کابینت روشویی pvc در اصفهان

شماره تماس
09133042098
09133701855

?تولید کابینت روشویی

?آینه باکس

✳️نسل شیک روشویی ها چند سالیست وارد ایران شده و جایگاه خود را میان خانه های مدرن پیدا کرده است.روشویی کابینتی اغلب، برخلاف روشویی های قدیمی که چینی بودند از جنس pvc، کورین، کوارتز و سنگ مصنوعی است.

✳️روشویی های کابینتی دارای باکس در اطراف خود هستند که یک نوع جعبه برای نگهداری لوازم بهداشتی کوچک است.فضای کابینتی این نوع روشویی درقیمت زیرین قرار دارد که برای نگهداری حوله و لوازم بهداشتی ضروری کاربرد دارد.

?مزیت کابینت های روشویی چیست ؟

?بهترین استفاده از کمترین فضا
?تسهیل شستشوی کامل توالت بدون مزاحمت روشویی
?پوشاندن کامل لوله ها
?فضای مناسب برای لوازم بهداشتی
?مقاومت قابل قبول در برابر رطوبت
?فضای دل نشین و شیک توالت
?در صورتی که تصمیم بگیرید دکوراسیون خود را تغییر دهید، خیلی کار سختی نخواهد بود!
?یکی از مزیت های کاربردی کابینت روشویی فضای مناسب و سربسته برای لوازم بهداشتی است که باعث جلوگیری از تماس آن ها با میکروب ها می شود

?برتری های کابینت روشویی pvc

?ماندگاری بالا : کابینت روشویی پی وی سی نسبت به سایر کابینت روشویی ها ماندگاری بسیار بالاتری دارد. بعد از مدت ها کیفیت خود را از دست نمی دهد و نیازی به رنگ آمیزی دوباره ندارد. PVC جزو مواد تجزیه ناپذیر به حساب می آید.

?ضد آب : یکی از بهترین مزایای کابینت روشویی pvc ضد آب بودن آن است. طوری که می توان ادعا کرد به هیچ عنوان آب از جداره ای آن نفوذ نمی کند و رطوبت در آن هیچ اثری نخواهد گذاشت.

?ضد خش : کابینت روشویی به دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی نمای دیگری خواهد داد اما اگر کابینت روشویی خط و خش بردارد چطور؟ شما با انتخاب کابینت روشویی پی وی سی خیالتان برای همیشه می تواند از بابت خط و خش راحت باشد چرا که کابینت روشویی پی وی سی در برابر خط و خش مقاومت بسیار زیادی دارد.

?عایق گرما و حرارت : این مزیت را اکثر کابینت روشویی ها دارند و یکی از ملزومات می تواند باشد.

?نصب آسان با هزینه ی اندک : کابینت روشویی پی وی سی بسیار راحت نصب می شود و هزینه نصب آن از سایر کابینت روشویی ها پایین تر است. البته این به دلیل بی کیفیت تر بودن آن نیست بلکه به این دلیل است که طراحی آن بدون پیچیدگی های بسیار است.

?وزن اندک : این نوع کابینت بسیار کم وزن است و اگر قصد جابه جایی و وصل کردن آن در جای دیگری در سر داشته باشید کار سختی نخواهد بود.

?مدل های مختلف و متنوع : کابینت روشویی PVC مدل های مختلفی دارد و اگر قصد خرید کابینت روشویی پی وی سی داشته باشید این انتخاب برایتان محدودیت به وجود نخواهد برد.

?مقایسه معایت و مزایای کابینت روشویی pvc و mdf

⚜️در انتخاب جنس کابینت روشویی گزینه های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین گزینه ها بعد از PVC می تواند MDF باشد.اما چرا PVC از MDF بهتر است؟ این برتری بستگی به نوع نگاهمان به کابینت روشویی دارد.

?اگر به دنبال خرید کابینت روشویی با قیمت ارزان و مناسب هستید ام دی اف می تواند انتخاب خوبی باشد اما نمی تواند در برابر رطوبت سرویس بهداشتی و حمام مقاوم باشد.

?PVC به دلیل ضدآب و حریق بودن می تواند گزینه بهتری باشد چرا که سرویس بهداشتی و حمام جزو مستعدترین مکان های در معرض رطوبت هستند.

?ضد آب و حریق بودن به دنبال خودش مزیت های دیگری هم آورده است. پی وی سی از ام دی اف عمر و ماندگاری بیشتری دارد و در برابر مواد شوینده ای که برای شستشوی سرویس بهداشتی و حمام کاربرد دارد مقاومت زیادی دارد.

