بزرگترین تولیدکننده کالای خواب تشک طبی فنری و تمام طبی مهر و ماه مولایی 

💠 تشک مهرو ماه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کالای خواب میباشد💠

💠 تشک طبی فنری و تمام طبی💠

💠 ارسال به سراسر کشور

💠 تخیف ویژه

💠 با تضمین مناسب ترین و ارزان ترین قیمت با بهترین کیفیت

💠 خرید به صورت حضوری و انلاین

💠 یک خواب خوب و راحت به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند دمای اتاق، نور مناسب، آرامش فکری و مهمتر از همه تشک مناسب از جمله این موارد هستند. انواع تشک مناسب به بهبود کیفیت خواب افراد، به ویژه آنهایی که دچار بد خوابی هستند، کمک می کند.

💠 تشک فنری

این نوع ساده ترین نوع تشک محسوب می شود و ارزان تر از انواع دیگر آن است. این محصول مناسب افرادی است که زیر 60 کیلوگرم وزن دارند. این تشک ها به دو نوع فنری متصل و منفصل تقسیم میشود.

💠 انواع تشک فنری متصل

این مدل از قدیمی ترین نوع این محصول است. فنرهایی که در آن به صورت متصل به هم قرار دارند، باعث انعطاف آنها می شوند و به خوبی از کمر محافظت می کنند. به همین دلیل به عنوان تشک طبی به کار می روند و برای کسانی که هیچ آسیب مفصلی یا استخوانی ندارند مناسب است.

به فنرهای آن میراکویل یا مارپیچ نیز می گویند. وزن این محصول سبک است و به راحتی میتوان آنها را بلند یا پشت و رو کرد.

 

 

 

💠 تشک فنری منفصل

به دلیل معایبی که تشکهای فنری متصل داشتند، تولید کنندگان تصمیم گرفتند این فنرها را از یکدیگر جدا کنند تا این مشکلات برطرف شود. برای این کار فنرها را درون پاکت هایی قرار دادند و آنها را سر تا سر تشک کنار هم چیدند. به همین دلیل به “پاکت اسپرینگ” معروف هستند.

تعداد فنرهای به کار رفته در این محصول به 5 هزار عدد یا حتی بیشتر نیز می رسد. در واقع هر چقدر تعداد فنرها بیشتر باشد کیفیت محصول بیشتر است.

علاوه بر تعداد فنرها، جنس فنر نیز در کیفیت آن تاثیرگذار است. هنگام خرید محصول باید از جنس و کیفیت فنر به کار رفته در آن مطمئن شد. زیرا تشکی با تعداد کم فنر اما با کیفیت بالا، خیلی بهتر از محصولی با تعداد زیادی فنر، اما از نوع بی کیفیت آن است.

 

 

💠 تشک طبی

برخی از تشکهای طبی، فنری هستند و برای تمام سنین مناسب هستند. اگر در داخل آنها از اسفنج مرغوب استفاده شده باشد و فنر بندی مناسبی نیز داشته باشد هم عمر مفید محصول بالا میرود و هم خواب راحت و آرامی را برای فرد فراهم میکند.

💠 برخی دیگر از انواع تشک های طبی فنر ندارد و به جای آن با یونولیت یا فوم پر شده اند. این محصول عمر زیادی ندارد و کیفیت آن نیز پایین تر از انواع دیگر است.

مدیریت : بهزاد مولایی

مدیریت : 09126603413
تماس دیگر : 09911623413
ثابت : 02634729536

 

 

 

 

 

 

 

تشک رویال , تشک خوشخواب یک نفره , بهترین تشک تخت خواب , نمایندگی تشک ,