تولیدی کش سوزنی و کاغذی ، اسپرت و ژاکارد کش نفیس 

⚜ تبریز کش تولید و فروش انواع کش ، کش کاغذی
⚜تولید انواع کش سوزنی⚜
⚜ با مدرن ترین و بروزترین دستگاه ها
✈️ ارسال به تمام نقاط کشور 

تولیدی کش نفیس

⚜ کش های سوزنی درسه رنگ سفید مشکی و کرم تولید میشوند که با توجه به رنگ آن کاربرد متفاوتی دارند. این کش ها توسط دستگاه های مخصوص کش های سوزنی یا همان دستگاه های تخت تولید میشوند که مواد اولیه آن نخ پلی استر و نخ لاستیک و نخ پنبه میباشد. کشش و نرمی و سفتی این کشها قابلیت تغییر را دارد,ومتناسب با نوع نیاز مشتری تولید میگردد.

⚜ محصولات ما با توجه به استانداردهای بین المللی تولید شده و از حساسیت هایی که ممکن است برای مصرف کننده پیش آید جلوگیری می نماید که همین امرموجب عمر طولانی محصول خواهد شد.

⚜ تنوع این محصولات بسیار زیاداست و از سایز 3 کش الی 25 سانت قابل تولید میباشد که در انواع پوشاک, لباس زیر , انواع کالای پزشکی , سرویس های اشپزخانه , پوشاک ورزشی و صنایع خودروسازی و…استفاده میگردد.

⚜ کش سوزنی سفید و مشکی 

تنوع محصولات سوزنی بسیار زیاداست و از سایز 3 کش الی 25 سانت قابل تولید میباشد که در انواع پوشاک, لباس زیر , انواع کالای پزشکی , سرویس های اشپزخانه , پوشاک ورزشی و صنایع خودروسازی و…استفاده میگردد.

⚜ کش سوزنی کرم یا پزشکی 

میتوان از انواع نخ های پلی استر , نایلون و نخ پنبه جهت تولید انواع کش پزشکی استفاده نمود که در دنیر های مختلف میباشد و همچین از مواد اولیه نخ الاستیک و لایکرا که بصورت کاور شده یا غیر کاور استفاده میگردد.

مدیریت : سهیل باقری

شماره های تماس:

09142550835

09334386209

 

 

 

کش سوزنی , کش کاغذی , کش اسپرت , کش ژاکارد ,