Address & Contact

Our Address

استان گیلان،صومعه سرا،بازار جمعه،به سمت صومعه سرا،بعد از پمپ بنزین دوگور،شهرک صنعتی 2،چوبکده رامین

صنایع چوب رامین

❇️تولید انواع صنایع چوبی از جمله:?

میز تی وی

✨کتیبه پرده

✨جلو مبلی و عسلی

✨دراور

✨اردوخوری

✨سرویس خواب

✨جاکفشی

✨جاکلیدی

✨کابینت آشپزخانه

?انواع سرویس خواب

این روزها با توجه به اندازه و حجم کم فضاها سرویس خواب باید متناسب با محیط طراحی شود. فضای کم در اتاق خواب‌ها سبب شده است سازندگان سرویس خواب به فکر ایده‌های جدید به این منظور باشند.

? سرویس خواب سنتی:

در سرویس خوابهای سنتی تمامی‌قطعات آن از چوب درختان راش وافرا و یا گردو ساخته شده است. در این مدل سرویس خواب، تمامی‌اجزا و ملزومات آن دارای پایه‌‌‌های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاچی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

? سرویس خواب کلاسیک:

سرویس خواب‌‌‌های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب‌‌‌های سنتی در آنها کمتر دیده میشود و با استفاده از چوب‌‌‌های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه‌‌‌های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.

? سرویس خواب مدرن:

سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت‌‌‌های جدید در آن لحاظ گردیده است.

?کابینت

?هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

?کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

?کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

?کابینت هایگلاس

مدل کابینت هایگلاس که دارای ظاهری براق و شفاف است بیشتر برای طرح‌های مدرن و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کابینت هایگلاس از کابینت روکش چوب و چوب کمتر، اما از قیمت کابینت ام دی اف بیشتر است.رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است اما خش پذیری و لک پذیری بالای دارد که یکی از معایب این نوع کابینت به شمار می‌رود.

?کابینت ممبران

کابینت ممبران با در نظر گرفتن هنر اصیل معرق و منبت ایرانی در طراحی، تنوع رنگ و خصوصیات و قابلیت های فوق العاده ای که دارند ،آشپزخانه شما را به یک آشپزخانه سلطنتی تبدیل می کنند.معمولا مهارت شخص سازنده، قیمت، رنگ و پوشش دهی فضای آشپزخانه، در زمان خرید ،از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، به همین دلیل، سازندگان، برای ساخت کابینت ممبران، از چوب صنعتی MDF با روکش ضد آب PVC و طراحی کلاسیک و کلاسیک مدرن استفاده می کنند و جهت پیاده سازی نقوش منبت و معرق از ماشین های CNC کمک می گیرند.

?میز ال سی دی تلویزیون

?میز ال سی دی اکنون یکی از اجزاء غیر قابل اجتناب در دکوراسیون منزل می‌باشد. میز ال سی دی در یک تقسیم بندی ساده به دو نوع پشت دار و بدون پشت تقسیم می‌گردد. میز ال سی دی پشت دار از نظر حمل و نقل و جابجایی قدری سخت تر از میز ال سی دی بدون پشت می‌باشد.
میز ال سی دی بدون پشت نسبت به میز ال سی دی پشت دار از استقبال بیشتری برخوردار می‌باشد و خریداران تمایل زیادی به خرید آن از خود نشان می‌دهند.

?میز ال سی دی از نظر جنس بدنه نیز می‌تواند از نئوپان و یا ام دی اف تولید شود. ام دی اف نسبت به نئوپان در برابر رطوبت و آب مقاوم تر میباشد. در تولید میز ال سی دی با کیفیت معمولا به جای ملامینه یا همان نئوپان از جنس ام دی اف استفاده می‌شود که نسبت به نئوپان دارای کیفیت بالاتری می‌باشد.

?میز جلو مبلی

⚡️میز جلو مبلی را شاید میتوان جزو با اصالت و قدیمی‌ترین میز‌ها دانست. از میز جلو مبلی بیشتر برای پذیرایی استفاده میشود و شاید یکی از دلیل هایی که این میز را در دسته با اصالت‌ها قرار میدهد همین بوده باشد.

⚡️برای خرید میز جلو مبلی و عسلی باید به یک سری از نکات توجه داشته باشیم از جمله این نکات میتوان به کیفیت جنس و قیمت کالا اشاره کرد. به صورت کلی کیفیت و قیمت حرف اصلی را در هنگام خرید میز جلو مبلی و عسلی میزند. اگر قیمت پایین، امکان دارد کییفیت هم پایین باشد و یا بر عکس.

به مدیریت:رامین غلامی

 

 

 

 

صنایع چوب , صنایع چوب در گیلان , تولیدی انواع مصنوعات چوبی رامین در صومعه سرا گیلان , انواع سرویس خواب , انواع جلو مبلی و عسلی , کابینت آشپزخانه , جا کفشی , جا کلیدی , اردوخوری , کتیبه پرده , تولید انواع کابینت در صومعه سرا , تولید سرویس خواب در صومعه سرا , صنایع چوبی رامین در صومعه سرا ,