Address & Contact

Our Address

تهران

خرید و فروش انواع میز کنسول آروشا در تهران

✨کیفیت ادعای ما نیست، اعتبار ماست✨

✳️نقش میز کنسول در اتاق پذیرایی 

💫اتاق پذیرایی یکی از خاص ترین و برگزیده ترین اتاق ها به منظور پذیرایی از مهمان های ویژه به شمار می آید.از همین رو برای دیزاین این بخش از پارامترهای بسیار تأثیر گذار بهره گرفته می شود.وسایلی که به سبک کلاسیک یا استیل تهیه و ساخته می شوند بهترین گزینه برای دیزاین این بخش به شمار می آیند.

💫شما می توانید از یک میز پذیرایی کلاسیک برای دکور کردن اتاق پذیرایی خود در کنار مبلمان کلاسیک تان استفاده کنید.از آنجایی که دکوراسیون کردن این بخش با درختچه های آپارتمانی و آباژورهای ایستاده انتخاب مناسبی نیست به شما میز کنسول‌های چوبی و بوفه های کلاسیک را توصیه می کنیم.

💫اگر می خواهید تأثیر گذاری این دکوراسیون برای شما بیشتر نمود پیدا کند استفاده از یک ست زیبا را توصیه می کنیم.میز کنسول های کلاسیک علاوه بر زیبا سازی به شما این قابلیت را می دهد که وسایل لازم و ضروری برای پذیرایی را در آن نگهداری کنید.به عنوان مثال شما می توانید دستمال سفرهای خود را از قبل آماده و در یکی از کشوهای کنسول قرار دهید.

💫یا اینکه در کمدهای آن بشقاب، دیس و سرویس قاشق و چنگال خود را قرار دهید تا در کمترین زمان ممکن کار چیدمان میز به انجام برسد.قرار دادن شمع و شمعدان روی میز نیز با استفاده از کمدهای کنسول برای شما به انجام می رسد.در نهایت از بوفه همراه می توانید برای به تصویر کشیدن ظروف قدیمی و یادگاری خود بهره بگیرید.

✨بدون واسطه خرید کنید✨

✳️چیدمان میز کنسول 

🔹🔸برای چیدمان میز کنسول در منزل باید این نکته را در نظر بگیرید که میز کنسول را متناسب با سبک دکوراسیون منزلتان انتخاب کنید تا هارمونی و هماهنگی برقرار شود؛ به عنوان مثال اگر دکوراسیون داخلی منزل شما مدرن است، میز کنسول سبک مدرن را انتخاب کنید و اگر دکوراسیون داخلی منزل کلاسیک است، میز کنسول هم به سبک کلاسیک انتخاب شود.

🔹🔸میز کنسول به دو صورت آینه‌دار و بدون آینه موجود هستند که بسته به سلیقه خود می‌توان هر کدام از آن‌ها را انتخاب کرد. در صورت انتخاب مدل بدون آینه می‌توان از تابلوهای زیبا بهره برد و در دیوار بالای میز کنسول نصب کرد، این کار فضا را بسیار جذاب می‌کند.

🔹🔸اگر میز کنسول را در محیط کوچکی قرار داده‌اید که نور زیادی ندارد، توصیه می‌شود مدل آینه‌دار را تهیه کنید، آینه‌ها فضا را بزرگ جلوه می دهند و با انعکاس نور محیط را روشن‌تر می‌سازند.

🔹🔸می‌توان از میز کنسول به عنوان نقطه کانونی در منزل خود استفاده کنید، به خصوص در اتاق پذیرایی که جنبه زیبایی آن بیشتر مد نظر است. با گذاشتن بوفه و میز کنسول آینه‌دار در پذیرایی و اتاق ناهارخوری چشم‌ها به سوی زیبایی چشم‌نواز این المان دکوراتیو خیره می‌شوند.

✨خریدی مطمئن و شیک را با ما تجربه کنید✨

🔹🔸برای زیبا جلوه دادن اتاق نشیمن در کنار مبل راحتی از میز کنسول متناسب با دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. می‌توانید متناسب با سلیقه خود از نوع آینه‌دار یا بدون آینه استفاده کنید.

🔹🔸اگر میز کنسول بدون آینه را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید با قرار دادن آینه و شمعدان منزل خود روی آن، به میز کنسول جذابیت بیشتری ببخشید.

🔹🔸رنگ میز کنسول نیز بایستی با رنگ دیوار و صد البته با رنگ سایر وسایل منزل هارمونی داشته باشد. بهتر است رنگ دیوار در تضاد و یا خنثی با رنگ میز کنسول باشد.

🔹🔸جلوی میز کنسول فرشی زیبا پهن کنید به طوری که با میز، هارمونی ظریفی داشته باشد.

✨زیبایی در نگاه شماست✨

🔹🔸در دو طرف میز کنسول می‌توانید دو صندلی قرار دهید، این کار جذابیت بیشتری ایجاد می‌کند.

🔹🔸میز کنسول بین فضای دو درب اتاق‌ها نمای جذابی خلق می‌کند، اگر فضای بین دواتاق خواب خالی است، می‌توانید با قرار دادن میز کنسول در آنجا فضای زیبایی خلق کنید.

🔹🔸همین طور میز کنسول را در فضای خالی بین دو پنجره قرار دهید. این چیدمان نیز فضا را جذاب و چشم‌نواز می‌سازد.

به مدیریت:مجتبی کرمی

 

تولید انواع میز کنسول آروشا در یافت آباد , تولید انواع میز کنسول در یافت آباد , میز کنسول آروشا , بهترین تولیدی میز کنسول در یافت آباد , قیمت میز کنسول در یافت آباد , خرید میز کنسول در یافت آباد , فروش میز کنسول در یافت آباد ,