سنگ های مصنوعی پلیمری اروم پرسان بتن

🌟 تولید انواع قطعات بتنی 
🌟تولید سنگ مصنوعی 
🌟کارخانه پرسان بتن  
🌟تولید انواع قطعات سبک و سنگین بتنی سنگ های مصنوعی پلیمری در ارومیه 
شماره پروانه بهره برداری : 122505287948
تاریخ بهره برداری: 1395/08/17

✳️سنگ پلیمری چیست؟

💫سنگ پلیمری نوعی سنگ مصنوعی است که آن را سنگ مهندسی، سمنت پلاست و یا سیمان پلیمری نیز می نامند. این سنگ همانطور که از نامش بر می آید، از مواد پلیمری و نانو ساخته شده است. برای ساخت این نوع سنگ ها از انواع پودر سنگ و سیمان به همراه مواد نانو استفاده می شود. ساخت این نوع سنگ با استفاده از این مواد و طی فرآیند پلمیریزاسیون، باعث می شود این سنگ ها از استحکام و مقاومت بالایی برخودار باشند.

💫پایه اصلی سنگ های پلیمری، بتن سیمانی است. این پایه سیمانی با استفاده از مواد پلیمری و دیگر افزودنی های نانو به خوبی چسبندگی پیدا کرده و مقاومت فشاری بالایی پیدا خواهد کرد. این سنگ ها تنوع رنگی بالایی دارند و برای ایجاد این رنگ از اکسید های آهن حین ساخت سنگ استفاده می شود.

✳️ویژگی های سنگ پلیمری 

💠سنگ پلی مری سنگی مصنوعی است که ساخته دست انسان است و از همین رو ویژگی های آن را متناسب با نیاز های خود تعیین کرده است. از مهم ترین ویژگی های این سنگ ها که آن ها را برای کاربرد های مختلف مناسب کرده است.

💠 می توان به مقاومت بالا و استحکام زیاد این سنگ ها در برابر شرایط محیطی مختلف اشاره کرد. ترکیبات ساخت این نوع سنگ ها نه تنها مقاومت این سنگ ها را بالا می برند، بلکه طول عمر و دوام آن ها را نیز افزایش می دهند.

💠از دیگر ویژگی های این سنگ وزن سبک و چسبندگی زیاد آن ها را می توان نام برد. این سنگ ها وزن سبکی دارند و از همین رو به راحتی و بدون وارد آوردن بار اضافی به ساختمان می توان آن ها را به عنوان سنگ نما استفاده کرد. همچنین چسبندگی آسان آن ها باعث می شود که راحت و بدون زحمت زیاد، روی دیواره های بنا نصب شوند و پس از گذشت سال ها نیز امکان سقوط آن ها وجود نخواهد داشت.

💠ویژگی مهم دیگری که سنگ های پلیمری دارند، عایق بودن این سنگ ها نسبت به دماهای مختلف و صدا می باشد. از همین رو استفاده از این سنگ ها در بنا، جلوی ورود هر گونه آلودگی صوتی را گرفته و از هدر رفتن انرژی گرمایی یا سرمایی درون ساختمان جلوگیری می کند.

✳️کاربردهای سنگ پلیمری 

🔰با توجه به ویژگی های منحصر به فرد سنگ های پلمیری و مقاومت و استحکام بالای این سنگ ها، می توان این مصالح را در بخش های مختلف بناها به کار برد. این سنگ ها در ساخت و ساز استفاده های فراوانی دارند. برخی از متداول ترین کاربرد های سنگ های پلیمری می توان موارد زیر را نام برد:

🔸🔹ساخت نمای خارجی 
🔸🔹استفاد از نمای داخلی ساختمان 
🔸🔹ساخت اشیا دکوری و تزئینی 
🔸🔹ساخت سنگ فرش و کف حیاط
🔸🔹ساخت دیوار
🔸🔹تزئین ساختمان ها
🔸🔹ساخت راه پله 
🔸🔹ساخت راهرو ها
🔸🔹کفپوش 
🔸🔹دیوار پوش 
🔸🔹آلاچیق 
🔸🔹آب نما

✳️انواع سنگ پلمیری 

🔺سنگ های پلی مری و مصنوعی انواع متفاوتی دارند و متناسب با کاربرد های مختلف فرآوری ساخته می شوند. به عنوان مثال سنگ پلیمری کفپوش به گونه ای فراوری می شود که نسبت به فشار و ضربه بیشترین مقاومت را داشته باشد و به راحتی تمیز شود.

🔺سنگ پلیمری نما نیز با استفاده از انواع مواد نانو به گونه ای فراوری می شود که علاوه بر زیبایی مقاومت زیادی نسبت به شرایط محیطی داشته باشد و به خوبی به کار بچسبد. همچنین این سنگ ها باید جذب آب کمی داشته باشند. سنگ های ساختمانی نانو و موزاییک های پلیمری از مهم ترین انواع سنگ های پلیمری هستند.

