تولیدی صندوقچه خاطره در سراسر کشور

✅تولید و پخش انواع صندوقچه ، پاف صندوقی

✅تولیدکننده انواع صندوقچه های عروس و داماد ،  بله برون ، لباس عروس و صندوقچه جواهرات ، جای قرآن و سجاده

✅ست جهیزیه عروس شامل (دوعدد صندوقچه بزرگ و کوچک ، یک جا قرآن و سطل زباله و جا دستمال ) با روکش مخملی و چرمی در اندازه ها و طرح های مختلف طبق سلیقه شما با قیمت مناسب

✅تولیدی صندوقچه خاطره به یاری خداوند متعال و تلاش و پشتکار نیروهای متعهد و متخصص در زمینه صنایع چوبی و دکوراسیون داخلی و البته نظرات و پیشنهادات سازنده شما مشتریان عزیز و خوش ذوق ، توانسته محصولات با کیفیت و متنوع به بازار ارائه کند.

🌀صندوقچه عروس و بله برون:

💫صندوقچه های عروس به خاطر روکش مخملی و تزئینات ظریف و لطیفی که روی آنها انجام میشود از محبوبیت خاصی برخوردارند و بدلیل همین ظاهر لوکس و جذاب ، انتخابی ارزشمند برای جهیزیه عروس خانم ها محسوب می شوند. از صندوقچه های عروس می توانید برای قرار دادن هدایای نامزدی، بله برون و.. نیز استفاده کنید.

🌀پاف نشیمن:

💫پاف نوعی مبلمان کوچک است که می تواند در دکوراسیون منزل به سبک های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اما سوال این جاست که کاربرد پاف چیست؟ آیا پاف فقط جنبه تزئینی دارد؟ یا می توان در فضاهای مختلف منزل با مدل های متفاوت آن کارکرد های بیشتری از آن انتظار داشت!

💫پاف تقریبا ظاهری مانند کوسن دارد، مربعی یا گرد است که در ابعاد بزرگ، ضخیم و حجیم ساخته می شود. بدون پشتی و دسته است و ارتفاع کوتاهی دارد. بیشتر پاف ها بدنه ای چوبی دارند که از بیرون با ابر و پارچه پوشش داده شده اند.شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید استفاده های دیگری از پاف داشته باشید. اگر گوشه منزلتان خالی است می توانید از این پاف ها برای ایجاد فضای نشیمنی کوچک یا به عنوان میز عسلی استفاده کنید.

💫از پاف مبل می‌توان در تمامی قسمت های خانه از قبیل اتاق نشیمن ، اتاق خواب ، اتاق کودک ، پذیرایی و حتی بالکن استفاده کرد. کاربرد پاف به فضاهای اداری و فروشگاهی نیز کشیده شده و در قسمت های مختلف بانک ها شرکت ها و فروشگاه ها و پاساژها مورد استفاده قرار میگیرد.

🌀پاف صندوقی:

💫یکی از مدل های بسیار پر کاربرد به خصوص در اتاق خواب، پاف های صندوقی هستند. این پاف ها به شکل یک باکس هستند که فضای داخل آن ها خالی است و برای قرار دادن اشیاء مختلف مانند کوسن ، بالش ، ملحفه و حتی عروسک و اشیا اضافی که نمی‌خواهید جلوی دید باشد قابل استفاده است.  اگر هم به دنبال ایجاد فضایی زیبا هستید و هم می خواهید در کمد های خود جای خالی بیشتری ایجاد کنید، این مدل پاف های صندوقی انتخاب ایده آلی به شمار می روند.

🌀پاف خز دار:

💫یکی از لوکس ترین انواع نشیمن ها، پاف هایی هستند که روکش آنها از پارچه های خز می باشد. علاوه بر نرمی و لطفات بسیار بالایی که این پاف ها دارند، پاف خزدار با خزهای بلند در کنار پایه های فلزی طلایی و چوبی می تواند گزینه مناسبی برای منازلی باشد که دکوراسیون مدرن و شیکی در آنها اجرا شده است.

