تولید انواع دکوراسیون و لوازم آشپزخانه چوبی مدرن وود آرت سون

wood art seven

تولید انواع میز و کنسول و دکوراسیون چوبی مدرن، چوب و فلز و لوازم آشپزخانه

 

♻️انواع ظروف چوبی پذیرایی

🔹🔸از انواع ظروف چوبی پذیرایی میتوان شیرینی خوری، قندان، صفحه گردان، پیش دستی، سینی، کاسه، شکلات خوری، جعبه تیبک، سینی صبحانه، ظرف کیک، شیرینی خوری و کاسه هایی با رنگ ها طرح ها و اندازه ی متفاوتی را نام برد. البته شاید به کافه ها و رستوران ها رفته باشید و برایتان داخل سینی یا پیش دستی های چوبی خوراکیتان را سرو کرده باشند و شما با دیدن ظرف چوبی حس قشنگی از آن ظروف دریافت کرده باشید.

🔹🔸شاید تا آن لحظه فکر میکردید که این نوع ظروف به در خانه تان یا محل کارتان نمی خورد! اما سخت در اشتباه هستید شما با خرید این نوع ظرف چوبی پذیرایی می توانید در خانه، حس متفائتی را تجربه کنید و رنگ و لعاب خاصی را به آشپزخانه بدهید. بنابراین ما به عنوان بهترین فروشگاه خرید برای شما عزیزان می تواند یکی از بهترین ها باشد تا شما خریدی با اطمینان و فوری و بسیار عالی داشته باشید.

🔹🔸یکی از بهترین برند ها در زمینه ی ارائه دهنده ی سرویس چوبی است که با طرح و نقش بسیار زیاد توانسته است دلبری خاصی در بازار رقابت اقلام چوبی داشته باشد. ظروف چوبی پذیرایی برای شما عزیزان می تواند بسیار کاربردی باشد. برخی اوقات خاص بودن را دوست داریم!

🔹🔸و نمی خواهیم همیشه از وسائل تکراری استفاده کنیم مثلا ظروف چینی یا ظروف آکروپال با طرح و رنگ و اندازه های تکراری بسیار دل ما را زده اند، می خواهیم این بار تغییر دیگری به خانه و آشپز خانه و سرویس پذیرایی مان بدهیم، چه خوب است برای تنوع بیشتر به سبک رنگی و عوض شدن روحیه ی مان یکبار هم که شده ظروف چوبی پذیرایی ظفری را امتحان کنیم. و با استفاده از آن تغییرات را در روحیه ی مان ببینیم.

🔹🔸استفاده از ظروف چوبی برای بازیافت می تواند بسیار خوب باشدو کسانی که طرفدار محیط زیست هستید برای بازیافت می توانید از این ظروف استفاده کنید. این ظروف اگر به طبیعت برگردند، هیچ مشکلی را ایجاد نمیکنند چون از تنه ی درختان هستند و برگشتنشان به طبیعت اتفاقا خاک را تقویت می کنند.سون با ارائه ی خدمات گوناگون در این زمینه بسیار تجربه و مهارت و سابقه دارد. و می توانید از انواع ظروف پذیرایی آن در سایت دیدن فرمایید. همه چیز را با سون تجربه کنید.

♻️مزایای استفاده از ظروف چوبی پذیرایی

🔹🔸اولین چیز برای خرید هرچیزی داشتن دلخوشی است، باید هر کالایی را که میخرید با دلخوشی از آن استفاده کنید و رضایت داشته باشید، خیلی وسائل بعد از مدتی دل آدم را می زنند اما ظروف چوبی همیشه زیبا هستند و هرگز تکراری نمی شوند، بیشتر حس وحال خوب را به شما تزریق می کنند.

🔹🔸زیبایی و جلایی که در سرو غذا یا پخت و پز در ظروف چوبی پذیرایی وجود دارد می تواند یکی از دلایل اصلی استفاده از آنها در آشپزخانه باشد. سون برای همین دلایل خرید آن را به شما توصیه میکند. در واقع سادگی و کلاسیک بودن چوب می تواند حس زیبایی شناسی بیننده را بیدار کند. همچنین سرو غذا را راحت کند. امروزه ظروف چوبی مدرن نیز جای خود را در آشپزخانه پیدا کرده اند و بسیار مورد استقبال قرار می گیرند.

