Address & Contact

Our Address

تهران،چهارراه یافت آباد،بلوارمعلم،نبش خیابان رجایی،پلاک 411,روبه روی کبابی هخامنش

خرید و فروش انواع جاکفشی آروشا در تهران

✨کیفیت ادعای ما نیست، اعتبار ماست✨

✳️انواع جاکفشی براساس جنس 

🔸🔹جاکفشی ام دی اف ام دی اف MDF از جمله فرآورده های چوب است که از آن برای ساخت کمد دیواری، کمد لباسی، تخت خواب، درب، کابینت آشپزخانه، جا کفشی و سایر المان های مشابه چوب استفاده می شود.

🔸🔹جاکفشی چوبی …
🔸🔹جاکفشی فلزی …

🔸🔹جاکفشی داشبوردی …
🔸🔹جاکفشی سه تکه …

🔸🔹جاکفشی ایستاده …
🔸🔹جاکفشی دیواری …
🔸🔹جاکفشی پایه دار

✨بدون واسطه خرید کنید✨

✳️ایده های استفاده از فضاهای مختلف خانه به عنوان جاکفشی 

✨امروزه طراحان و معماران طرح های متنوعی برای ساخت جاکفشی در خانه ارائه داده اند، طرح هایی که باعث ایجاد نظم و ترتیب در فضای خانه شده و علاوه بر آن دکوراسیون آن را زیباتر نشان می دهند.

✳️کابینت چوبی کفش 

🔻کابینت هایی که برای نگهداری کفش ها تولید می شوند مزایای مختلفی دارند. آن ها با نمای بی نظیر خود زیبایی فوق العاده ای در فضای خانه ایجاد می کنند و عنصری کاربردی در دکوراسیون منزل به شمار می آیند.

🔻چوب متریالی طبیعی است و هیچ نوع آلرژی ایجاد نمی کند. به همین دلیل کابینت چوبی ایده آل ترین گزینه برای قراردادن کفش ها محسوب می شود.

🔻این کابینت ها قابلیت نگهداری تعداد زیادی کفش را دارند و از فضای بالای آن ها می توان برای قراردادن سایر اشیا استفاده نمود.

✨خریدی مطمئن و شیک را با ما تجربه کنید✨

✳️فضای زیر راه پله 

💥فضای زیر راه پله مکانی مناسب برای ساخت جاکفشی است. با توجه به اندازه پله ها و فضای زیر آن ها می توان یک جاکفشی جادار برای قرار دادن کفش ها تعبیه نمود.

💥شما می توانید کفش هایی که زیاد از آن ها استفاده نمی کنید را در زیر راه پله ها قرار دهید و کفش هایی که روزانه مورد استفاده قرار می گیرند را در کنار درب ورودی بگذارید.

✨زیبایی در نگاه شماست✨

✳️فضای زیر تخت خواب 

🌀برخلاف ظاهر کوچک آپارتمان می توان فضاهای مختلفی در آن یافت که بتوان اشیا گوناگون را جاسازی نمود. فضای زیر تخت مناسب ترین مکان برای قراردادن کفش هاست خصوصاً اگر این فضا به صورت قفسه بندی طراحی شود.

به مدیریت:مجتبی کرمی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

تولید انواع جاکفشی آروشا در یافت آباد 09120919263 , تولید انواع جاکفشی در یافت آباد , بهترین تولیدی جاکفشی در یافت آباد , قیمت جاکفشی در یافت آباد , تولیدی جاکفشی در یافت آباد , انواع جاکفشی ,