?کابینت روشویی پی وی سی سبک و سیاق ظاهری دیگری نسبت به ام دی اف دارد به گونه ای که این روزها صنعت دکوراسیون آن را به ام دی اف ترجیح می دهد و از سوی مشتریان با استقبال بیشتری مواجه شده است.

?نکات مهم هنگام خرید ست کابینت و روشویی

✳️انتخاب طرح: نخستین نکته برای خرید ست کابینت و روشویی توجه به انتخاب طرح آن است که می توانید برای این منظور از مطالب گفته شده در قسمت قبل از همین مطلب استفاده نمایید.

ست آینه و باکس کد۴۲۲

 

✳️دیواری یا زمینی: نکته دوم مربوط به نحوه اتصال و استفاده از روشویی های کابینت دار است که از این حیث می توان آن ها را به دو دسته پایه دار یا دیواری تقسیم نمود که هر یک دارای مزایای خاصی نیز هستند.

ست آینه و باکس کد 426

 

✳️اندازه محصول: منظور ما از اندازه یعنی عرض و ارتفاع کابینت و همچنین عمق فضای داخلی آن که باید شما با توجه به ابعاد سرویس بهداشتی و همچنین حمام خود اقدام به خرید ست کابینت و روشویی مناسب با آن نمایید.

ست آینه و باکس کد 430

 

✳️جنس بدنه: امروزه اغلب ست کابینت و روشویی ها از PVC طراحی و ساخته می شوند اما با این حال شما می توانید با کمی جستجو در بازار با مدل ها و جنس های دیگری نیز از این نوع محصولات بهداشتی مواجه شوید.

ست آینه و باکس کد 420

 

✳️جنس روکش: مورد بعدی در خصوص انتخاب و خرید ست کابینت و روشویی توجه به جنس روکش آن است که در وهله اول بایستی مقاوم در برابر رطوبت و ضد آب باشد و در وهله دوم کاملا ضد خش و مقاوم در برابر فشار و نیز باشد.

ست آینه و باکس مخفی کد 428

 

✳️رنگ و طراحی: ست های کابینت و روشویی امروزه از تنوع رنگی و طرحی بسیار زیادی در بازار برخوردار هستند و این شما هستید که باید با توجه به سبک سرویس بهداشتی و همچنین رنگ دیوارها و سایر دیگر لوازم موجود در این بخش های خانه و یا محل کارتان اقدام به خرید یک ست مناسب با هارمونی رنگی و سبک دکوراسیون فضاهای خود کنید.

کابین زمینی مدل رایان (سنگ رزا 42)

 

✳️جنس و طرح کاسه روشویی: حتما در انتخاب و خرید خود به جنس و طرح کاسه روشویی کابینتی خود نیز توجه داشته باشید که می تواند از سنگ های مختلفی برای این منظور استفاده شده باشد.

کابین زمینی مدل رایان(سنگ رزا 63)

 

✳️نحوه باز و بسته شدن درب کابینت: مورد بعدی مربوط به نحوه باز و بسته کردن درب کابینت های متصل به روشویی است که همی تواند بصورت لولایی و هم بصورت کشویی باشد.

مدل کابین زمینی مدل ونوس (سنگ اسا55)

 

✳️با آینه یا بدون آینه: خریداران محترم توجه داشته باشند ست کابینت و روشویی هم می تواند با آینه بفروش برسد و هم بدون آینه باشد که در انتخاب هر یک از این دو حالت ضمن تاثیر گذاشتن بر روی قیمت نهایی محصول تنها بسته به نظر و سلیقه شما عزیزان دارد.

مدل زمینی مدل لنوس (سنگ لاو)

 

✳️قیمت ست کابینت و روشویی: قیمت ست کابینت و روشویی با توجه به تمامی نکات مهمی که ما در این مطلب به شما معرفی کردیم تعیین می شود و اکنون این شما هستید که باید با توجه به فضای سرویس های بهداشتی و همچنین میزان بودجه خود اقدام به خرید محصول مورد نظرتان کنید.

آینه ABS (کد100)
?روشویی کابینتی چیست؟

استفاده از کابینت‌ها که کاربرد بسیاری دارند این روزها مختص به فضای آشپزخانه و به منظور قرار دادن ظرف ها نمی‌باشد. از کابینت ها برای ایجاد پوشش آبگرمکن، جاسازی پکیج در آنها برای زیبا سازی فضا یز ستفاده می‌شود.امروزه استفاده از کابینت‌های روشویی در فضاهای بهداشتی و همچنین نظم دهی بیشتر در دکوراسیون و رعایت موارد بهداشتی به واسطه حضور آنها ، بیشتر از قبل به چشم می خورد . کابینت روشویی الگانته کابین از این موارد است که آن را با نام کابینت دستشویی نیز می شناسند .

