تولیدی مبل پویان

?تولید انواع مبلمان سلطنتی و مبل قالی کرمان

?رنگ آمیزی و روکوبی مبل

❇️یکی از مهمترین اجزا در دکوراسیون داخلی خانه ، استفاده از مبلمان می‌باشد که در حال حاضر مشاهده می‌شود انواع بسیار متنوعی از این محصول در بازار به فروش می‌رسد. در این بین مبلمان سلطنتی از جمله پرفروش ترین و در عین حال زیباترین نوع مبلمان است که مبل قالی کرمان از جمله خاص‌ترین انواع این محصول به شمار می‌رود. مبل قالی تلفیقی از هنر فرش‌بافان کرمان و منبت‌کاری بسیار زیبا بر روی چوب می‌باشد.

❇️این نوع مبلمان یکی از صنایع‌دستی گران‌ قیمت شهر کرمان به شمار می‌رود که به‌طور حتم خرید آن می‌تواند به منزل شما زیبایی خاصی بدهد. با وجود به اینکه مبل قالی از دسته مبل‌های سلطنتی به شمار می‌رود لازم است بدانید انتخاب این مبلمان برای خانه‌های آپارتمانی و کوچک چندان مناسب نیست. اما اگر فضای نشیمن و منزل شما به حد کافی بزرگ است می‌توانید برای زیبایی هرچه تمام تر آن ، از این نوع مبلمان استفاده کنید و فضایی اصیل به وجود بیاورید.

به مدیریت : فیروزه پویان

 

 

 

 

مبل , انواع مبل , مبل قالی , مبل قالی کرمان , صنایع دستی کرمان , منبت کاری , تولیدی مبل پویان در کرمان , تولیدی مبل قالی کرمان , رنگ آمیزی مبل , روکوبی مبل , قیمت مبل قالی , مبل سلطنتی ,