Address & Contact

Our Address

تهران

تولید انواع کیف و کیف ابزار لاچین در شهر قدس تهران

✨تولید انواع کیف و کیف ابزار با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت
✨قبول و اجرای انواع سفارشات شما
✨قیمت به صورت عمده
✨ استفاده از مواد اولیه استاندارد
✨ ضمانت و گارانتی تعویض محصولات در صورت نارضایتی مشتریان
✨ پخش به‌صورت جزئی و عمده
✨ ارسال سفارشات به سراسر کشور در کوتاه‌ترین زمان ممکن
💠 مجموعه تولید کننده کیف ابزار لاچین در زمینه تولید انواع کیف، کیف ابزار برزنتی، جلیقه ای سه تکه ابزار، کیف ابزار کمری سه تکه و سایر این اقلام فعالیت میکند. پارچه برزنتی استفاده شده در این محصول بهترین نوع پارچه برزنتی ضد آفتاب و ضد آب است که مقاومت بسیاری در سرما و گرما دارد.
💠 تولید کیف ابزارهای با کیفیت و با بهترین جنس مواد اولیه به صورت عمده و جزئی و تکی در تمامی سایزها و تمامی رنگها
💠💠💠💠💠💠💠💠
💠💠💠💠💠💠💠💠
✨ تولید سفارشی

ما متناسب با کیفیت دلخواه و قیمت دلخواه شما کیف های سفارشی سازی شده شما را با برند شما طراحی و تولید می کنیم

✨ تولید تعداد بالا

انجام سفارشات اختصاصی کارخانه جات و واحدهای صنعتی با منصفانه ترین قیمت(با لوگو-مارک-گلدوزی سفارشی)

✨ تولید مهندسی شده

مهندسین و مشاورین ما با توجه به تحصیلات و تجارب خود در زمینه تولید کیف،محصولات را به طور تخصصی متناسب با کاربردهای متنوع کیف در موقعیت های متفاوت طراحی نموده اند

✨ پشتیبانی محصولات

تمامی محصولات تولید شده توسط واحد تولیدی لاچین ضمانت پس از فروش دارند

✨ رضایت مشتری هدف ماست✨

✨ مجموعه تولیدی کیف لاچین برترین و بهترین تولید کننده کیف ابزار های برزنتی قابل حمل و کوله ابزار و جلیقه ابزار می باشد که چندین مدل محصول را تولید و روانه بازار داخلی و خارج از کشور میکند.✨

شماره های تماس:
09307624492
09352161863

کیف و کیف ابزار لاچین منطقه 1 و 2 و 3 و 4 تهران

✳️ برای نگهداری و حمل و نقل انواع ابزارآلات از وسیله‌ای به نام کیف ابزار استفاده می‌شود. کیف ابزار یکی لوازمات ضروری و حیاتی برای هر فنی کار است و می‌توان گفت وجود یک کیف ابزار در خانه، خودرو، کارگاه و هر محیط دیگری از واجبات است. البته از جعبه ابزار هم برای این منظور استفاده می‌شود ولی کیف ابزار، معمولا پارچه‌ای است به همین جهت سبک‌تر بوده و حمل آن راحت‌تر است و همچنین ارزان‌تر بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است.

✳️  چون کیف ابزارها معمولا پارچه‌ای هستند، تغییر شکل می‌دهند و حجم آن براساس مقدار ابزاری که در آن است، کم می‌شود و به راحتی می‌توانید آن را در هر جایی قرار دهید. کیف ابزار از جنس‌های مختلف برای کاربری‌های متنوع ساخته می‌شود که در اینجا به معرفی برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

✳️ می‌توان گفت اکثر کیف ابزارهایی که به طور معمول استفاده می‌شود از نوع کیف ابزار برزنتی است به این معنی که جنس پارچه آن‌ها برزنت است. این جنس پارچه درعین اینکه سبک است، مقاومت بالایی در برابر پارگی دارد. بزرنت یک نوع پارچه ضدآب است که از ابزار در برابر رطوبت و آب محافظت می کند.

✳️ کیف ابزار کمری و جلیقه ای هم معمولا از پارچه برزنت ساخته می‌شود. کیف ابزار کمری شبیه یک کمربند بزرگ همراه شما خواهد بود و برای حمل و نقل نیازی نیست آن را دست بگیرید و سرعت و راحتی کار را تا حد زیادی بالا می‌برد. بعلاوه در کیف ابزار کمری، وجود جیب‌های داخلی و خارجی سبب تسریع در دسترسی و جداسازی ابزارآلات شما می‌شود.

