تولیدی درب و پنجره دوجداره upvc کاظمی در رامسر

🔻 دارای گواهینامه رسمی تولید درب و پنجره 🔻
تولید و اجراع انواع درب و پنجره upvc
تولید و اجراع انواع توری های پلیسه ای
تولید کننده شیشه دو و چند جداره
شیشه ضد گلوله و لمینت

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

⚡️پنجره دوجداره

🔸 یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیباتر شدن فضای یک محیط نور موجود در آن محیط می باشد. برای داشتن نور مناسب در فضا ابتدا باید به پنجره ها (پنجره دوجداره) و محل قرارگیری آنها توجه نمود.

🔸 در واقع پنجره بخشی از دیوار می باشد که از طریق آن می توان فضای بیرون ساختمان را دید و به آن دسترسی داشت. نور از طریق پنجره وارد فضای ساختمان می شود.علاوه بر اینها پنجره به عنوان محافظی در برابر باد ، باران ، گرما ، سرما و تهویه هوای محیط عمل می کنند. طبق بیانیه ی آژانس بین المللی حفاظت از محیط زیست ، پنجره ها می توانند عامل هدر رفتن 25 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای گرم کردن یک خانه و نیز 50 درصد از مقدار انرژی مورد نیاز برای تهویه آن باشند .

🔸 اندازه ، شکل و محل قرارگیری پنجره‌ها بر یکپارچگی سطح دیوار تاثیرگذار بوده و حس محصور بودن فضا را از بین خواهند برد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسان ها و به منظور تامین همه جانبه ی نیاز مشتریان ، تولید پنجره نیز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔰 جنس پنجره دوجداره

🔹 پنجره دوجداره از جنس upvc ساخته می شود. upvc از مشتقات نفت خام تولید می شود و برگرفته از عبارت Unplasticised Poly Vinyl Chloride می باشد.

🔹 پنجره دوجداره چون از upvce ساخته می شود در برابر سرما و گرما مقاوم بوده و به مرور زمان تغییر شکل نخواهد داد.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💠 مزایای استفاده از پنجره دوجداره

🔸 ورود نور به محیط داخلی ساختمان : شکل و ابعاد و محل قرارگیری پنجره در میزان ورود نور به محیط تاثیر گذار می باشد. هرچه نور ورودی بیشتر باشد باعث کاهش مصرف انرژی و برق برای انجام فعالیت ها خواهد شد.

🔸 عایق بندی کردن محیط از نظر حرارتی : می توان با بکارگیری پنجره دوجداره از تبادل حرارت در فصول سرد سال جلوگیری نمود. ضریب حرارتی شیشه های دوجداره بطور تقریبی نصف شیشه های یک جداره بوده و همین امر باعث عایق بندی نمودن محیط با بکارگیری پنجره دوجداره خواهد شد.

🔸 محافظت از ساختمان در برابر باد و باران : برای حفظ گرما و جلوگیری از ورود سرما می توان از دوجداره استفاده نمود و نشست هوا را کاهش داد.

⚜️ فراهم نمودن بستری برای تهویه مناسب محیط از دیگر ویژگی های پنجره دوجداره می باشد.

⚜️ نصب سریع و آسان

⚜️ مانع عرق کردن شیشه پنجره

⚜️ نظافت و شستشوی آسان

⚜️ غیر قابل اشتعال

⚜️ امكان نصب توري، حفاظ ، کرکره و پرده های زیبا و خاص

⚜️ وزن کم و مقاوم در برابر زلزله

⚜️ مقاوم در برابر اشعه بنفش خورشید و جلوگیری از اثرات مخرب ماورای بنفش

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

⚡️چه عواملی باعث خواهد شد تا پنجره به صورت عایق حرارتی عمل کند

✨نوع و جنس شیشه ی بکار رفته در پنجره

✨تعداد جداره های شیشه استفاده شده در پنجره

✨اندازه و حدفاصل دو شیشه و ضخامت لایه هوایی بین آنها

✨نوع قاب پنجره و مقاومت حرارتی آن

✨چگونگی و نحوه درز بندی پنجره در هنگام نصب آن، پنجره باید به گونه ای درزبندی نمود که در فصول سرد از خروج گرما و در فصول گرم از خروج هوای خنک جلوگیری کند.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔴 توری پلیسه‌ای

🌀 توری پنجره پلیسه‌ای به توری آکاردئونی نیز معروف است. از نظر عمومی، این توری بهترین مدل برای همه انواع پنجره‌ها به حساب می‌آید. برای جمع شدن توری پلیسه‌ای از فنر یا لولا استفاده نمی‌شود و این توری به صورت کرکره‌ای باز و جمع می‌شود. البته قاب این مدل از توری‌ها ثابت است.

