تولید انواع قطعات مبلمان اداری و صندلی اپن گروه صنعتی الوند

✅مبلمان قطعات زیادی دارد و این قطعات پرشمار از انواع میز‌ها، صندلی‌ها، مبل‌ها و دیگر موارد را می‌توان با توجه به شباهت و تمایزات آن‌ها به دسته‌های گوناگون تقسیم کرد.

✅یکی از مهمترین ویژگی‌های مبلمان عملکرد آن است و این که آن قطعه مبلمان چه کاربردی دارد. مبلمان به لحاظ عملکرد به گروه­‌های زیر قابل تقسیم‌بندی است:

?مبلمان برای نشستن و لم دادن

?مبلمان برای خوابیدن و دراز کشیدن (رکلاینر)

?مبلمان برای غذاخوردن

?مبلمان برای کار

?مبلمان برای یادگیری و آموزش

?مبلمان برای ذخیره‌سازی

?مبلمان چندمنظوره

?مبلمان مکمل

✅هر کدام از گروه‌هایی که گفته شد بر اساس خصوصیات و نیازهای خاصی تعریف می‌­شوند:

?بهره برداری؛ که در واقع کار اصلی مبلمان است.

?ابعاد انسانی؛ که ویژگی‌های فنی محصول مورد نظر با ابعاد آنتروپومتری کاربر تنظیم می‌‌شود.

?بهداشت محصول

?مباحث آموزشی

?ساخت و ساز

✅مبلمان‌های اداری فقط محدود به ساختمان‌ها و فضاهای اداری نمیباشند. با نگاهی به دور و بر خود می‌توانید .نمونه‌هایی از مبلمان اداری را در منزل پیدا کنید. میز تحریر، میز مطالعه، کتابخانه، برخی از انواع کمد و فایل، صندلی اپن، صندلی کامپیوتر، میز کامپیوتر و …از انواع خانگی و مرسوم مبلمان اداری میباشند.

✅برخلاف مبلمان خانگی مبلمان اداری باید ااستحکام بیشتری داشته باشند چرا که در طول روز افراد زیادی بر روی آن می‌نشینند و ممکن است در استفاده کردن از آن‌ها احتیاط نکنند.

✅برای اسکلت مبلمان اداری غالبا از فلز استفاده می‌شود. به یاد داشته باشد که اشتعال‌پذیر بودن روکش مبلمان اداری مسئله‌ایست که معمولا خریداران به آن توجه نخوهند کرد.

✅طراحی صحیح هر نوع از میز یا مبلمان اداری می تواند نقش مهمی در خستگی زودرس افرادی که از آن استفاده می کنند داشته باشد.

به مدیریت: یوسف ثابتی

قطعات صندلی
صندلی اپن

تولید انواع قطعات مبلمان اداری و صندلی اپن , گروه صنعتی الوند در تهران , مبلمان اداری , صندلی اپن , قطعات مبلمان , تولید انواع قطعات مبلمان اداری و صندلی اپن در تهران ,