✳️مزایا و معایب سنگ پلیمری 

⚡️سنگ های پلیمری ویژگی های مناسبی برای مورد استفاده قرار گرفتن در بناهای مختلف دارند؛ به طوریکه هر یک از ویژگی های این سنگ ها، نوعی مزیت و برتری نسبت به دیگر سنگ ها، حتی سنگ های طبیعی به شمار می رود. مهم ترین مزایای سنگ های پلیمری شامل موارد زیر می شوند:

🔸🔹وزن کم 
🔸🔹تنوع رنگی بالا 
🔸🔹سطح یکدست و بدون تیرگی 
🔸🔹طول عمر و دوام زیاد
🔸🔹بدون نیاز به برشکاری 
🔸🔹چسبندگی مناسب 
🔸🔹مقاومت بالا نسبت به شرایط محیطی مختلف 
🔸🔹استحکام بالا در برابر فشار و ضربه 
🔸🔹قابل استفاده در هر قسمت از ساختمان 
🔸🔹عایق بودن در برابر صدا 
🔸🔹مقاوم بودن نسبت به حرارت و آتش 
🔸🔹جذب آب پایین 
🔸🔹قیمت مناسب 

✳️قطعات بتنی چیست؟

🌀انواع قطعات بتنی از جمله محصولات ساختمانی هستند که با ریختن بتن در قالب‌های مختلف تولید می‌شوند. این قطعات پس از اینکه اصطلاحا خود را گرفتند، از کارخانه تولید قطعات بتنی پیش ساخته به محل پروژه منتقل می‌شوند.

🌀همان‌طور که اشاره کردیم، این قطعات هم اقتصادی هستند، به تسریع روند کار کمک می‌کنند، و ضایعات ساختمانی را هم کاهش می‌دهند؛ بدون اینکه استحکام سازه فدا شود.

به مدیریت: آقای مهندس احد اسماعیلی کیا

شماره های تماس:
09141416492
09144831229

https://wa.me/message/MYLMOLR7PYSLP1

https://wa.me/message/MYLMOLR7PYSLP1

 

◾️ اروم پرسان بتن

🔸️حوضچه های آب و فاضلاب
🔸️ابعاد : 80, 100 , 120 سانت
🔸️بتن عیار 350
🔸️میلگرد مورد استفاده نمره 8 و نمره 10

🔸️ تولید انواع قطعات سبک و سنگین بتنی

📞09141416492

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

◾️ اروم پرسان بتن

🔸️طرح محرابی
🔸️ابعاد : 19/5 × 19/5
🔸️ مناسب نمای داخلی
🔸️قابلیت اضافه کردن رنگ های طبیعی و تولید به صورت رنگ ساده و رنگ رگه دار
🔸️قابلیت نصب با انواع چسب خمیری و پودری کاشی و یا چسب سیلیکون ( آکواریوم)
🔸️ عدم استفاده از آزبست و مواد شیمیایی
🔸️ برش آسان با سنگ فرز و یا اره آهن بر
🔸️ مقاوم در برابر آتش سوزی ( عایق صدا تا ۶۰ ٪ )
🔸️قابلیت ساخت به صورت سفارشی در متراژ بالا
🔸️ قابلیت استفاده بر روی دیوار های نم داده
🔸️ قابلیت رنگ پذیری بسیار بالا
🔸️تنوع بالا در چیدمان
🔸️ عدم نیاز به اسکوپ گذاری

🔸️ تولید انواع قطعات سبک و سنگین بتنی

📞09141416492
📞09144831229

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

◾️ اروم پرسان بتن

🔸️موزائیک طرح خورشیدی
🔸️سایز: 30×30
🔸️ ضخامت : 2/5 سلام
🔸️مخصوص کف

🔸️ تولید انواع قطعات سبک و سنگین بتنی

📞09141416492
📞09144831229

 

🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺🔺

◾️ اروم پرسان بتن

🔸️طرح پازلی
🔸️مخصوص کف
🔸️ ضخامت : 2/5 سلام

🔸️ تولید انواع قطعات سبک و سنگین بتنی

📞09141416492
📞09144831229

 

 

تولید انواع قطعات سبک و سنگین بتنی سنگ های مصنوعی پلیمری اروم پرسان بتن در ارومیه , اروم پرسان بتن در ارومیه , تولید انواع قطعات سنگ های مصنوعی پلیمری , قطعات سبک بتنی سنگ های مصنوعی پلیمری در ارومیه , قطعات سنگین بتنی سنگ های مصنوعی پلیمری در ارومیه , قیمت سنگ های مصنوعی پلیمری در ارومیه ,