 

❇️مشخصات عمومی یک کیف ابزار خوب
مقاومت

مقاوم در برابر پارگی
مقاوم در برابر رطوبت
مقاوم در برابر حرارت

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک کیف ابزار خوب، جنس مناسب آن است. جنس پارچه این کیف‌ها باید به گونه‌ای باشد که به راحتی پاره نشود و علاوه بر این در برابر حرارت و رطوبت هم مقاوم باشد. بهترین پارچه‌ای که این ویژگی‌ها را دارد پارچه برزنت دو رو است.برای تولید انواع کیف ابزار از پارچه برزنت دو رو استفاده می‌کنند که در برابر رطوبت و حرارت تا حد زیادی مقاوم است. به خاطر مقاومت کششی بالایی که پارچه مذکور دارد، کاربران در انباشت ابزار آلات درون این کیف دچار مشکل نخواهند شد.

ویژگی مهم دیگری که برخی از کیف‌های ابزار دارند، تجهیز بودن آن‌ها به کف لاستیکی است، این ویژگی در مواقع زیادی به کار می‌آید و طرف‌داران زیادی هم دارد، مثلاً لوله‌کش‌ها یا کسانی که معمولاً در فضاهای خیس و مرطوب کار می‌کنند و نمی‌خواهند کف کیف ابزارشان خیس شود از کیفی با طراحی این چنینی استقبال می‌کنند.

جیب‌ها و فضاهای مختلف

یک کیف ابزار مناسب باید از فضای مناسبی برخوردار باشد و برای هر ابزار فضایی را تعبیه کرده باشد، به گونه‌ای که بتوان ابزار مختلف را به خوبی در فضای مخصوص به خود جای داد. این فضاها باید به گونه‌ای شکل گرفته باشند که دسترسی به ابزار مختلف را آسان کنند و وقتی که کاربر برای برداشتن آن‌ها عجله دارد دچار سردرگمی نشود.

زیپ با کیفیت

زیپ کیف ابزار باید مانند پارچه آن از چنان کیفیتی برخوردار باشد که تحت شرایط مختلف دوام آورده و دچار مشکل نشود.

سبک و قابل حمل بودن

ویژگی دیگری که می‌تواند محبوبیت یک کیف ابزار را بیشتر کند، سبک و قابل حمل بودن آن است. بدون شک هیچ‌کس دوست ندارد وزنی مازاد بر وزن ابزارآلات مورد نیازش را تحمل کند، به همین دلیل هرچه وزن کیف ابزار کمتر باشد محبوبیت آن بیشتر خواهد بود.

 یک کیف ابزار خوب لازم است ویژگی‌هایی داشته باشد تا خرید آن را برای مصرف کننده مقرون به صرفه کند.

 از جمله، به عنوان مهم‌ترین ویژگی، یک کیف ابزار باید دارای جنس پارچه‌ی خوبی باشد تا مقاوت خوبی در برابر برابر پارگی، رطوبت و حرارت داشته باشد. بهترین پارچه‌ با چنین مشخصه‌ای، پارچه‌ی برزنت دو رو است. کیف برزنتی به خاطر استحکام کششی بالای خود، با انبارش ابزار آلات درون خود، مشکلی پیدا نخواهد کرد. ویژگی مهم دیگر داشتن کف مقاوم با جنس خوب است.

یک کیف ابزار مناسب باید فضاها و جیب‌های مناسب و متنوعی داشته باشد تا بتوان ابزارهای مختلف را در آن با نظم خوبی جا داد و با دسترسی آسان به آنها رسید.

 یکی از مشخصه‌های یک کیف برزنتی ابزار خوب سبکی آن است تا کاربر، در هنگام جابجایی، وزن اضافه‌ای را علاوه بر وزن ابزار تحمل نکند.

 برای خرید یک کیف ابزار مناسب باید به موارد استفاده‌ی خود نگاه کنید و این‌که چه تنوعی از ابزار را می‌خواهید در آن جا بدهید. لذا باید ابزار ضروری و نیز ابزار خاص خودتان را فهرست کنید.

⚡️قیمت کیف ابزار لاچین، نسبت به محصولات مشابه مناسب است. می توانید کیف ابزار لاچین را در محل کار، کارگاه، منزل یا خودروی خود به راحتی نگهداری کنید و دسترسی خوبی به انواع ابزارآلات کوچک و بزرگ خود داشته باشید⚡️

به مدیریت:مقدم

شماره های تماس:
09307624492
09352161863

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کیف ابزار , انواع کیف ابزار , تولید انواع کیف ابزار در تهران , کیف های ابزاری لاچین در تهران , ویژگی های یک کیف ابزاری خوب , جنس کیف ابزاری , قیمت انواع کیف های ابزاری در تهران , تولیدی کیف ابزاری در تهران , تولیدکننده انواع کیف های ابزاری لاچین در منطقه 1 تهران , تولیدکننده انواع کیف های ابزاری لاچین در منطقه 2 تهران , تولیدکننده انواع کیف های ابزاری لاچین در منطقه 3 تهران , تولیدکننده انواع کیف های ابزاری لاچین در منطقه 4 تهران ,