🔹🔸به منظور تهیه بهترین ظروف چوبی با ارزانترین قیمت، یک فروشگاه چشمگیر یک گزینه عالی برای شماست. ظروف چوبی به دلیل بافتی که دارند به ظروف دیگر آسیب نمی رسانند. به عنوان مثال هنگام استفاده از ظروف نچسب یا تفلون، از قاشق های چوبی یا کفگیر برای جلوگیری از آسیب دیدن استفاده می شود. بافت صاف چوب از خراشیدن ظروف جلوگیری می کند.

🔹🔸از این خاصیت ظروف چوبی می توان در آشپزخانه زیاد استفاده کرد، ظروف چوبی هنگام ریختن غذای گرم داغ نمی شوند و تداخلی ایجاد نمی کند. برخی از ظروف، به ویژه آنهایی که از پلاستیک ساخته شده اند، می توانند با مواد غذایی با خاصیت اسیدی واکنش نشان دهند و مواد مضر را به بدن وارد کنند، اما در مورد ظروف چوبی، به دلیل انسجام در بافت، می توانند در برابر غذا مقاوم باشند و به راحتی با آنها کنار نمی آیید به این ویژگی برای پخت و پز یا ذخیره مواد غذایی استفاده می شود. ظروف چوبی را می توان به راحتی کنار گذاشت.

🔹🔸این ظروف به راحتی شسته می شوند و نباید در جای مرطوب نگهداری شوند. ذخیره بشقاب چوبی با غذای گرم کار سختی نخواهد بود. ظروف ساخته شده از چوب از هر نوع ساخته شده دارای طول عمر و دوام نسبتاً زیادی هستند، این ظروف شکسته نمی شوند و با مراقبت مناسب می توانند مدت زمان طولانی دوام بیاورند. ظروف چوبی در مقایسه با ظروف پلاستیکی و فلزی کمتر در معرض باکتری قرار دارند که باعث بهداشت بیشتر ظروف چوبی می شود. چوب و محصولاتش احساس بسیار خوبی به بیننده می دهد زیرا مستقیماً از طبیعت بدست می آیند.

🔹🔸زیبایی موجود در ساختار برخی از جنگل ها، مانند منافذ طبیعی که حتی هنگام برش نیز حفظ می شوند، ظروف را برای ما چشم نواز می کند. دقیقا این حس از برگرفته از طبیعت است، چطور زمانی که به جنگل می رویم ز نوازش کردن تنهی درختانلذت میبریم؟ دقیقا غذا خوردن یا نوشین در ظروف چوبی پذیرایی می توانند بیانگر این حس قشنگ برای ما باشد.

♻️کاربرد های ظروف چوبی پذیرایی

🔹🔸چوب به عنوان تنها منبع انرژی تجدید پذیر طبیعی، به منظور دستیابی به سطح بالایی از پیشرفت و رفاه در زندگی روزمره و صنایع مختلف، بدون شک یکی از با ارزش ترین و مهمترین مواد اولیه در طبیعت است. با گذشت زمان و پیشرفت علم و فن آوری، استفاده از چوب از سنتی به صنعتی تبدیل شده است و کم کم با شناسایی خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی چوب، امروزه کاربردهای زیادی در ساخت دارد از سازه ها و ابزارهای مختلف چوبی دارد. صنایع مختلف مانند صنایع دستی، کشاورزی، غذا ، حمل و نقل، ساخت و ساز، هنر و … می باشد.

🔹🔸بنابراین سون برای همین اصل به ما توصیه دارد که از محصولات چوبی استفاده کنیم. در واقع این محصولات چوبی از گذشته تا کنون همراه بشر هستند. در تاریخ می بینیم که کاسه های چوبی ساخته شده با دست در قرون وسطی، می توان تاریخچه اشیا روزمره ساخته شده از چوب را به تاریخ که از زمان های بسیار قدیم تا به امروز در مناطق شمالی کشور، به ویژه در استان های گیلان و مازندران، به دلیل جنگل های فراوان و جنگل های مرغوب، راش ، توسکا و غیره با کیفیت بالا، تولید چوب ظروف نجاری معمول است.