?تهیه کابینت روشویی برای سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد از کابین روشویی ها برای فضاسازی و همچنین رعایت هرچه بیشتر اصول بهداشتی در سرویس‌های بهداشتی استفاده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به بخش فروش روشویی کابینتی الگانته کابین این کابینت‌ها را در انواع مختلف آن برای سرویس بهداشتی خودو ایجاد فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل بهداشتی همچون مسواک و غیره فراهم کنید.

کابینت آرمیتاژ 40
?انواع روشویی

روشویی را به طور کلی می توان به چهار نوع تقسیم کرد. البته دسته بندی های دیگر دارد برای مثال انواع روشویی از لحاظ جنس.

?روشویی دیواری : این نوع روشویی بیشتر برای استفاده در حمام کاربرد دارند و به دیوار نصب می شود.

?روشویی گوشه ای: وقتی فضای کافی برای روشویی نداریم می توانیم از این نوع روشویی استفاده کنیم که در کنج دیوار نصب می شود.

?روشویی پایه دار: همان روشویی که در خانه های سنتی خودمان استفاده می کنیم. این نوع روشویی برخلاف اسمش به دیوار نصب می شود و پایه ی آن صرفا برای زیبایی و پوشش شیرآلات کاربرد دارد.

?روشویی کابینتی (کابینت روشویی) : نوع شیک و مدرنی از روشویی که می توان گفت الهام گرفته از سه نوع قبلی روشویی است. طراحی توکار کابینت روشویی باعث می شود فضا برای قرار دادن وسایل بدون ایجاد ناهماهنگی ایجاد شود. از این نوع روشویی می توان هم در فضای کوچک و هم بزرگ استفاده کرد. کابینت روشویی در بازارهای ایران به وفور پیدا می شود.

?مزیت کابینت های روشویی

?بهترین استفاده از کمترین فضا

?تسهیل شستشوی کامل توالت بدون مزاحمت روشویی

?پوشاندن کامل لوله ها

?فضای مناسب برای لوازم بهداشتی

?مقاومت قابل قبول در برابر رطوبت

?فضای دل نشین و شیک توالت

?در صورتی که تصمیم بگیرید دکوراسیون خود را تغییر دهید، خیلی کار سختی نخواهد بود!

?یکی از مزیت های کاربردی کابینت روشویی فضای مناسب و سربسته برای لوازم بهداشتی است که باعث جلوگیری از تماس آن ها با میکروب ها می شود.

کابینت کیان سنگ کاتالیا

?نسل شیک روشویی ها چند سالیست وارد ایران شده و جایگاه خود را میان خانه های مدرن پیدا کرده است.

?روشویی کابینتی اغلب، برخلاف روشویی های قدیمی که چینی بودند از جنس pvc، کورین، کوارتز و سنگ مصنوعی است.

?روشویی های کابینتی دارای باکس در اطراف خود هستند که یک نوع جعبه برای نگهداری لوازم بهداشتی کوچک است.

?فضای کابینتی این نوع روشویی درقیمت زیرین قرار دارد که برای نگهداری حوله و لوازم بهداشتی ضروری کاربرد دارد

?استفاده از کابینت‌ها که کاربرد بسیاری دارند این روزها مختص به فضای آشپزخانه و به منظور قرار دادن ظرف ها نمی‌باشد. از کابینت ها برای ایجاد پوشش آبگرمکن، جاسازی پکیج در آنها برای زیبا سازی فضا یز ستفاده می‌شود.

?امروزه استفاده از کابینت‌های روشویی در فضاهای بهداشتی و همچنین نظم دهی بیشتر در دکوراسیون و رعایت موارد بهداشتی به واسطه حضور آنها ، بیشتر از قبل به چشم می خورد . کابینت روشویی الگانته کابین از این موارد است که آن را با نام کابینت دستشویی نیز می شناسند .

کابینت رایان سنگ رزا 63
?مزایا و معایب روشویی دیواری

وقتی فضای کوچکی در سرویس دارید حتما بهترین انتخاب برای شما مدل دیواری روشویی است که به شما در داشتن فضای بیشتر کمک خواهد کرد. از این گذشته نداشتن پایه و باز بودن فضای زیر روشویی باعث دل‌بازتر شدن فضا خواهد شد و دیگر از جرم دور پایه روشویی خبری نیست و این یعنی نظافت راحت‌تر.

