شفاف در دستگاه ثابت شیردوشی دلاوال، روند شیردوش، وست فالیا، بوماتیک، ساک، استرانکو و کلیه شیردوش های ایرانی و خارجی قابل استفاده می باشد. شیلنگ شفاف در مقایسه با سایر شیلنگ ها از قیمت مناسب تری برخوردار می باشد. بدیهی است که با توجه به اقتصادی بودن این نوع شیلنگ، تقریبا تمامی تولیدکنندگان و سرویس کاران دستگاه سیار شیردوشی، از این نوع شیلنگ جهت کاهش بهای تمام شده محصولات و خدمات خود استفاده می نمایند.

۶٫ شیلنگ شفاف تایگون:

به دلیل شفاف بودن و مقاومت در برابر مواد شیمیایی این شیلنگ ها در آزمایشگاه ها در تجهیزات زیادی مورد استفاده قرار می گیرد، شیلنگ شفاف تایگون غیر سمی بوده و در صنایع دارویی نیز به کار گرفته می شود.

۷٫ شیلنگ سیلیکونی:

از شیلنگ سیلیکونی بخاطر خواص آن میتوان در امور آزمایشگاهی و پزشکی با آسودگی خیال استفاده نمود و این قابلیت شلنگ های سیلیکونی که بو ، طعم یا مزه ای به مایعی که از آن عبور میکند ، اضافه نمی کنند ، آنرا بسیار قابل اعتماد می کند.

۸٫ شیلنگ غذایی داخل تفلون:

شیلنگهای مواد غذایی داخل تفلون دارای دو نوع نخدار و فنردار هستند، پوسته تفلونی داخل این شیلنگ عایق بسیار مناسبی برای برق است، از جمله ویژگی‌های این نوع شیلنگ می‌توان به غیر سمی بودن و بدون بو بودن آن اشاره کرد، این شیلنگ ها مورد مصرف انواع کوره های القایی ، ذوب و نورد و همچنین صنایع ریخته گری و انتقال مواد غذایی چرب و شیر می باشد.همچنین از این محصول می توان جهت عایق کردن انواع کابلهای برق فشار قوی در کارخانجات ذوب و نورد استفاده کرد.

۹٫ شیلنگ لاستیکی مواد غذایی:

شیلنگ لاستیکی نوعی لوله توخالی است که برای انتقال مایعات از یک مکان به مکان دیگر طراحی شده است. شکل شیلنگ استوانه ای است. آنها در آب یا محیط های مایع دیگر برای حمل هوا یا گازهای دیگر استفاده می شوند و یا در هوا یا محیط های گازی دیگر برای حمل مایعات مورد استفاده قرار می گیرند، شیلنگ های لاستیکی در کشاورزی، هواپیمایی یا هوا فضا، صنایع شیمیایی، خنک کننده ها، فرآوری مواد غذایی و نوشیدنی، کرایوژنیک، باغ یا محوطه سازی، پزشکی یا دارویی، اگزوز، HVAC و غیره کاربرد دارند.

??? کاربرد شیلنگ مواد غذایی

? انتقال آب آشامیدنی
? مواد غذایی
? روغن نباتی
? شیر و انواع مواد لبنی
? صنعت و کشاورزی

??? ویژگی های شیلنگ مواد غذایی

? بدون بو و غیره سمی
? قابلیت شستشو با مواد شوینده
? مقاوم در برابر مواد شیمیایی مختلف
? تحمل دمای بالا

?لوله مکنده کاه

توضیحات:این لوله از یک رشته نوار pvcو مفتول فنری کربن دار با ضخامت۱/۸میلیمتر و با بهترین مواد اولیه ودر سایزهای ۸ اینچ و ۱۰ اینچ تولید میشود

کاربرد:جهت جمع آوری کاه با دستگاههای مکنده کاه مورد استفاده قرار میگیرد.

 

مدیریت:آقای شمشیری

۰۹۱۸۹۶۲۲۷۹۴

 

 

 

 

لوله خرطومی چاه , لوله خرطومی آب , شیلنگ خرطومی فنردار , شیلنگ خرطومی کشاورزی , لوله خرطومی آب , قیمت لوله خرطومی طوسی کشاورزی , قیمت لوله خرطومی ۲ اینچ , لوله خرطومی هلی فلکس , شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی , لوله خرطومی pu , لوله خرطومی pvc , شیلنگ آبنما فنردار , شیلنگ خرطومی هواکشی با فنر pvc , تولید شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی , تولید لوله خرطومی pu , تولید لوله خرطومی pvc , تولید شیلنگ آبنما فنردار , تولید شیلنگ خرطومی هواکشی با فنر pvc , قیمت شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی , قیمت لوله خرطومی pu , قیمت لوله خرطومی pvc , قیمت شیلنگ آبنما فنردار , قیمت شیلنگ خرطومی هواکشی با فنر pvc , فروش شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی , فروش لوله خرطومی pu , فروش لوله خرطومی pvc , فروش شیلنگ آبنما فنردار , فروش شیلنگ خرطومی هواکشی با فنر pvc , تولید کننده شیلنگ خرطومی طوسی کشاورزی , تولید کننده لوله خرطومی pu , تولید کننده لوله خرطومی pvc , تولید کننده شیلنگ آبنما فنردار , تولید کننده شیلنگ خرطومی هواکشی با فنر pvc ,