Address & Contact

Our Address

قائمشهر،کمربندی شمالی،بهار نارنج ۱۹، خیابان آزاده،روبروی شهرک سپاه

Telephone

تولیدی لمبه کف و پارکت در قائمشهر و مازندران

لمبه یکی از محبوب‌ترین دیوار پوش‌های مورد استفاده در ساختمان‌های ایرانی است. لمبه چوبی معمولاً از برش‌های چوب کاج ساخته می‌شوند. چوب کاج به واسطه ارزان بودن و مقاومت در برابر رطوبت و حشرات یکی از مناسب‌ترین گونه‌های چوب برای ساخت لمبه است.

✅لمبه در چه قسمت هایی استفاده می شود:

برای نصب لمبه محدودیتی ندارید، برخی با لمبه سقف را پوشش می‌دهند و برخی دیگر دیوار را پوشش می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به فضای مورد نیاز و قابلیت‌هایی که لمبه دارد، از آن استفاده کنید. حتی برخی از لمبه برای پوشش کف هم استفاده می‌کنند. در این مورد باید لمبه های سفارشی و با ضخامت بالا بسازید تا تحمل وزن بالا را داشته باشند. البته چوب کاج در برابر رفت و آمد زیاد مقاومت خوبی ندارد و به مرور زمان از بین خواهد رفت.

✅رنگ مناسب لمبه چوبی چیست:

معمولاً در صنعت چوب ایران از رنگ‌هایی مانند سیلر و کیلر و نیم پلی استر برای پوشش لمبه استفاده می‌شود؛ اما با توجه به ورود نسل جدید رنگ‌های گیاهی مخصوص چوب، پیشنهاد ما استفاده از این رنگ‌ها هست.

اول: فضای سکونت خود را آلوده به مواد شیمیایی و سرطان‌زا نکنید.

دوم: زمان اجرای رنگ در روغن‌های گیاهی مخصوص چوب به‌مراتب سریع‌تر از رنگ‌های شیمیایی است.

سوم: هزینه اجرا تفاوت چندانی ندارد.

به مدیریت:آقای احمدی

۰۹۱۱۳۲۶۹۰۲۹

 

 

 

 

لمبه , لمبه چیست , لمبه چوبی , لمبه سقف , لمبه دیوار , لمبه کف , تولیدی لمبه کف و پارکت در مازندران , رنگ مناسب لمبه , تولیدی لمبه سقف , تولیدی لمبه دیوار سنباده زده در قائمشهر , تولیدی لمبه ایران دکور در قائمشهر و مازندران ,