Address & Contact

Our Address

تهران،چهارراه یافت آباد،بلوارمعلم،نبش خیابان رجایی،پلاک 411,روبه روی کبابی هخامنش

Telephone

تولید انواع میز کنسول آروشا

🔰 میز کنسول در دکوراسیون خانه های امروزی به عنوان یک وسیله ثابت و یک عضو دائم قرار دارد و دیگر مثل گذشته نیست که فقط در بعضی از خانه ها آن را مشاهده کنید. در بیشتر خانه ها افراد سعی می‌کنند که میز کنسولی مطابق با سبک خانه و فضای منزل خود داشته باشند.

🔰 میز کنسول به همراه آینه که در بازار و فروشگاه های مختلف عرضه می شود در رنگ ها، طرح ها و سبک های مختلفی تولید شده اند و به مشتری ها عرضه می شوند و با توجه به موادی که در ساخت آنها به کار رفته رنج قیمت بسیار مختلفی دارند و یکی از اصلی ترین موارد در هنگام خرید آن ها علاوه بر زیبایی و تناسب قیمت آنها می باشد.

رنگبندی چوب به سلیقه مشتری🎨

🔰 به طور مثال در نمونه‌های چوبی میز کنسول اگر از چوب راش استفاده شده باشد و در ابعاد متوسط یک متر تا یک متر و نیم قرار داشته باشد معمولا قیمتی معادل یک تا دو میلیون تومان خواهد داشت.

🔰 کنسول ها در واقع نوع خاصی از کمد ها هستند که چند منظوره می باشد و در سال‌های اخیر جایگاه خودشان را در بیشتر خانه ها پیدا کردند.

🔰 میز کنسول در واقع کمد دکوری لوکس است که طراحی منحصر به فردی در ساخت آن به کار رفته است و در اتاق نشیمن و پذیرایی از آن استفاده می شود و اگر در انتخاب آن دقت کافی را به خرج دهید شاهد تاثیر مثبت و چشمگیر آن در دکوراسیون خانه خود خواهید شد.

((فروش به صورت حضوری و آنلاین))

🔰 جنس میز کنسول

همانطور که اشاره کردیم مواد مختلفی برای ساخت میزهای کنسول به کار می رود که معمولاً میز کنسولهایی که در بازار دیده می شود جنس چوبی، ام دی اف و یا فلزی دارند.

چوب روس و چوب راش و بلوط و گردو چوب هایی هستند که در ساخت میز کنسول از آنها استفاده می شود و هرچه مقاومت چوب و کیفیت آن بالا تر باشد قیمت بیشتری هم خواهد داشت.

به قیمت تولیدی

مدیریت : مجتبی کرمی

آینه کنسول ارزان , قیمت اینه کنسول اسپرت ,