تولیدی کفش دوئل مجلسی

👠 تولید کننده انواع کفش های مجلسی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت👠

👠 جدیدترین و بروزترین محصولات👠

👠 کفش های زیبا با تنوع بسیار برای دوست داران مدل های به روز کفش👠

👠 تولیدی کفش دوئل با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری در تولید کفش مجلسی و صندل👠

 

✨✨✨✨✨✨

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا کد زیر را اسکن کنید👇🏻👇🏻👇🏻

✨✨✨✨✨✨

 

👠 کفش های پاشنه بلند(۳،۵،۷)سانت و صندل

👠در انواع و اقسام رنگها و مدلهای متنوع

👠 درخدمت عزیزان ارسال کار به سراسرکشور

👠  با بهترین کیفیت و تنوع محصول

👠 فروش به صورت عمده

09124486816

09336003052

08134244814

شماره کارت بانک ملت

۶۱۰۴۳۳۸۶۰۲۲۹۱۹۴۶

🔰🔰🔰🔰🔰

شماره کارت بانک ملی

۶۰۳۷۹۹۱۹۴۹۹۶۰۸۰۵

👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠👠

👠 انواع کفش مجلسی زنانه

روز به روز بر تنوع کفش های مجلسی زنانه افزوده می‌شود. تنوع در طرح و رنگ و جنس هر کدام از فاکتور‌هایی هستند که طراحان به منظور ایجاد مدل جدید هر یک از این‌ها را تغییر می‌دهند و برای استایل‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تنوع زیاد در طرح و رنگ سبب شده است که بتوان از کفش‌های مجلسی در استایل‌های مختلفی استفاده کرد.

در ساده‌ترین تقسیم بندی می‌توان کفش مجلسی زنانه را به صورت زیر دسته بندی کرد:

👠 کفش پاشنه بلند

این نوع کفش‌ها که دارای پاشنه بلندی هستند و معمولا فضای میانی بین کفش و پاشنه خالی است. بیش‌تر برای مجالس و مراسم رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. معمولا پاشنه این نوع کفش‌ها بسیار باریک است که خود زیبایی بخش است ولی همین عامل، راه رفتن و استفاده برای زمان طولانی را سخت‌تر می‌کند.

👠 کفش پاشنه کوتاه

این نوع کفش‌های مجلسی پاشنه کوتاه دارند و گاها فضای بین پاشنه و کفش نیز کامل است. به دلیل کوتاه بودن پاشنه استفاده از آن‌ها راحتی بیش‌تری نسبت به نمونه‌های پاشنه بلند دارد و می‌توان از آن‌ها برای مجالس و دورهمی‌های خودمانی استفاده کرد. حتی برای مصارف روزانه و محیط‌های اداری نیز می‌توان از این نوع کفش‌های مجلسی استفاده کرد.

هر کدام از این دسته بندی‌ها خود دارای طرح‌های مختلفی هستند که در ادامه به معرفی چند نوع کفش مجلسی زنانه که پرکاربرد و معروف، می‌پردازیم.

👠 کفش با پاشنه خیلی بلند 

نوع خاصی از کفش مجلسی زنانه، کفش با پاشنه خیلی بلند است. این نوع کفش‌ها پاشنه بسیار بلندی دارند و معمولا بدون لژ طراحی می‌شوند. این مدل برای استفاده در مهمانی‌های رسمی برای داشتن یک استایل خاص و منحصر به فرد که همه نگاه‌ها را به خود مجذوب می‌کند به کار می‌رود.

👠 کفش استیلو 

کفش استیلو، نوعی کفش مجلسی زنانه است که پاشنه‌های باریک بسیار بلندی دارد. ارتفاع پاشنه کفش‌های استیلو به طور معمول 10 الی 15 سانتی متر است ولی گاها این ارتفاع به 20 سانتی متر نیز می‌رسد. همین ارتفاع زیاد ظاهر بسیار شیک و زیبا به کفش می‌بخشد و بیشتر در مجالس و مهمانی‌های مهم و رسمی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ارتفاع بسیار زیاد و باریک بودن بدنه پاشنه باعث شده است که پوشیدن آن‌ها برای هر شخصی مناسب نباشد و حتی کفش‌های استیلو که پاشنه‌هایی با ارتفاع 20 سانتی‌متر دارند معمولا استفاده زیادی برای عموم ندارند و مدل‌ها وسوپر مدل‌ها در موقعیت‌های خاص و یا برای عکاسی از آن‌ها استفاده می‌کنند.

