Address & Contact

Our Address

تبریز کندروج خیابان گلدشت کوچه ۲۶ پلاک ۱۸

تولیدی فیلتر هوا تبریز

✨فروش و پخش انواع فیلتر هوای خودروهای سبک و سنگین✨

شماره های تماس:

09219770385

09142402254

تولیدی آیهان فیلت

🔹فیلتر هوا چیست؟

🔹 فیلتر هوا خودرو یکی از اجزای مهم و مصرفی ماشین است که هوای ورودی به موتور را تصفیه می‌کند. موتور ماشین برای انتقال نیرو، هوا را با بنزین در محفظه‌ی احتراق ترکیب می‌کند، بنابراین به هوای خالص و تمیز برای این قسمت نیاز است. تعویض به موقع فیلتر از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در صورت تعویض دیرهنگام آن ، عملکرد ماشین را با اختلال روبه‌رو می‌کند. فیلتر هوا شکل‌های مختلفی دارد و برای هر دستگاه به شکل اختصاصی تولید می‌شود. مثلا فیلتر هوا ماشین ماکسیما با فیلتر هوا ماشین بسترن متفاوت است. فیلتر هوا نسبت به سایر قطعات خودرو از قیمت بسیار کمتری برخوردار است. فیلتر هوا اسپرت نوع پیشرفته‌تری از فیلترهاست که حجم بیشتری هوا را وارد حفظه‌ی احتراق می‌کند. جنس فیلتر از نقش تعیین کننده‌ ای در درصد هوای ورودی دارد. مثلا فیلتر با جنس کربن، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد.

 

🔹 مواد اولیه فیلترهوا و ساخت انواع آن

🔹 مواد اولیه فیلترهوا پلی یورتان‌ها است. این مواد خواص ویژه‌ای داشته و در صنایع متعدد بسیار توجه قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی این پلیمرها را می‌توان ساختار پایدار پس از واکنش دانست. کاغذ فیلتر هوا، قالب، چسب فیلتر هوا از دیگر موادی است که برای ساخت فیلتر هوا نیاز است. یکی از مهم‌ترین ماشین‌آلات برای تولید فیلتر هوا دستگاه چین کن کاغذ فیلتر هواست که فقط برای چین دارکردن کاغذ مخصوص به کار می‌رود.

تولیدی آیهان فیلتر

مدیریت : صادق زاده

 

 

 

 

تولید فیلتر هوا در تبریز , فیلتر هوا در تبریز , بهترین فیلتر هوا در تبریز , قیمت فیلتر هوای خودرو  , ساخت فیلتر هوا , فیلتر هوای اسپرت بزرگ , انواع فیلتر هوای خودرو , فیلتر هوای اسپرت قابل شستشو ,