امکان تنظیم کردن ارتفاع این مدل مزیت دیگری است. فردی که کوتاه‌قد است می‌تواند ارتفاع سینک روشویی منزل خود را پایین‌تر در نظر بگیرد، همچنین افراد معلول بخاطر خالی بودن فضای زیر روشویی به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند؛ از همین رو در بسیار از بیمارستان‌ها به خرید کابینت روشویی دیواری اقدام می‌شود.

کابینت رایان سنگ رزا 52
?کاربرد کابینت روشویی

این روزها در صنعت طراحی دکوراسیون از کابینت‌های روشویی استفاده بسیار زیادی می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست یک کابینت به همراه روشویی است که اغلب مواقع در سرویس‌های بهداشتی و حمام منازل نصب می‌شود.

کابینت‌های روشویی انواع مختلفی دارند و بر حسب کاربرد، طرح، اندازه و جنس متریال به کار رفته در آن در دسته بندی‌های مختلفی قرار می‌گبزند. در مواقعی این کابینت‌ها را نیز به واسطه نوع نصب آن‌ها نیز دسته بندی می‌کنند. زمانی که شما از یک کابینت روشویی به جای روشویی استفاده می‌کنید هم زیبایی سرویس بهداشتی خود را تضمین کرده‌اید و هم فضایی را برای قرار دادن وسایل بهداشتی و آرایشی در اختیار دارید.

از زمان های بسیار قدیم روشویی یکی از عناصر بسیار مهم در سرویسهای بهداشتی بوده است. معمولا این روشویی ها به صورت پایه دار و بدون در نظر گرفتن هیچگونه کابینتی طراحی و تولید میشد. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم در طراحی دکوراسیون، شکل روشویی ها به مرور زمان تغییر کرد. این محتوا به منظور آشنایی با تفاوت میان کابینت روشویی پایه دار و دیواری نگارش شده است.

کابینت کیان زمینی سنگ کاتالیا

از زمان های بسیار قدیم روشویی یکی از عناصر بسیار مهم در سرویس های بهداشتی بوده است. معمولا این روشویی ها به صورت پایه دار و بدون در نظر گرفتن هیچگونه کابینتی طراحی و تولید می شدند. اما با پیشرفت تکنولوژی و علم در طراحی دکوراسیون، شکل روشویی ها به مرور زمان تغییر کرد. در ابتدا کابینت روشویی در هتل ها و مراکز درمانی بزرگ مورد استفاده قرار می گرفت.
با گذشت زمان این مدل از روشویی ها جای خود را در دکوراسیون داخلی خانه ها پیدا نمود. امروزه کابینت روشویی با تنوع بسیار بالایی در طرح و ابعاد و متریال، در بازار موجود است. در ادامه قصد داریم شما را با تفاوت کابینت روشویی پایه دار و زمینی و مزایا و معایب هر کدام به طور کامل آشنا کنیم.

?انواع روشویی کابینتی دیواری و پایه دار

از معمول ترین و پر طرفدار ترین کابینت های روشویی می توان به کابین روشویی پایه دار و دیواری اشاره نمود. اما برای اطمینان از انتخاب درست کابینت های روشویی در ابتدا باید با انواع آن و مزایا و معایب هر کدام از آنها به طور کامل آشنا شوید. سپس با توجه به استانداردهای فضای روشویی، بهترین آن را انتخاب نمایید.

آینه تک
?کابینت روشویی پایه دار

کابینت روشویی زمینی یا پایه دار کاملا روی سطح زمین قرار می گیرد. به همین دلیل می توان مطمئن بود که تحمل وزن بسیار بالایی دارد و می توانید سنگ روشویی را با توجه به سلیقه خود با هر وزنی که می خواهید، انتخاب نمایید. از طرفی با توجه به قرار گیری آن روی زمین، می توان لوله های بهداشتی آب سرد و گرم را پشت آن مخفی نمود. این نوع روشویی ها معمولا در سبک های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرند.

ارتفاع این نوع از روشویی ها معمولا 85 سانتی متر است و نمی توان آن را تنظیم نمود. روشویی های زمینی در متریال های سنگی، چینی و چوبی قابل استفاده می باشند که استفاده از نوع چوبی یا کابینت دار آن امروزه مرسوم تر می باشد. نوع چینی قدیمی ترین نوع روشویی کابینتی زمینی است که، معمولا در خانه های نوساز جایگاهی ندارد و بیشتر در خانه های قدیمی دیده می شود. ساده ترین نوع روشویی کابینت دار موجود در بازار مدل روشویی کابینتی ساده می باشد که مناسب سرویس بهداشتی و حمام منازل و سایر مکان ها می باشد.