👠 کفش با پاشنه متوسط

این مدل از کفش‌های مجلسی دارای پاشنه با اندازه متوسط هستند. کفش با پاشنه متوسط معمولا دارای ارتفاع پاشنه 5 الی 10 سانتی متری است که برای افرادی که می‌خواهند کمی به قد خود بیافزایند مناسب است. استفاده از این نوع کفش‌ها به دلیل ارتفاع متوسط پاشنه‌ها بسیار آسان است و برای پوشیدن در موقعیت‌های مختلف مثل محل کار یا دورهمی‌های دوستانه گزینه مناسبی است چون استفاده از آن‌ها به دشواری کفش‌های استیلو با پاشنه‌های بسیار بلند نیست و به پاها فشار زیادی وارد نمی‌کند.

👠 کفش پامپ کلاسیک 

این مدل از کفش‌های مجلسی زنانه یکی از ضروری‌ترین نیاز‌ها برای هر خانمی است و حتما در کمد هر کسی یک یا چند مدل از آن یافت می‌شود. کفش پامپ کلاسیک یکی از مدل‌های قدیمی کفش مجلسی زنانه است که از دیرباز تا به امروز حتی با تغییراتی که بازار مد و فشن وجود داشته هنوز هم از مد خارج نشده و طرفداران بسیاری دارد. کفش پامپ کلاسیک هم‌چون کفش استیلو پاشنه بلندی دارد ولی به دلیل عریض بودن پاشنه استفاده آسان‌تری نسبت به کفش استیلو دارد.

👠 کفش پاشنه کوبایی

مشخصه این نوع کفش‌ها در پاشنه کلفت و مستحکم آن است. عریض بودن پاشنه نه تنها به زیبایی و جلوه خاص آن افزوده بلکه با توزیع متناسب وزن استفاده کردن از آن نیز بسیار راحت‌تر است. پاشنه‌های کوبایی در کفش‌های اکسفورد، کفش‌های کالجی، کفش‌های جلو بسته و بوت‌های ساق بلند و … نیز دیده می‌شوند.

👠 کفش پاشنه مکعبی 

کفش پاشنه مکعبی یک طراحی و خلاقیت خاص در بین کفش‌های مجلسی زنانه دارد. پاشنه‌های این نوع کفش‌ها به شکل مکعبی است و پهن بودن پاشنه استفاده از آن‌ها را برای هر کسی بسیار آسان‌تر کرده است؛ چرا که فشار کم‌تری به پاها وارد می‌شود و اصلا احساس نمی‌کنید که کفش پاشنه بلند پوشیده‌اید.

👠 کفش پاشنه ویرگولی

به جرعت می‌توان گفت یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها برای کفش مجلسی زنانه است. طراحی پاشنه این نوع کفش‌ها برگرفته از اسم‌شان به شکل ویرگول و خمیده است که ارتفاع این پاشنه خمیده از 3 سانتی متر می‌تواند شروع شود و از آن بیش‌تر هم باشد.

👠 کفش‌های فانتزی 

کفش‌های فانتزی امروزه جایگاه ویژه‌ای در دنیای مد و فشن دارند. برای این نوع کفش‌ها نمی‌توان ساختار مشخصی در نظر گرفت چرا که تلفیقی از مدل کفش‌های مدرن و کلاسیک هستند که ایده‌های نو آورانه و خلاقانه طراح‌ها هستند. این نوع کفش‌ها امروزه طرفداران زیادی پیدا کردند و گاها این مدل کفش‌ها برای مدتی به ترندهای جهانی تبدیل می‌شوند. تزیینات منحصر به فرد و ساختار شکنانه از ویژگی‌های بارز این نوع کفش‌ها است.

