Address & Contact

Our Address

ارومیه ، روستای قره آقاج

Soc. Networks

تولیدی دستگاه جوجه کشی اروم ایلمان 

?تولیدی دستگاه جوجه کشی

?از دستگاه جوجه کشی اروم ایلمان  برای جوجه کشی از تخم نطفه دار تمامی پرنده های اهلی و زینتی و شترمرغ می توان بهره برد و در صورت داشتن تجربه جوجه کشی، امکان جوجه کشی از تخم نطفه دار انواع خزندگان نیز با استفاده از ماشین جوجه کشی مدرن امکان پذیر است.

? از ویژگی های برتر دستگاه جوجه کشی اروم ایلمان می توان به پشتیبانی از سه سنسور همزمان، شانه همه کاره بدون نیاز به تعویض، امکان جوجه کشی همزمان از تخم چند پرنده مختلف، بدنه PVC محکم و یکپارچه کاملا هایژنیک، شاسی های آلومینیومی آنادایز شده تحت حرارت لیزری و بدنه کلی هوابند و آنتی باکتریال آن اشاره کرد.

? ماشین جوجه کشی دستگاهی است برای تبدیل تخم های نطفه دار پرندگان مختلف به جوجه و حتی تخم شتر مرغ ! یعنی یک محصول جوجه کشی دقیقا همان کاری را انجام می دهد که مرغ مادر هنگام نشستن بر روی تخم ها انجام می دهد و حتی بهتر از آن ! مثلا دمای تخم ها زیر مرغ مادر به ۳۷ درجه می رسد که در محصول جوجه کشی نیز همین مقدار است. رطوبت تخم ها با گرمای بدن مرغ مادر تامین می شود و در ماشین های جوجه کشی نیز با استفاده از هوش مصنوعی این رطوبت تامین می شود. مرغ مادر هر چند ساعت یکبار تخم ها را با نوک خود می چرخاند تا جوجه ها به دیواره تخم نچسبد در دستگاه جوجه کشی اروم ایلمان نیز چرخش تخم ها به صورت ۲۴ ساعته و با زاویه چرخش ۳۶۰ درجه می باشد.

? دستگاه تمام اتوماتیک جوجه کشی اروم ایلمان با راندمان بسیار بالا و فوق العاده بینظیر *گارانتی 18 ماهه تماما ضد باکتریال و قابل شست وشو
? ساخت دستگاه از 500تایی الی صنعتی
*بدنه ساندویچ پانلی آلمینیومی سردخانه ای رنگشده با تاییده وزارت بهداشت
*درب 2جداره ضدنفوذ میکروب
*کالیبره فوق هوشمند با دستگاههای تستوی آلمانی
*کنترلر دارای هوش مصنوعی با سیستم پیامکی و منوی فارسی، نمایشگر روزشمار،ثانیه و دقیقه شمار و صفحه ال ای دی
*فلزات گالوانیزه گرم و انواع راکهای ثابت و متحرک وضد زنگ
*استفاده از رطوبت ساز دستی و تمام اتوماتیک و بدون استفاده از سیستم های التراسونیک که دارای تولید اشعه میباشند
*المنتهای خاص دستگاه جوجه کشی اتوماتیک دار
* دستگاه خاص برای دوستانی که جوجه کشی از هر نوع پرنده های خاص (بوقلمون) و…برای سرمایه گذاری دنبالش میگردن
*هنگام قطع برقها دیگرنگران نباشین تا 3ساعت دستگاه شما دما و رطوبت داخل دستگاه کم نمیشود*
*بدون استفاده از کوچکترین فلز قابل زنگ در داخل دستگاه
آموزش رایگان نحوه بهره برداری
*(سود شما نشانگر کیفیت ماست)*

?قابل ذکر است بهترین دستگاه موجود در ایران دستگاه اروم ایلمان میباشد.

?امکانات ضروری برای هر کاربری متفاوت می باشد اما در این بخش سعی بر این داشته ایم تا امکانات مورد نیاز برای عموم کاربران را ذکر کنیم.

?یک دستگاه جوجه کشی بایستی امکان اتصال به برق اضطراری را داشته باشد تا در مواقع قطعی برق بتواند ادامه کار خود را با استفاده از اتصال به برق موتور یا ماشین بدهد.

