Address & Contact

Our Address

مازندران ، شهرستان نکا ، روبروی شهرک شهید عباسپور ، فایبرگلاس بای

تولیدی فایبرگلاس بای

* تولید قطعات فایبرگلاس ، کاپوت(N.L / N.H / N.I) ، گلگیر ، جاکفشی

* سقف مونتاژ ایران و خارجی ، رکاب ، کاور ، دستگاه شارژ ، سپر جلوی پنجره و …

* ساخت صندلی های فایبرگلاس

* تعمیرات قایق ها و انواع ورق با ضخامت بیشتر از ۳ میلی متر

توضیحات بیشتر:
کارگاه تولیدی فایبرگلاس بای، قطعاتی مانند:کاپوت کامیون های (N.H/ N.10/ N.12/ N.L)، گلگیرها، جاکفشی ها، زیر سپر و سپر بزرگ، سقف مونتاژ ایران و خارج و نیم کابین، کاور دستگاه شارژ، پالانی ها، بادگیرها، رکاب، جلوپنجره، نمدی بزرگ و کوچک، تکه های فلاپ، قطعات ماز، بادگیر بلیزر و S.10 و …، بارانگیر، لپی و جاکفشی F.12 و قطعاتی دیگر را تولید می کند…
و همچنین تولید ورق های بیشتر از 3 میلی متر…
و این کارگاه امکان تولید قطعات کشاورزی مانند تراکتور، تیلر، کمباین و … (مثل کاپوت، گلگیر، سایه بان و …) را هم دارد.
توضیح دیگر: این کارگاه توان تولید هر قطعه ای از فایبرگلاس را دارد و برای تولید قطعات مورد نظر، باید نمونه ای به کارگاه ارائه شود و از روی آن، قالب سازی سپس تولید “حتی در سطح انبوه” صورت گیرد (مهندسی معکوس)؛ به اندازه توان و ظرفیت کارگاه…

*عایق کاری مخازن صنعتی و تولید منبع های صنعتی با ابعاد مورد نیاز…

*اولین و بزرگترین مجموعه تخصصی صنعتی فایبرگلاس در شمال کشور*
*با چهل سال تجربه مفید در تولید قطعات خودروهای سنگین*
*همکاری با کارخانه های معتبر شمال*

*فایبر گلاس کامپوزیتی میباشد که از پشم شیشه به همراه مواد پلیمری تشکیل شده است از این رو قطعات فایبر گلاس انعطاف پذیری بسیار خوبی دارند و در بسیاری از صنایع از جمله در صنعت ماشین سازی ( برای مثال در ساخت کاپوت خودرو ) کاربرد دارد .

*فایبرگلاس بای تولید کننده قطعات پلاستیکی فایبر گلاس و همچنین تولیدکننده ی کاپوت ولوو ، کاپوت N H با استفاده از بهترین مواد اولیه مصرفی میباشد .

 

کاور دستگاه شارژ…

 

 

جلوپنجره طرح اصلی N.H

جلوپنجره طرح اصلی N.H

*کاربرد ورق‌های فایبرگلاس در مکان‌هایی است که پوشش همراه با نور نیاز داشته باشند مانند کامپوزیتهای پلیمری یا فایبرگلاس فایبرگلاس یه نوع پوشش است که از مواد نفتی و پشم شیشه درست می شود. امروزه اکثر کارخانه ها در دنیا مخازن آب واسید خود را با استفاده از فایبرگلاس عایق می کنند و جلوی پوسیدگی و ازبین رفتن مخازن و ضررهای ناشی از آن را می گیرند. از ویژگی های دیگر فایبرگلاس سبک بودن ومستحکم بودن آن است که باعث تولید انواع قطعات از جنس فایبرگلاس شده است؛ سپر انواع خودروها، انواع ایرانیت ها، اتاقک ها، سیلوهای سیمان، مخازن نگهداری مایعات مختلف از جمله اسید، سپتیک تانک ها، چربی گیرها و … فایبرگلاس کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان مادهٔ تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود. فایبرگلاس در ساخت مخازن بکار می رود.

*فروش کاپوت فایبرگلاسی ولوو ( لوازم یدکی ولوو ) درجه یک.

کاپوت  ولوو N.12
                                                                                 

کاپوت کامیون N.H

 

کاپوت ولوو N.L

 

 

 

* آقای موسی بائی

09113543811

01134741075

instagram: @Fiberglass.Baie

وبلاک: FaiberBay