نوع سنگی آن از جذابیت بیشتری برخوردار است. اما فضایی برای نگهداری از وسایل بهداشتی ندارد. کابینت روشویی سنگی قابلیت نظافت راحت تری را دارند. از طرفی رنگ آنها تغییر نمی کند و همچنین در برابر ضربه مقاوم است. اما وزن بسیار بالایی دارد و نصب آنها کار راحتی نمی باشد. کابینت روشویی بهترین نوع روشویی کابینتی های زمینی است. که برای نگهداری از وسایل بهداشتی و نظافتی سرویس های بهداشتی بسیار مناسب می باشد

 

 فول ست مدل آوینا
فول ست مدل ویکتوریا
?کابینت روشویی دیواری

این نوع از کابینت روشویی، نسبت به نوع پایه دار فضای کمتری را اشغال می کند. به همین دلیل اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک باشد، استفاده از کابین روشویی دیواری بسیار مناسب و استاندارد می باشد. همچنین در صورت جایه جایی، به راحتی می توانید آن را به سرویس بهداشتی جدید منتقل نمایید. از آنجایی که این کابینت ها برخوردی با زمین ندارند، به راحتی می توانید برای نظافت فضای سرویس بهداشتی، آن را بشورید.

?مزایا و معایب کابینت روشویی پایه دار

?تحمل وزن بالای انواع سنگ های روشویی
?قابلیت پوشش دهی لوله های آب سرد و گرم و مخفی نمودن آنها
?تنوع بالا در ابعاد، طرح و رنگ
?قیمت نسبتا مناسب.
?حجم زیادی را در فضای روشویی اشغال می کند.
?جابه جایی آنها نسبتا دشوار است.
?نظافت آنها نسبت به کابینت روشویی دیواری سخت تر می باشد.
?ارتفاع آن ثابت است و قابل تنظیم نمی باشد.
?امکان قرار دهی لوله و تجهیزات بهداشتی درون دیوار وجود ندارد.
?طراحی آنها نسبت به نوع دیواری روشویی ها قدیمی تر است.

?نکات حائز اهمیت در ارتباط با کابین روشویی

از آنجایی که معمولا خانم ها به دنبال روشویی هایی هستند که بتوانند وسایل بهداشتی خود را مرتب و تمیز در آنجا نگهداری نمایند. کابینت های روشویی انتخاب بسیار مناسبی می باشند. از طرفی از آنجایی که وجود فلاش تانگ ها، باعث چند برابر شدن باکتری ها در فضای سرویس بهداشتی می شود. کابینت های روشویی می توانند مسواک، صابون، حوله و … را از دسترس باکتری ها دور نمایند.

کابین های روشویی با توجه به متریال آنها به سه دسته چوبی، فلزی و PVC تقسیم بندی می شود. کابینت های چوبی در برخورد با آب و رطوبت کیفیت خود را از دست داده و باد می کنند. به همین دلیل نیاز است تا با استفاده از پلی استر آن ها را در برابر رطوبت مقاوم نمود. اگر می خواهید این کابینت های روشویی را تهیه نمایید، بهتر است از کابینت های روکش دار استفاده کنید، کابین روشویی روکش دار در اصل با همان بدنه پی وی سی می باشد که برای جذابیت بیشتر در طرح و رنگ آن از روکش های خاصی استفاده شده است.
کابینت های فلزی مقاومت بیشتری نسبت به کابینت های چوبی دارند. از طرفی وزن بالایی را می توانند تحمل کنند. اما در مدل های جدید و سبک های مدرن و کلاسیک، دیگر از این متریال استفاده اینمی شود.

بهترین متریال کابینت های روشویی PVC می باشد. این متریال تنوع بسیار بالایی دارد. از طرفی در برابر رطوبت از مقاومت کافی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد. معمولا از آن در تمامی سبک های دکوراسیون می توان استفاده نمود. اما نسبت به متریال های دیگر، قیمت بالاتری دارد.

به مدیریت : جناب ملایی

شماره تماس
09133042098
09133701855

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

 

 

کابینت مرمر?

 

 

 

 

تولیدی مدرن کابین در اصفهان , کابینت pvc در اصفهان , تولید کابینت روشویی در اصفهان , آینه باکس در اصفهان , مزیت کابینت های روشویی , کابینت روشویی pvc , کابینت روشویی mdf , قیمت کابینت روشویی , قیمت آینه باکس ,