🌀پاف جلو تختی:

💫پاف ها دارای جنس های متفاوتی در قسمت نشیمن و پایه های خود هستند. جنس این پاف ها می‌تواند در قسمت نشیمن با چرم، مخمل و پارچه و در قسمت پایه ها با چوب و فلز تولید شود. به دلیل ترکیب پاف با تخت و قرار گرفتن آن ها نزدیک به هم، جنس این پاف ها نیز با توجه به جنس تخت انتخاب می‌شود. جنس و رنگ پاف می‌تواند هماهنگ، متضاد و یا مکمل با جنس و رنگ تخت باشد.

🌀پاف کوچک:

💫در مورد مدل های متداول پاف نشیمن میتوان به اشکال استوانه ای و مکعبی اشاره کرد که معمولا در سالن پذیرایی و نشیمن به عنوان مکمل مبل ها و در اتاق خواب به عنوان صندلی آرایشی استفاده نمود.

🌀پاف طرح چستر:

💫واژه “چسترفیلد” اولین بار در قرن نوزدهم برای توصیف اثاثیه های مبل مانند، استفاده میشد، گفته میشود این سبک اولین بار توسط لرد فیلیپ استنهوپ (سیاستمدار،نویسنده و طراح مد) چهارمین آرل و یکی از اشراف زاده های ثروتمندبریتانیا سفارش داده شد، و نامش هم از آن گرفته شده است.آرل مکانی را برای نشستن می‌خواست که لباس را چروک نکند، از همین رو یک صنعتگر محلی را استخدام می‌کند تا یک راه حل پیدا کند، و نتیجه آن تبدیل شد به اولین مبل چستر.

💫استنهوپ، یک مدافع سرسخت رفتار و منش محترمانه بود، چیزی که بوضوح در نامه‌های وی به پسرش با عنوان “هنر تبدیل شدن به یک مرد نجیب‌زاده” می‌توان دید. در این نامه‌ها، آرل بر این نکته تاکید دارد که یک مرد باید در تمام عرصه‌های زندگی یک جنتلمن محترم باشد، از نگاه تاریخی، بنظر معقولانه می‌رسد که این مرد، یکی از مورد توجه ترین اثاثیه‌ ای که در هر خانه‌ای لازم است را ابداع کرده است.

💫در هر جای دنیا، از لابی هتل‌ها گرفته تا ادارات و حتی خانه‌ها، حتما با یکی از مبلمان های چستر مواجه میشوید!با وجود چرم و پارچه لوکس، دکمه‌ گذاری‌های عمیق، ارتفاع کم و سطح برجسته هماهنگ، این مبلمان کلاسیک توانسته از خانه‌های اشرافی امپراطوری قدیمی بریتانیا گذر کرده و به پاف نشیمنی بسیار محبوب در خانه‌های مردم سرتاسر دنیا تبدیل شود.

💫پاف مبلی طرح چستر از دیگر محصولات پرطرفدار در دسته پاف ها می‌باشد. این محصول ساده اما زیبا و کاربردی می‌تواند وسیله بسیار خوبی برای کاربری های مختلف باشد.ساختار کلی آن از ام دی اف می باشد که استحکام این محصول را افزایش می‌دهد.

💫پاف مبل چستر محدودیتی برای استفاده ندارد، در هر قسمت و گوشه کنار خانه می‌تواند کاربردی باشد. محل هایی مانند اتاق خواب ، اتاق کودک ، پذیرایی ، نشیمن ، رختکن و هر قسمتی که بخواهید جایی برای نشستن داشته باشید.

💫ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است کاملا کاربردی و مناسب است و فضای کمی را اشغال می‌کند.

🌀کاربرد مدل های متنوع پاف در راهروی ورودی:

💫مکان هایی مانند راهرو های خانه، به خصوص راهروی ورودی از جمله نقاطی به شمار می روند که نمی دانیم از چه وسایلی در طراحی آن ها باید استفاده کنیم. قرار دادن یک پاف در راهروری ورودی هم ظاهری شیک و تاثیرگذار ایجاد کرده و هم مکانی راحت و کاربردی برای پوشیدن و درآوردن کفش ها در اختیار شما قرار می دهد.

🌀پاف های کوچک چهارگوش:

💫پاف های بزرگی که تقریبا به اندازه یک مبل زیبا و جادار هستند، انتخابی بسیار زیبا و کاربردی برای کامل کردن دکوراسیون اتاق نشیمن به شمار می روند. این مدل پاف ها برای ایجاد فضایی راحت و کارآمد در سالن پذیرایی بسیار مناسب هستند. هم چنین در دکوراسیونی به سبک کلاسیک، استفاده از وسیله مدرنی به این شکل برای ایجاد سبکی ترکیبی ایده قابل توجهی به شمار می رود.

