Address & Contact

Our Address

تهران جاده ساوه خروجی صبا شهر سه راه آدران شهرک صنعتی ده حسن

Telephone

تولید انواع تسمه فنری و تسمه فابریک و تسمه ماشین کاری عقیلی

شماره تماس:
09126046057

✳️تسمه نوردی چیست؟

🔰تسمه نوردی یک نوع از تسمه است، که توسط نورد گرم تولید می شود. مواد اولیه یا به اصطلاح مواد خام مورد نیاز تسمه نوردی از ضایعات های آهن است.تسمه نوردی با تسمه های دیگر مانند تسمه فابریک بسیار فرق دارد، مثلا تسمه فابریک دارای کیفیت بالا تری نسبت به تسمه نوردی دارد.

🔰اما تسمه نوردی قیمت پایین تری به دلیل استفاده از بار خام ارزان تر را دارا است.تسمه نوردی راحت تر توسط دستگاه های ساده تولید می شود، اما تسمه فابریک توسط دستگاه های مخصوص و طی فرآیند های طولانی تولید می شود.تسمه نوعی ورق است، اما فرق اساسی با ورق دارد. آن این است که، تسمه دارای ضخامت کم تری نسبت به ورق است.

✳️مزیت های تسمه نوردی 

🔻مهم ترین ویژگی که می توان در مورد تسمه آهنی نورد شده نسبت به سایر تسمه ها نام برد قیمت کم ان است.

🔻و این دلیل به خاطر قیمت کم مواد خام آن و فرایند آسان آن، نسبت به تسمه های دیگر مانند: تسمه فابریک، تسمه ترانس، تسمه ماشین کاری و …

🔻ویژگی دیگر تسمه آهنی نورد شده این است که، عرض و ضخامت تسمه نوردی مورد نیاز مشتری است، یعنی فردی که خواهان تسمه نوردی است.

🔻مشتری می تواند اندازه مد نظر خود را با تولید کننده در میان بگذارد، و تولید کننده آن تسمه مورد نیاز را تولید کند.

🔻در شرایطی که تسمه های آهنی دیگر این ویژگی را دارا نمی باشند، و فقط بر اساس سایز های از پیش تعیین شده ی خود تولید می کنند.

شماره تماس:
09126046057

♻️تسمه فلزی :

🔹🔸تسمه های فلزی، قدیمی ترین و مستحکم ترین تسمه در صنعت بسته بندی است. با ضخامت و عرض های مختلف موجود می باشد.

🔹🔸از تسمه های فلزی برای بسته بندی بارهای سنگین که بیش از هر خصوصیت دیگری مقاومت و استحکام بالا مورد نیاز است استفاده می شود.

🔹🔸در بارهای سنگین که نیروی کشش بسیار زیادی به تسمه ها وارد می شود. باید از تسمه ای استفاده کرد که کمترین تغییر طول را در اثر این نیروی کششی داشته باشد.

🔹🔸زیرا به دلیل دارا بودن تسمه های فلزی فنری، که بهترین گزینه استفاده از خاصیت فنری به راحتی تغییر شکل نداده. و کالای بسته بندی شده را به یک پک تبدیل می کند. این نوع تسمه های فنری فولادی به صورت واکس خورده می باشد، که لایه واکس رویه و نوعی موم می باشد.

🔹🔸لایه واکس بر روی تسمه موجب انتقال بهتر (ZINC) شامل روی تنش در اطراف کالا به تسمه می شود. هم چنین با ایجاد بستری محکم روی سطح فولاد موجب فرو رفتن بهتر دندانه های فیدویل دستگاه کشش به گوشت تسمه شده. که مانع از سر خوردن و آزاد شده تسمه هنگام عمل کشش می شود. و این فرایند باعث خواهد شد بتوان تسمه را محکم تر و مطمئن تر کشید.

🔹🔸از تسمه های بسته بندی فنری فولادی جهت تولید بعضی از قطعات و ساخت بست ها از جمله بست اگزوز و ساخت فنر درب آسانسور استفاده می شود. شایان ذکر است تسمه فلزی روغنی و گالوانیزه از لحاظ استحکام کششی و کش آمدن (Elongation) مشابه بوده. ولی از لحاظ زنگ زدن تسمه روغنی در مجاورت رطوبت زنگ میزند. ولی تسمه گالوانیزه دچار زنگ زدگی نمی شود. تسمه های ف

مدیریت:آقای عقیلی

شماره تماس:
09126046057

 

 

 

قیمت تسمه نوردی , تسمه فنری آبدار , تسمه فلزی فنری ,