فروش اینترنتی کوسن و رانر رز در اصفهان

✅فروش اینترنتی

✅کوسن مربع ۴۰ در ۴۰ قیمت :۸۰هزارتومان

✅بالشتک پرشه : ۲۰هزار تومان

✅رانر جلو مبلی :۱۳۰هزار تومان

✅کوسن بال فرشته : ۸۰هزار تومان

✅زیر لیوانی : ۱۰هزارتومان

?انتخاب مدل کوسن برای مبل همیشه یکی از جذاب ترین بخش های تزیینات داخلی است چرا که طرح ها بسیار متنوع و زیاد هستند که هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و تاثیر خود را بروی دکوراسیون محیط می گذراند. اضافه کردن رنگ و بافت های شاد و جذاب به خانه کار چندان ساده ای نیست بعلاوه اینکه هزینه زیادی نیز در پی خواهد داشت. به هر صورتی که بخواهیم رنگ های جدید را به دکوراسیون خانه اضافه کنیم مثلا با استفاده از کاغذ دیواری یا نقاشی دستی دیوار توسط افراد حرفه ای و همچنین پهن کردن فرشی بزرگ و رنگارنگ بازهم هزینه تمام شده برای چنین کاری اصلا قابل قیاس به اضافه کردن چند عدد کوسن شیک، فانتزی، مدرن و زیبا نخواهد بود.

?یکی از کاربردهای کوسن ایجاد فضای دلنشین و چشم نواز در آرایش مبلمان است. کوسن ها سهم بسزایی در ایجاد یک فضای گرم، راحت و زیبا دارند و با ایجاد تنالیته های مختلف رنگی و طرح های متنوع قادرند انرژی مضاعفی به محیط ببخشند. همچنین استفاده از کوسن ها برای ایجاد تغییرات در دکوراسیون داخلی منزل بسیار ارزان، راحت و قابل دسترس است.

?اگرچه کوسن یکی از المان های فرعی در مبلمان و طراحی فضای داخلی محسوب می شود اما با وجود تنوع بسیار زیاد آن در انتخاب رنگ، طرح، شکل، اندازه و جنس حق انتخاب گسترده ای در اختیار طراحان داخلی می گذارد. یکی از نقش های مهم کوسن در دکوراسیون داخلی ایجاد ارتباط بصری بین عناصر مختلف در فضا است.  رنگها تاثیرات مستقیم بر روحیه و رفتار انسان می گذارد.

نکات مهم در انتخاب کوسن مناسب

?همه ی کوسن ها ساده نباشد و در هر مبلمان حداقل از یک کوسن طرح دار استفاده شود

?اگر مبلمانتان پارچه طرح دار دارد کوسن را ساده انتخاب کنید و اگر مبلمان ساده است کوسن ها را طرح دار انتخاب کنید. اما اگر هنوز مبلتان را انتخاب نکرده اید مبلمان ساده با یکی از رنگ های خنثی (مثل خاکستری یا کرم) انتخاب کنید زیرا اکثر کوسن ها را هر طرح و رنگی که باشند می توانید با آن ست کنید.

?کوسن های بزرگتر را پشت و کوسن های کوچکتر را در جلو قرار دهید تا همگی به نحو مناسب دیده شوند.

به مدیریت : زهرا کلانتری

 

 

تولیدی کوسن , تولیدی کوسن و رانر رز در اصفهان  , کوسن , فروش اینترنتی کوسن و رانر در اصفهان , کوسن و رانر رز  , کوسن بال فرشته , کوسن مربع  , رانر جلو مبلی , زیر لیوانی , بالشتک پرشه , کوسن در اصفهان , رانر در اصفهان , کوسن‌ و‌ رانر ست , دیزاین  , چیدمان کوسن , دکوراسیون , تزیینات منزل , کوسن فانتزی , کوسن خاص , کوسن مبل , کوسن مبل , کوسن بال فرشته , کوسن خز , کوسن پولک , رانر چرم , رانر مخمل , عسلی , میز عسلی , جلو مبلی شیک , رانر میزنهارخوری , نهارخوری ,