تجهیزات آشپزخانه ولی وند در بناب

سینک‌های گرانیتی عمدتا از هفتاد تا هشتاد درصد گرانیت و بیست تا سی درصد مواد اکرلیک یا رزین ساخته می‌شوند

✅مزایای سینک گرانیتی:

?همیشه احتمال سقوط ظروف یا وسایل سنگین روی سینک هنگام شستشو وجود دارد، پس باید در نظر داشت که آیا سینک ظرفشویی شما تحمل ضربه‌های محکم را دارد یا نه؟ البته این به شدت ضربه بستگی دارد اما همان‌طور که می‌دانید سینک‌های استیل در برابر ضربه‌های شدید غُر می‌شوند و حتی ممکن است سوراخ شوند، اما به شما اطمینان می‌دهیم که مقاومت نوع گرانیتی در برابر ضربه بسیار بالاتر است و امکان غُر شدن آنها وجود ندارد.

?یکی از دغدغه‌هایی که خانم‌های خانه‌دار دارند مقاومت سینک ظرفشویی در برابر حرارت است، تحمل سینک‌های گرانیتی در برابر حرارت بسیار بیشتر از نوع استیل آن است، به گونه‌ای که تا ۵۳۵ درجه فارنهایت(معادل ۲۸۰ درجه سانتیگراد) در برابر گرما مقاومت می‌کنند و به هیچ وجه تغییر رنگ نخواهند داد؛ البته باید در نظر داشت که برای طول عمر بیشتر، بهتر است ظروف خیلی داغ روی آنها قرار ندهیم.

?زیبایی ماندگار یکی از فاکتورهایی است که حتما هنگام خرید سینک ظرفشویی باید به آن دقت کنید. حتما خراشیدگی سینک استیل خود را در تماس با اجسام نوک‌تیز تجربه کرده‌اید، سینک‌های گرانیتی بسته به میزان تراکمی که در آنها به کار رفته است در برابر خراشیدگی بسیار مقاوم هستند؛ با این وجود نباید اجسام تیز روی آنها کشید یا آنها را با سیم ظرفشویی تمیز کرد. در سینک های گرانیتی با کیفیت، موادی استفاده می شود که همچون لایه ای محافظ سرتاسر سینک را پوشش می دهد که مانع از آسیب رسیدن به سینک می شود.

به مدیریت: آقای محمد ولی وند

 

سینک , انواع سینک ,  سینک گرانیتی ,  تولیدی سینک گرانیتی در  بناب و تبریز ,  تولیدی سینک گرانیتی ولی وند در بناب و  تبریز ,  فروش سینک گرانیتی ,  مزایای سینک گرانیتی ,  فروش سینک گرانیتی ولی وند در تبریز , سینک گرانیت , سینک ظرفشویی , سینک توکار , سینک آشپزخانه , تولید کننده سینک گرانیت , سینک کابینت , سینک فانتزی , سینک تک لگن , سینک دولگنه , سینک رنگی ,