تولیدی صندلی خودرو صدف فوم

 

✅مشتریانی که از طریق سایت ما در سامانه زمات با ما تماس بگیریند شامل تخفیف ویژه خواهند بود✅

 

انواع فنر و قطعات مصرفی
⚡️فروش بصورت تک و عمده می باشد⚡️
⚡️ارسال به تمامی نقاط ایران⚡️
⚡️با نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت⚡️
⚡️راه اندازی خط تولید فوم سرد(خودرویی ، مبلی)⚡️
⚡️تامین و تعمیر دستگاه های لوپرشر ( هد طرح کنون،پمپ ایتالیایی)⚡️
⚡️تامین بهترین نوع مواد اولیه
( پلیول،ایزوسیانات،واکس،
پارچه،….)⚡️
⚡️ساخت انواع قالب های خودرویی و مبلی⚡️

❇️ فوم یک ترکیب شیمیایی پلیمری است که خود مشتمل بر سه نوع است :

۱- فوم های پلی یورتان (Polyurethane)

۲- فوم های پلی اتیلن

۳-فوم های پلی استایلن (یونولیت )

❇️ کاربرد فوم نوع دوم و سوم بیشتر به عنوان عایق های حرارتی، صوتی ، نیز ضربه گیر و….. به کار میرود.

تولیدی صندلی خودرو صدف فوم در تهران

❇️ در صنعت مبلمان و دکوراسیون از فوم های نوع اول یعنی پلی یورتان استفاده میشود. این دسته از فوم ها خود در دو نوع وارد بازار میشوند : فوم گرم و فوم سرد .

تولیدی صندلی خودرو صدف فوم در تهران

?فوم گرم :

❇️علت نامگذاری فوم گرم نوع ساخت آن هست که در دمای بالای کوره پخته می شود. فوم گرم نسبت خاصیت بارز فوم گرم سفت بودن آن هست که البته این خاصیت به مرور بر اثر استفاده کم می شود و فوم نرم تر می شود. خاصیت ارتجاعی فوم گرم به مرور کمتر می شود و بعد از چند سال به قول افت میکند و اصطلاحا جا می اندازد.

تولیدی صندلی خودرو صدف فوم در تهران

?فوم سرد:

❇️یکی از انواع فوم های پلی یورتان فوم سرد می باشد،در فوم سرد ساختار سلول های درون فوم باز بوده و با یکدیگر ارتباط دارند به گونه ای که در هنگام اعمال فشار بر این نوع فوم، هوای موجود در درن سلول ها جابجا شده و این خاصیت موجب انعطاف پذیری و نرمی فوم پلی یورتان می گردد. پس از برداشته شدن فشار از روی فوم دوباره از طریق مجاری باز سلولی هوا به درون فوم بازگشته و فوم به حالت قبل از اعمال فشار خود باز می گردد.

❇️فوم های سرد در مقایسه با فوم گرم طول عمر بیشتری دارند و دچار افت یا از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود نمی شوند. باور نمی کنید به صندلی اتومبیل خود دقت کنید. صندلی اتومبیل ها از جنس فوم سرد هستند که با گذشت چندین سال شاید فقط نیاز باشد روکش های آن تعویض شود.

❇️بسیاری از دردهای ناشی از رانندگی به دلیل تغییر وضعیت ابر یا فوم صندلی می باشد.با تعویض به موقع ابر صندلی خودرو خود از دردهای ناحیه کمر و خستگی زود هنگام در رانندگی جلوگیری کنید.اولین اقدام جهت خلاص شدن از کمردرد هنگام رانندگی تصمیم به تعویض ابر صندلی خودرو می باشد. فرورفتگی ابر صندلی و دفرمه شدن و یا کج بودن ابر صندلی نشیمن از نشانه های فرسودگی و از کارافتادگی ابر صندلی خودرو می باشد.

تولیدی صندلی خودرو صدف فوم در تهران

به مدیریت:سعید زواری

شماره تماس:

۰۹۳۹۵۷۲۱۵۶۶

 

https://chat.whatsapp.com/EUKxP7PZt8iHUTizkO5Puc

 

 

 

 

 

 

فوم , انواع فوم , فوم گرم , فوم سرد , فوم صندلی خودرو , کیفیت فوم صندلی خودرو , تولیدی صندلی خودرو صدف فوم در تهران , قیمت انواع فوم صندلی خودرو در تهران , تولید فوم صندلی ماشین در تهران ,