صنایع چوبی امیری

09019699401

09211933095

✅تولید انواع صندلی، میز ناهارخوری، مبلمان، سرویس خواب کودک و نوجوان و بزرگسال

✅صندلی چستر، صندلی بوگاتی

✅طراحی و ساخت کلیه لوازم چوبی

✅با کادری مجرب و حرفه ای و سابقه کار بالا

✅انواع سرویس خولب:

✅ سرویس خواب سنتی

در سرویس خوابهای سنتی تمامی قطعات آن از چوب درختان راش و افرا و یا گردو ساخته شده است. در سرویس خواب سنتی، تمامی اجزا و ملزومات آن دارای پایه های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاجی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

سرویس خواب کلاسیک

سرویس خواب های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب های سنتی در آنها کمتر دیده میشود و با استفاده از چوب های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.برای اتصالات آن نیز از ابزار امروزی تر وجدیدتر استفاده گردیده است.

سرویس خواب مدرن

سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت های جدید در آن لحاظ گردیده است.

به مدیریت:آقای اکبری

 

میز و صندلی نهارخوری در طرح های متنوع

??????????????

 

صنایع چوب ,  صنایع چوبی امیری در تهران ,  انواع لوازم چوبی ,  سرویس خواب ,  سرویس خواب کودک ,  سرویس خواب بزرگسال ,  انواع صندلی ,  انواع مبلمان ,  انواع میز ناهارخوری ,  صندلی چستر ,  صندلی بوگاتی ,  قیمت میزناهارخوری در تهران ,  ساخت انواع لوازم چوبی در تهران ,  سرویس خواب مدرن , تولیدی صندلی و میز ناهارخوری امیری در تهران ,