Address & Contact

Our Address

جاده ادران به شهریار،محمد اباد ویره ،روبه روی تالار فرمانیه

Telephone

تولیدی شیشه دوجداره و تعویض پنجره های قدیمی پارلاوین

🔷🔸پنجره دوجداره از upvc تولید می شود. این ماده یکی از مشتقات نفتی بحساب می آید. پنجره دو جداره از شیشه دوجداره و فریم های upvc ساخته می شوند.

🟥 انواع پنجره دوجداره

🔷🔸پنجره دو حالته :در این مدل از پنجره با داشتن دو لنگه می تواند هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی باز و بسته شود.
پنجره فولکس واگنی : در این مدل پنجره درب های آن همانند اتومبیل فولکس واگن و به صورت ریلی باز و بسته می شوند و علت نام گذاری آن هم ، همین موضوع می باشد.

🟧 درب ها

🔷🔸درها دارای سبک های مختلفی هستند که عمدتا بر اساس عملکرد آنها است. این طبقه بندی می تواند کار را برای صاحبان خانه های جدید آسان کند. انواع دربها در بخش سبک و مواد (متریال) ساخت می توان دسته بندی کرد که به آنها خواهیم پرداخت.

الف) انواع درها براساس سبک

ب)درب های دوجداره (دوتایی):

🔷🔸معمولاً داخل خانه و سبک هستند که به سمت کاربر تا می شوند. همانطور که درها تا می شوند به طور همزمان باز می شوند به همین دلیل است که معمولاً برای پوشاندن گنجه های اتاق ها و آشپزخانه ها استفاده می شود. با این حال، برخی از درب های دوجداره مدرن ساخته شده از قاب های شیشه ای و فولادی می توانند گزینه های فوق العاده ای برای نمای بیرونی باشند.

🟨 درب های لولایی:

🔷🔸اکثر مردم به عنوان درهای گذرگاه می شناسند. این ها دارای یک سر هستند که بر روی لولا نصب شده اند تا بتوانند به اتاق بچرخند و از اتاق خارج شوند. به احتمال زیاد در اتاق خانه شما نصب شده است.

🟩 درب های کشویی:

🔷🔸درهای کشوی، درهای بیرونی هستند که پشت یا کنار خانه استفاده می شوند و معمولاً روی حیاط باز می شوند. اما درب های کشویی نیز می توانند به داخل خانه در اتاق ها یا انبارها راه پیدا کنند. وقتی آنها را باز می کنید روی یک مسیر حرکت می کنند تا اصلا فضایی را اشکال نکند. این درها بیشتر داخل دفترها و مکان های اداری استفاده می شوند که به محل کار شما زیبایی و ظرافت می بخشند.

🟦 درهای انبار:

🔷🔸غالبا از چوب ساخته شده اند و یک گزینه مناسب برای استفاده در حمام، آشپزخانه و راهرو هستند.

🟪 درب های محوری:

🔷🔸بصورت چوبی، آلومنیومی تولید می شوند زیرا چارچوب و محور آنها برای تحمل بارهای سنگین تر طراحی شده است (مناسب برای درهای ورودی).

🟫 درب های غلتکی:

🔷🔸به عنوان درهای سقفی مقطعی نیز شناخته می شوند عمدتا برای گاراژها و انبارها استفاده می شوند. درهای رول نیاز به فضای زیادی ندارند و با جنس های مختلف موجود هستند که به راحتی می توانند با سبک خانه شما مطابقت داشته باشند. وقتی باز می شوند تا سقف جمع می شوند.

🔷🔸گروه پارلاوین به منظور جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید بهترین نوع درب و پنجره دوجداره نموده است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و مطلع شدن از آخرین قیمت محصول می توانید با ما تماس بگیرید

مدیریت :توحید نعمتی

انواع درب اتاق , انواع درب منزل اهنی , انواع درب در معماری , انواع درب ورودی ساختمان , انواع درب حیاط , انواع درب چوبی , انواع درب پارکینگ , انواع درب ضد سرقت , پنجره دوجداره  ,