?یک دستگاه جوجه کشی مناسب بایستی قابلیت کارکرد تمام اتوماتیک را داشته باشد
?یک دستگاه جوجه کشی خوب بایستی امکان تنظیم دما را داشته باشد
?یک دستگاه جوجه کشی خوب بایستی امکان تنظیم رطوبت را داشته باشد
?یک دستگاه جوجه کشی بایستی از ایزولاسیون قوی برخوردار باشد تا به نحو احسن از شک دمایی جلوگیری شود
?یک دستگاه جوجه کشی بایستی از قطعات بروز و بهینه استفاده کرده باشد تا بتواند نهایت راندمان را به ارمغان آورد
?یک دستگاه جوجه کشی مناسب بایستی امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان اهلی را داشته باشد
?یک دستگاه جوجه کشی مناسب بایستی امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان زینتی را نیز داشته باشد
?یک دستگاه جوجه کشی خوب بایستی از راندمان بسیار مناسبی برخوردار باشد
?ده ها مورد دیگر وجود دارد که بایستی به آنها توجه فرمایید…

✳️اگر بخواهیم بهترین دستگاه های جوجه کشی در سطح جهان را نام ببریم بدون شک چند برند معتبر را در زمره این نام ها بایستی بیاوریم که عبارتند از آرکام ساخت کره ، ویکتوریای ساخت ایتالیا ، دستگاه های برینسآ و دستگاه های جوجه کشی اروم ایلمان

✳️دستگاه های جوجه کشی آرکام که از شهرت خاصی برخوردارند و در کل جهان زبان زد هستند و تنها رقبای این دستگاه ها را می توانیم ویکتوریا و برینسآ و همچنین اروم ایلمان بدانیم.

✳️مطابق با تست های انجام شده در این زمینه ، دستگاه های مذکور در جوجه کشی از پرندگانی همانند مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون و دیگر پرندگان اهلی راندمانی معادل 90 الی 95 درصد را به ثبت رسانده اند. بدین ترتیب میتوانیم تمامی این ماشین های جوجه در آوری را در یک سطح قرار دهیم.

✳️اروم ایلمان به واسطه 13 سال تجربه در زمینه ساخت انواع دستگاه های جوجه کشی خانگی ، انواع دستگاه های جوجه کشی صنعتی ، انواع دستگاه های جوجه کشی اتوماتیک و البته دستگاه های جوجه کشی شترمرغی این تکنولوژی را کسب کرده است که محصولات خود را با نهایت کیفیت طراحی و تولید نماید. حال اگر بخواهیم بهترین دستگاه جوجه کشی را انتخاب کنیم میتوان به دو نوع انتخاب کرد:

⭕️بهترین دستگاه جوجه کشی بدون احتساب گارانتی و خدمات پس از فروش

⭕️بهترین دستگاه جوجه کشی با احتساب گارانتی و خدمات پس از فروش

⭕️بهترین دستگاه بدون اهمیت به گارانتی و خدمات پس از فروش بدون شک آرکام ساخت کره جنوبی خواهد بود اما با احتساب گارانتی و خدمات پس از فروش بدون هیچ بحثی دستگاه جوجه کشی اروم ایلمان بهترین انتخاب خواهد بود چرا که ایران در حالت تحریم به سر میبرد و هیچ یک از سازندگان دستگاه های جوجه کشی قطعات یدکی را به ایران منتقل نمی کنند که در نتیجه این کار دستگاه های جوجه کشی خارجی تعمیر نخواهند شد. حالا فکر کنید که یکی از دستگاه های جوجه کشی اروم ایلمان دچار خرابی شده باشد ، شما میتوانید از هر شهری که هستید با کارخانه تماس بگیرید و خواهان قطعات یدکی خود شوید بدین صورت در سریعترین زمان ممکن قطعه مورد نیاز به دستتان خواهد رسید مخصوصاً که این واحد صنعتی تضمین تولید قطعات یدکی دستگاه های فروخته شده را تا 10 سال ارائه می نماید .

⭕️دستگاه های جوجه کشی شترمرغ اروم ایلمان از ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به دیگر دستگاه های جوجه کشی برخوردارند. این محصولات دارای تکنولوژی مخصوصی برای جوجه کشی از پرنده شترمرغ میباشند. شاید شما هم به گوشتان خورده است که افرادی دستگاه های جوجه کشی مختلفی خریداری کرده اند اما هیچ کدام از آنها راندمان مناسبی در جوجه کشی از پرنده شترمرغ ندارند.

?یکی از تفاوت های ما بین دستگاه های جوجه کشی معمولی و شترمرغی در سیستم دفع رطوبت میباشد ، عموماً دستگاه های جوجه کشی معمولی سیستم رطوبت دهی دارند اما دستگاه های جوجه کشی شترمرغی سیستم دفع رطوبت دارند و در دوران ستر به کلی رطوبت را از درون دستگاه دفع مینمایند. ده ها مورد میتوان از تفاوت های دستگاه های جوجه کشی شترمرغی با دیگر دستگاه ها گفت… عموماً دستگاه های جوجه کشی شترمرغی در ابعاد 4 تایی تا 100 تایی طراحی و تولید میشوند ، نکته دیگری که بایستی حتماً بدانید دستگاه های مخصوص جوجه کشی از شترمرغ دارای شانه های مخصوصی هستند که بر روی دستگاه تعبیه شده است و توسط موتورهای مخصوص جوجه کشی از شترمرغ به حرکت در می آیند.