🌀لمسه کاری چیست؟

💫اصطلاح لمسه کاری برگرفته از طرح چستر می باشد که امروزه به نصب پارچه های مخملی و چرم مصنوعی بر روی سطح مبلمان و پاف ها و دیوارپوش ها و حتی درب یا هر سطح دیگر؛ به صورتی که در آن پارچه یا چرم برجستگی و فرورفتگی‌های منظمی بوجود بیاید، لمسه کاری گفته می‌شود. لایه ای که در زیر کار استفاده می­شود کار را برجسته و آماده لمسه دوزی می­کند. این امر علاوه بر زیبایی خیره­ کننده، عایق صدا و حرارت نیز به­ حساب می­آید.

💫شکل نهایی که پس از فرم گرفتن روی سطح حاصل می‌گردد معمولا به شکل لوزی دیده می­شود این طرح و پوشش به جز در مبلمان، کاربردهای فراوان و خواهان بسیاری دارد. خاصیت عایق صوت بودن واکوستیک لمسه، باعث شده که این پوشش گزینه مناسبی برای استفاده روی درب اتاق مدیریت، درب سالن­های کنفرانس و استودیوهای صدابرداری و آمفی تئاترها، درب کتابخانه ­ها و آموزشگاه­های موسیقی و سالن­های تیراندازی و… باشد.

🌀کاربرد لمسه کاری دیوار در منزل:

💫یکی از روش‌های زیباسازی منزل برای نمای دیوار، لمسه کاری دیوار است. در واقع در کنار کنتکس، کاغذ دیواری و دیگر روش‌ها، لمسه دوزی نیز مورد استقبال افراد قرار گرفته است که امروزه در دکوراسیون داخلی منازل، مکان‌های تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به کمک روش لمسه کاری دیوار، نوعی پوشش محافظ بر روی دیوار نصب می‌شود که از یک طرف زیبایی خاصی به نمای فضا، اتاق‌های منزل، مکان مورد نظر و از طرفی دیگر یک ست بی نظیر با دیگر لوازم موجود را ایجاد می‌کند.

💫این فضا می‌تواند بخشی از سالن، اتاق خواب یا حتی آشپزخانه منزل شما باشد. جنس لمسه از پارچه یا چرم است که با حالت برجستگی، به فضای مورد نظر بُعد می‌دهد و از این جهت چشم‌انداز جذاب و متفاوتی را در مقایسه با دیگر روش‌های محافظ دیواری ارائه می‌دهد. از این محافظ برای درب‌های مختلف نیز استفاده می‌شود.

 

لطفا برای دیدن محصولات و اطلاع از قیمت به شماره زیر در واتساپ پیام دهید:

09356050419

یا بر روی نشان زیر کلیک کرده و از پیج اینستاگرام صندوقچه خاطره دیدن فرمایید :

برای دیدن محصولات و اطلاع از قیمت بر روی لینک واتساپ زیر کلیک کرده و پیغام بگذارید

با آرزوی بهترین ها
مدیریت تولیدی خاطره : منافی
اردبیل ، کارشناسان ، شهرک ساحلی ، میدان کاج ، خیابان قلهک

 

صندوقچه های عروس

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

صندوقچه های نیم دایره

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

ست صندوقچه های عروس و ست صندوقچه های داماد

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

صندوقچه‌های جواهرات و زیورآلات

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

استند و تَبَق هدایای بله برون

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

صندوقچه های طرح سامسونت

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

پاف نشیمن و جلو تختی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

تخت اکستنشن مژه

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

میز تلفن

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

عسلی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

کنارتختی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹
🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

انواع صندوقچه داماد

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

صندوقچه و ست جهیزیه عروس خاطره , ست جهیزیه عروس , صندوقچه عروس  , صندوقچه های بله برون , لباس عروس و جواهرات , جای قرآن و سجاده  , ست جهیزیه عروس با روکش مخمل , صندوقچه , صندوقچه و ست جهیزیه عروس در اردبیل ,