تولیدی لوازم جانبی لوکس خودرو سلیمی

✅تولید انواع لوازم (تزئینی،راحتی،لوکس و جانبی خودرو)

✅آفتابگیر شیشه خودرو

✅پشتی صندلی طبی

✅عرق گیر

✅کاور سیستم

✅پشتی گودی کمر

✅روکش صندلی های شیک با تنوع در طرح و رنگ

✅تولید به صورت مستقیم و عمده

✅ارسال به تمام نقاط ایران

✅شماره ثبت محصول ۲۷۱۴۶۸

✅پشتی صندلی

پشتی صندلی خودرو وسیله ایست که مابین صندلی خودرو و شما قرار می گیرد(قابلیت استفاده در صندلی خانگی و اداری) که برای راحتی شما طراحی و ساخته شده و باعث می شود بتوانید مدت طولانی را با راحتی کامل سپری کنید. در ساخت این محصول از ابر اسفنجی استفاده شده است و ساخت آن بسیار سخت و طاقت فرسا می باشد که بر اساس استخوان بندی و عضلات تهیه شده است که در این نوع محصول گودی کمر های شما را پر می کند و باعث می شود در دراز مدت به بیماری های ستون فقرات دچار نشوید و دیگر مزایای آن می توان به راحتی نشیمن گاه و ران پا و عضلات فیله کمر اشاره کرد و باعث می شود مفاصل در حرکت باشند.

✅روکش صندلی

روکش های صندلی خودرو از نظر جنس به دو دسته چرمی و پارچه ای تقسیم می شوند.

مزایای روکش صندلی پارچه ای خودرو

از مهم ترین مزیت های روکش های پارچه ای تنوع در رنگ و طرح آنها است . این روکش ها برخلاف روکش های چرم در دمای تابستان موجب تعریق سر نشینان نمی شوند و گرمای کمتری را به خود جذب می کند همچنین این روکش ها در زمستان نیز کاهش دما را کمتر منتقل می کند و باعث گرم شدن سرنشین می گردد.

از دیگر مزیت های این نوع روکش ها نسبت به روکش های چرمی دوام بیشترو راحتی بالاتر آنهاست. روکش های پارچه ای ثبات رنگ بیشتری دارند و تغییر رنگ در آنها بسیار کمتر از سایر جنس ها است.

✅مزایای روکش صندلی چرم خودرو

روکش های چرم نوع دیگری از روکش ها هستند که مزیت بزرگی دارند و آن سهولت در نظافت و تمیز کردن آن ها است ، در این نوع از روکش ها با یک دستمال مرطوب نیز می توان کثیفی ها را به راحتی از بین برد پس بسیار مناسب خانواده های دارای فرزندان خردسال است.

این جنس برای خودروهای آژانس و مسافربری بسیار مناسب بوده و همچنین کسانی که بیشتر از خودروی خود با لباس کار استفاده کرده و مجبور به حمل وسایلی با خودرو هستند، بهتر است از این نوع روکش استفاده کنند روکش های چرمی نمای اسپرت تری دارند و برای افرادی توصیه می شود که به ظاهر اسپرت داخل خودرو اهمیت می دهند.

این نوع روکش ها برخلاف روکش های پارچه ای در تابستان موجب گرمای بیشتر خودرو عرق کردن می شوند و در زمستان موجب می شوند داخل خودرو دیرتر گرم شود و سرنشینان سرمای بیشتری را تحمل نمایید.

✅خصوصیات بهترین روکش صندلی برای خودرو

۱٫مقاومت روکش صندلی در برابر ساییدگی

۲٫رنگ پارچه مناسب، این رنگ باید سبب خستگی چشم نشود

۳٫ عدم تغییر رنگ روکش در برابر تابش نور خورشید

۴٫تعریق کمتر

۵٫قابلیت نظافت و شستشو راحت تر

به مدیریت:آقای سلیمی

بارکد تولیدی

 

 

 

تولیدی لوازم لوکس و جانبی خودرو ,  آفتابگیر شیشه خودرو ,  کاور سیستم ,  پشتی گودی کمر ,  عرق گیر ,  روکش صندلی ,  انوع روکش صندلی ,  روکش صندلی پارچه ای ,  روکش صندلی چرمی ,  پشتی طبی صندلی ,  تولید انوع لوکس و جانبی خودرو در تهران ,