?برد جوجه کشی

?از مهترین قسمت های دستگاه های جوجه کشی می باشد که وظیفه جمع اوری اطلاعات و تحلیل آن ها به منظور اعمال دما ، رطوبت ، کارکرد سیتسم تهویه ، چرخش موتور و… است. کنترلر ها دیتاهای لازم را از طریق سنسور و همینطور کاربر دریافت کرده و با تحلیل و مقایسه ی این داده ها بهترین نتیجه گیری از ارائه می دهند.

?با توجه به اینکه بردهای الکتریکی ممکن است در مقابل نویز دچار اختلال شوند، این دستگاه از سیستم مونتاژ قطعات SMD استفاده شده است که نویزپذیری دستگاه را به صفر می رساند. همچنین این کنترلر امکان کنترل 4 سنسور جوجه کشی مختلف را دارا می باشد.

1- سنسور اصلی SHD10_20 که یکی از مدرنترین و پیشرفته ترین سنسور موجود در بازار میباشد و سنسور در کنار سنسور اصلی به عنوان سنسور پشتیبان

2_ سنسور دمایی با قابلیت کالیبره در هر مواقع تکنسین یا مالک (که در هیچ دستگاههای دیگر موجود در بازار به علت پرهزینه بودن نصب نمیباشند)

3_ سنسور اکسیژن که در صورت سفارش کاربر بر روی دستگاه قرار میگیرد.

?بدنه منحصر بفرد و درب آن

?تمام دستگاههای جوجه کشی اروم ایلمان از جنس ساندویج پانل 4 سانتی با لایه فوم فشرده و ورقهای گالوانیزه گرم همراه با رنگ کوره ای و تاییده وزارت بهداشت جهانی طراحی شده است که دارای استحکام بسیار زیادی میباشد و این امکان را برای شما فراهم آورده است تا بتوانید به راحتی بعد از هر دوره جوجه کشی آن را مورد شستشو قرار دهید.

?بدنه ساندویج پانل سردخانه ای توسط بهترین سازندگان دستگاه های جوجه کشی در جهان نیز مورد استفاده قرار گرفته است، همچنین این بدنه در مقابل عوامل طبیعی بسیار مستحکم میباشد. ضخامت ورق همراه با نبشی ها و راک ها از جنس آلومینیوم می باشد که برای اولین بار در ایران مورد استفاده قرار گرفته است. این جنس سبب افزایش طول عمر دستگاه می شود .

?پیچ های قرار گرفته شده بر روی دستگاه از نوع پیچ های هوابند و گالوانیزه است، این پیچ ها در سیستم عایق بندی دستگاه تاثیر مثبتی گذاشته و از ورود هوا به داخل جلوگیری میکنند.

?همچنین دربهای دوجداره پی وی سی همراه با شیشه های دوجداره و درزگیرهای لاستیکی دستگاهای اروم ایلمان را خاص و منحصر بفرد و در نوع خود بهترین و یکی از عالیترین نوع ستگاه موجود در ایران و خاورمیانه کرده است(چرا که به فکر کیفیت بوده و پر هزینه بودن و کاستن لوازم آن را نمی اندیشد) ، شاسی و بدنه و درب از ابزارهایی نظیر رزین های هوابند و لاستیکهای خاص و فوم فشرده شرکتی استفاده شده است تا عایق بندی دستگاه هر چه بهتر انجام گیرد…

?سیستم کنترلر دستگاه

?از هوش مصنوعی بهره برده است که این امکان را به دستگاه میدهد تا بتواند در کمترین زمان ممکن میزان دمای داخل دستگاه ، نقطه شبنم ولابلای تمامی راکها و.. را سنجیده و در صورت از دست دادن رطوبت یا دما در کمترین زمان ممکن قبل از اینکه دما صدمه ای به تخم ها بزند الگوریتم جدیدی را تعریف نموده و اعمال مینماید که در این صورت دما و رطوبت همیشه در بهترین حالت خود ثابت خواهد ماند شایان ذکر است دمای بیرون محیط هیچ تاثیری در تمامی دستگاههای اروم ایلمان نگذاشته چرا که در موارد قبلی ذکر شده اشاره به ساندویج پانل 4 سانتی بدنه شده است.

?کیفیت ساخت در این محصول کاملاً مطابق با استاندارد های جهانی میباشد، تمامی دستگاه های جوجه کشی فروشگاه اینترنتی دارای استاندارد iso9001 برای مدیریت کیفیت میباشد ، سیستم کنترل کیفی چند مرحله ای که باعث شده است تا دستگاه در روند تولید بارها و بارها مورد تست و بررسی قرار گیرد تا از خروج یک دستگاه جوجه کشی با نهایت کیفیت اطمینان حاصل شود. علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، دستگاه دارای موتورهای مخصوص جوجه کشی ، فن های مخصوص با قابلیت کارکرد در حالت خلا و ده ها مورد دیگر که این محصول را به یکی از برترین دستگاه های جوجه کشی صنعتی ساخته میشود.

مدیریت آقای گرگری

 

 

 

دستگاه جوجه کشی ارزان , دستگاه جوجه کشی , قیمت دستگاه جوجه کشی ,