🌀 توری یو پی وی سی پلیسه‌ای به دلیل سبک طراحی‌اش دارای مقاومت بالایی است. این نوع توری به راحتی پاره و خراب نمی‌شود و از هر دو جهت چپ به راست یا راست به چپ قابل نصب است. ظاهر این توری مانند دامن‌های پلیسه‌ای زنانه است و باز شدن آن مانند باز شدن یک پنجره معمولی است.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🌀 قیمت پنجره دو جداره و سه جداره

🔻 یکی از مواردی که روشن است تفاوت قیمت در و پنجره های مختلف با توجه به ابزار، تجهیزات و مواردی که در ساخت و ساختار محصول به کار رفته است. اولین دلیل که باعث می‌شود قیمت در و پنجره دو جداره کمی از در و پنجره سه جداره کمتر باشد، کمتر بودن یک لایه شیشه در ساختار آن است.

🔻اما باید توجه داشته باشید اگر بی‌توجه به نیاز و شرایط و فقط به دلیل قیمت کمتر به سراغ در و پنجره ارزان‌تر بروید مطمئن باشید خیلی زود متوجه خواهید شد که این در و پنجره مناسب شما نیست و مجددا نیاز به تعویض در و پنجره خواهید داشت که این خود به صرفه هزینه بیشتر منجر می‌شود.

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔹 از جمله موارد تاثیرگذار بر قیمت پنجره دوجداره می‌توان به این موارد اشاره کرد:

🔸 اندازه در و پنجره

هرچه فضای مورد نظر شما بزرگ‌تر باشد به تعداد بیشتری پنجره و یا پنجره های بزرگ‌تری نیاز است و همین امر سبب متغیر بودن قیمت خواهد شد.

میزان پروفیل مصرفی، ابعاد و تعداد شیشه­‌ها، تعداد یراق استفاده شده در ساختار در و پنجره، میزان لاستیک مصرفی و … همه و همه باعث تفاوت قیمت پنجره دوجداره می­‌شوند. همچنین کیفیت پروفیل استفاده شده، خود نیز هم بر کیفیت در و پنجره و هم بر قیمت آن تاثیر دارد.

🔸 یراق آلات

علاوه بر اینکه تعداد یراق به کار رفته باعث ایجاد تفاوت در قیمت پنجره دوجداره و سه جداره می‌گردد، نوع و کیفیت یراق به کار رفته نیز از عوامل تغییر قیمت است. لازم به ذکر است یکی از مواردی که بر کیفیت و کارایی در و پنجره تاثیر چشم­گیری دارد کیفیت یراق آلات است بنابراین باید از یراق مرغوب و استاندارد در ساختار در و پنجره استفاده شود تا محصول نهایی طول عمر مطلوبی داشته باشد.

🔸 شیشه و لاستیک­‌ها

بخش وسیعی از انواع در و پنجره ها را شیشه تشکیل می­‌دهد. چندین لایه شیشه که در فضای بین آن‌ها ابتدا خلاء ایجاد شده و سپس با تزریق گاز آرگون در این فضا در و پنجره دو یا چند جداره خاصیت عایق بهتری پیدا می­‌کند. کیفیت شیشه ی به کار رفته در قیمت پنجره دوجداره یا سه جداره تاثیر به سزایی دارد. باید توجه شود شیشه ی انتخاب شده، باکیفیت باشد و دارای ضخامت مناسب، کیفیت ایده‌آل و ساخت خوبی بوده و همچنین دارای خط و خش و خرابی و یا آلودگی نباشد.

لازم به ذکر است کیفیت لاستیک استفاده شده در هنگام ساخت پنجره دو جداره یا سه جداره دلیل بخش چشم­‌گیری از خاصیت عایق بودن در و پنجره است بنابراین باید در انتخاب لاستیکی با جنس مطلوب دقت ویژه‌­ای صرف شود.

 

به مدیریت: کاظمی

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

درب و پنجره دو و سه جداره upvc , شیشه ضد گلوله و لمینت , تولید کننده شیشه دو و چند جداره , تولیدکننده توری پلیسه ای , تولیدی درب و پنجره upvc کاظمی ,