🔹🔸برخلاف ظروف پلاستیکی و برخی از ظروف فلزی، به دلیل واکنش پذیری بسیار کم چوب، ظروف چوبی با اسید برخی غذاها واکنش نشان نمی دهند و مواد شیمیایی یا سموم را به محتوای مواد غذایی داخل ظرف منتقل نمی کنند و باعث ایجاد اختلاف در طعم و مزه می شوند. کیفیت غذا این خاصیت چوب مواد غذایی است بنابراین در معرض خراب شدن بیشتر قرار می گیرد. طبق تحقیقات و آمارهای جمع آوری شده ، بیشتر مردم در کشورهای مختلف جهان همیشه هنگام سرو غذا در ظروف چوبی احساس بهتری نسبت به زمان سرو غذا در بشقاب های دیگر دارند که باعث افزایش اشتهای آنها در طول غذا هم بیشتر می شود.

♻️ظروف چوبی پذیرایی ایرانی

🔹🔸چه خوب است تا این جا حداقل کمی از تولید کالای با کیفیت ایرانی که سون زحمت فروش آن را کشیده است حرف بزنیم. سون با حرکت قشنگ خود توانست به ما آموزش بزرگی بدهد این که ما ایرانی هستیم و برای بالا بردن اقتصاد کشور عزیزمان چقدر خوب است کالا ایرانی بخریم.

🔹🔸جنس ایرانی در ظروف پذیرایی ایرانی به ما حس هم بستگی اتحاد و میهن دوستی را می دهد. از درختان تنومند کشورمان که از همین آب و خا برخیزیدند و امروز در دستان ما هستند، چه احساس قشنگی! باعث افتخار است که سون به ما اجناس خوب ایرانی را می فروشد تا احساس نزدیکی بیشتری به این آب و خاک داشته باشیم.

🔹🔸وجود و استفاده از لوازم جانبی و لوازم چوبی همیشه دلپذیر است و احساس خوب طبیعت را یادآوری می کند ، زیرا منشا چوب در طبیعت نهفته است. تخته های سرو یکی از لوازمی است که امروزه هر آشپزخانه مدرنی به آن نیاز دارد. باید گفت که ظروف چوبی بهترین گزینه برای کسانی است که می خواهند فضایی جذاب و گرم و در عین حال ساده و مدرن را در خانه خود یا آشپزخانه ، کافه تریا و رستوران می خود ایجاد کنند.

🔹🔸همچنین می توان گفت که لذت تهیه غذا با تخته چوبی چوبی چندین برابر بیشتر است. ظروف چوبی امروزه تنوع زیادی دارند. در مرحله بعد ، با تاریخچه نور ، تاریخچه نور همراه باشید ، بنابراین می توانیم کاربردها و موارد استفاده و نگهداری از تخته های سرو را بررسی کنیم. انتخاب مواد مناسب برای ظروف آشپزخانه یا ظروف تزئینی بسیار مهم است.

🔹🔸بنابراین قبل از خرید انواع ظروف باید تحقیقات لازم را انجام دهید تا در نهایت بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از بهترین ظروف یا تزیینات آشپزخانه که امروزه بسیار مورد توجه است ظروف چوبی است. این نوع ظروف در درجه اول به دلیل ظاهر زیبا و طبیعی مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند ، اما امروزه مدل های کاربردی و با کیفیت بالاتری از این ظروف در بازار وجود دارد که می توانند ظروف چوبی را بسازند.

🔹🔸استفاده از ظروف چوبی علاوه بر زیبایی و لذت کار با آنها یا استفاده از آنها ، مزایای دیگری نیز دارد ، به عنوان مثال می توان گفت این محصولات مقاومت و دوام زیادی دارند. که اگر ذخیره شود ، طول عمر آن بیشتر می شود. مهمتر از همه ، به دلیل وزن کم چوب ، آنها وزن خوبی دارند و به راحتی قابل حمل و نقل هستند.

🔹🔸بنابراین ، کار و استفاده از آن آسان و دلپذیر است. طبق تحقیقات علمی ، میکروب ها و باکتری ها توسط چوب جذب نمی شوند و استفاده از محصولات چوبی بسیار مفید است. علاوه بر این ، لوازم جانبی چوبی از مواد تجدیدپذیر ، زیست تخریب پذیر و غیر سمی و سازگار با محیط زیست ساخته شده اند.

مدیریت:آقای علیرضا ظفری

میز روستیک جلو مبلی
جنس چوب توت
پایه فلز با رنگ الکترواستاتیک

 

 

 

 

 

 

ظروف چوبی پذیرایی , ظروف چوبی مدرن , ظروف چوبی فانتزی , لوازم چوبی آشپزخانه  , ظروف چوبی خاص , ظروف چوبی لوکس , قیمت ظروف چوبی پذیرایی , ظروف چوبی گنجشک دار ,