09124486816

09336003052

08134244814

👠 کفش لژدار یکسره 

یکی از مدل‌های خاص در بین طیف گسترده کفش‌های مجلسی زنانه، کفش‌های لژدار است.شکل خاص این نوع کفش‌ها آن‌ها را در بین سایر مدل‌ها متمایز کرده است. پاشنه این کفش‌ها برخلاف انواع دیگر کفش‌های مجلسی که از یک پاشنه طویل با عرض باریک بودند؛ به صورت یک پاشنه یکسره از نوک تا انتهای کفش کشیده شده است. شما با پوشیدن یک کفش لژدار یک‌سره اصلا احساس نمی‌کنید که یک کفش پاشنه بلند پوشیده‌اید و یک راحتی هم‌چون کفش‌های تخت به شما می‌دهد که برای استفاده‌های روزمره و حتی پیاده روی می‌توان از آن استفاده کرد. در کنار این راحتی، کفش لژدار باعث بلند قد دیده شدن شما نیز می‌شود. کفش لژدار یک‌سره می‌تواند به حالت‌های مختلفی هم‌چون ساده یا بنددار دیده شوند.

👠 کفش مچ‌دار

یکی از مسائلی که ممکن است افراد را از استفاده از کفش‌های مجلسی و پاشنه بلند منصرف کند؛ سختی در پوشیدن و استفاده برای مدت طولانی از آن‌ها است. مدل‌های مختلفی که امروزه از کفش‌های مجلسی طراحی شده است تقریبا می‌توان گفت این مسئله را حل کرده است. یکی از مدل‌های معروف و کاربردی از این دست، کفش مچ دار است. کفش مچ‌دار یک قسمت بند در مچ پا دارد که علاوه بر جذابیت باعث محکم‌تر شدن پای شما و حفظ هرچه بیش‌تر تعادل می‌شود. کفش مچ‌دار راهی برای کشیده‌تر دیده شدن پاها و هم‌زمان افزایش قد است.

👠 کفش جلوباز 

کفش جلوباز همان‌طور که از نامش پیداست قسمت جلویی کفش باز است؛ که همین امر سبب می‌شود که نقطه تمایزی بین این مدل کفش‌ها با سایر کفش‌های مجلسی باشد. در برخی مدل‌های کفش جلوباز ممکن است فقط یک یا دو انگشت مشخص باشد و در مدل‌های دیگر ممکن است جلوی کفش کاملا باز باشد و همه انگشتان دیده شوند. این نوع کفش‌ها برای فصل‌های تابستان به عنوان کفش‌های ساحلی نیز بسیار مورد استفاده می‌باشند.

👠 کفش بندی

یک مدل کفش مجلسی زنانه که انتخاب مناسبی برای فصل تابستان به همراه لباس‌های تابستانی و کوتاه، کفش بندی است. کفش بندی معمولا دارای بند بلندی است که می‌توانید آن را تا قسمت ساق پا بپیچانید و سپس آن را گره بزنید.

👠 بوت ساق بلند

در فصل‌های سرد و زمستانی نیز نیاز به کفش مجلسی است ولی در عین زیبایی باید جنس مناسبی بر حسب دمای هوا داشته باشند. یکی از کفش‌های مجلسی پرکاربرد در فصل زمستان، بوت ساق بلند است. این نوع کفش‌ها یک جذابیت و گیرایی خاصی به استایل شما می‌بخشد. برای هماهنگی هرچه بیش‌تر می‌توانید از دامن یا شلوار برای ست کردن با آن استفاده کنید. این نوع بوت‌های ساق بلند در محیط‌های اداری و کاری اغلب استفاده نمی‌شوند.

مدیریت :علی کاویانی

09124486816

09336003052

08134244814

 

💠فاکتور فروش به همراه شماره کارت تولیدی کفش دوئل💠

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

تولیدی کفش مجلسی زنانه , تولیدی کفش تک فروشی , کفش مجلسی زنانه ارزان قیمت , کفش ارزان مجلسی , کانال تولیدی کفش ارزان , تولید کفش مجلسی در همدان , تولید کفش زنانه در همدان , تولید کفش پاشنه بلند در همدان , تولید کفش جلو بسته در همدان , تولید کفش پاشنه ۳ سانتی در همدان , تولید کفش پاشنه ۵ سانتی در همدان , تولید کفش پاشنه ۷ سانتی در همدان ,