Address & Contact

Our Address

تهران ، جاده ساوه ،شهرک صنعتی قلعه میر ، خیابان جاده قرمز ، شهدای صنعت ، پلاک 59

Telephone

تولیدی بنیان فوم برتر پاشا

✳️تولیدکننده بهترین و برترین یونولیت سقفی تهران

✳️ارسال به تمام نقاط ایران در اسرع وقت

?یونولیت که به آن فیبر سفید نیز می گویند، عایق خوبی برای دما، صدا و همچنین رطوبت است و به دلیل ساختار سلول بسته آن که از 98 درصد هوا تشکیل شده، از هدایت حرارتی بسیار کمی برخوردار است. این هوای به دام افتاده در سلول‌‌‌ها یک هادی حرارتی بسیار ضعیف است و از این رو مقاومت حرارتی عالی را فراهم می‌کند. ساختار پلاستو فوم از دانه ‌های ریز و درشتی تشکیل شده است. از این رو پلاستوفوم به صورت گرانول، ورق و بلوک در اندازه ‌های گوناگون قابل ارائه است. به همین دلیل برش دادن آن نیز با دستگاه ‌های برش توسط سیم داغ به راحتی انجام می‌شود.

?یونولیت سقفی

✳️یونولیت سقفی استاندارد به عنوان قالب بتن در سقف‌های دال یک طرفه یا اصطاحا تیرچه بلوک استفاده می‌شود و معمولا به صورت مکعب مستطیل استفاده می شود. یونولیت سقفی استاندارد دارای ابعادی به طول 200 سانتی متر ، عرض 50 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر است و دانسیته آن ملاک اصلی تشخیص وزن آن است. معمولا چگالی یونولیت سقفی بین 7 تا 8 کیلوگرم بر متر مربع است و بیشترین کاربرد یونولیت آن در بتن ریزی سقف، استفاده در لایه میانی ساندویچ پانل و زیر پوشش سقف لوله ها و شیروانی ها می باشد. همچنین استفاده از آن به عنوان عایق صوتی و حرارتی ، مانند پشم شیشه که بعضا زیر سقف شیروانی ها با سیم آرماتوربندی یا سیم رابیتس بندی به میلگردها بسته می شوند رایج است.

?از ویژگی ها و مزایای نوع سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?کاهش وزن سقف و در نتیجه کاهش وزن سازه
?کاهش زمان و هزینه
?کاهش سایز تیرچه ها و ستون ها و در نتیجه کاهش مصرف آهن و فولاد در ساختمان
?کاهش بتن مصرفی
?مقاومت در برابر حریق و زلزله و ضربه پذیر بودن آن هنگام بتن ریزی
?عایق حرارت و صدا
?حمل آسان و کم هزینه

به مدیریت : جلیل پاشا نژاد

http://Pashafoam.ir

 

 

 

تولیدی فوم در تهران  , بنیان فوم برتر پاشا  , تولیدکننده بهترین و برترین یونولیت سقفی تهران , یونولیت سقفی , یونولیت , فوم , تولید یونولیت در تهران , قیمت یونولیت , بهترین یونولیت سقفی , خرید آنلاین یونولیت سقفی ,