گروه صنعتی بیات در البرز و سراسر کشور

✳️بالابر هیدرولیکی چیست و انواع آن کدامند؟

💫شاید تصور بسیاری از افراد از بالابر هیدرولیک بالابر موجود در مغازه‌ها باشد. ولی باید گفت که این بالابر‌ها تنها یک دسته از بالابرهای هیدرولیک می‌باشند که خود نیز دارای انواع متفاوتی هستند.بالابرهای هیدرولیک به دلیل ترکیب شدن با سیستم‌‌‌های دیگر شکل‌‌‌های مختلفی به خود گرفته اند.

✳️کاربرد بالابرهای هیدرولیکی 

🔸🔹در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها به عنوان نفربر هیدرولیکی یا باربر هیدرولیکی.

🔸🔹استفاده از شکل‌‌‌های ثابت و متحرک در واحد‌‌‌های صنعتی و گارگاه‌ها.

🔸🔹استفاده در منازل به عنوان باربر و نفربر.

🔸🔹استفاده از آن به عنوان خودروبر هیدرولیکی.

🔸🔹استفاده در ماشین آلات شهرداری و جرثقیل‌ها.

✳️مزایای بالابر‌‌‌های هیدرولیکی 

⚡️نسبت به کارایی و کاربرد‌‌‌های بیشمارشان دارای قیمت بسیار مناسبی هستند.

⚡️دارای ایمنی بالا برای سرنشین و یا بار می‌باشند.

⚡️نصب و راه اندازی انها بسیار سریع و اسان است.

⚡️برای فضاهای مختلف قابل شخصی سازی است.

⚡️دارای تنوع در قیمت و قدرت می‌باشد.

⚡️هزینه نصب بسیار کم.

⚡️حرکت کردن بالابر به صورت یکنواخت و بدون ایجاد صدای آزار دهنده.

⚡️سهولت در تعمیر و نگهداری 

✳️انواع بالابر صنعتی چیست؟

🔺بالابر به وسیله‌ای گفته می‌شود که برای حمل بار و افراد در ارتفاع‌های مختلف و برای هم‌سطح‌سازی به کار گرفته می‌شود. بالابرهای صنعتی از مکانیزم خاصی برخوردار هستند که آن را با بالاکشنده‌ها، جرثقیل‌ها و لیفتراک متفاوت کرده است. در نگاه کلی، هر یک از بالابرهای صنعتی با توجه به هدف، نیاز مشتری و ظرفیت ویژگی‌های متفاوتی دارند.

🔺بالابرها را نوعی ماشین به حساب می‌آورند که برای انتقال بار در خطوط مختلف تولید در زمینه‌های صنعتی و تجاری به کار گرفته می‌شود، علاوه بر موارد فوق، از انواع بالابرهای صنعتی با هدف انتقال کالا و تخلیه بار کامیون نیز استفاده می‌شود.

✳️بالابر هیدرولیکی خانگی 

🔶یکی از پرفروش‌ترین بالابرهای صنعتی، بالابر هیدرولیکی خانگی است، از این بالابر جهت جابه‌جایی افراد و وسایل در بین طبقات استفاده می‌شود.

✳️انواع بالابرهای نفر بر هیدرولیکی 

💠بالابر هیدرولیکی نفر بر از مدلهای پرفروش و کاربردی می باشد که در انواع آکاردئونی، تلسکوپی، مفصلی، مفصلی تلسکوپی، عنکبوتی و قابل یدک موجود می باشند.

💠بسیاری از افراد ساکن منازلی هستند که این منازل پله های زیادی داشته و اگر مستاجر باشند در هنگام اسباب کشی و رفت و آمد های مکرر با مشکل مواجه می شوند. اگر این افراد از انواع بالابر اطلاعاتی داشته باشند، برای اینگونه مواقع حتما یکی از آن ها را خریداری می کنند.

💠بالابر هیدرولیکی نفر بر عنکبوتی یکی از مدلهای بسیار کاربردی می باشد که مزیت مهمی که دارد این است که قابلیت جابجایی و نصب در هر مکانی را دارد. در حالت بسته جای کمی را اشغال کرده و به راحتی می توان آن را از یک منزل به منزل دیگر منتقل کرد.

💠یکی دیگر از انواع بالابر هیدرولیکی منحصر به فرد، مفصلی می باشد. اگر می خواهید باری را جابجا کنید که با موانع سخت و تنگ روبرو می شوید، می تواند به شما کمک زیادی نماید. دارای چندین بازو می باشد که بازوهای آن این قابلیت را به آن بخشیده اند.

✳️بالابر مدل قیچی 

🔰بالابر استاندارد مدل قیچی یکی دیگر از بالابرهای صنعتی می باشد. ظرفیت این بالابر از دسته سنگین به حساب می آید و دارای محرک های هیدرولیکی است. عرض این بالابر 24 تا 60 و طولش 36 تا 120 می باشد، فاصله آن از زمین از صفر تا 60 سانتی متر است. برای استفاده از موقعیت ارگونومیک برای جلوگیری از آسیب دیدن کارگر هنگام بلند کردن اجسام سنگین یکی از ویژگی های بارز این بالابر می باشد.

🔰این بالابر دارای پایه های فولادی محکم با عناصر خاص و سخت می باشد، این پایه ها برای جلوگیری از نوسانات مفید است. تعمیر و نگهداری آسان و ایمنی بالای این بالابر یکی دیگر از ویژگی های آن به شمار می آید. قسمت هیدرولیک این بالابر دارای دو شلنگ، دو سیم بافته، مخزن پلی اتلین و فیوز برای کنترل کردن سطح متحرک می باشد.

 

 

به مدیریت:امیر هوشنگ بیات
09125266458

 

 

 

تولید بالابر هیدرولیک صنعتی و خانگی گروه صنعتی بیات در فردیس البرز , گروه صنعتی بیات , گروه صنعتی بیات در فردیس البرز , تولید بالابر هیدرولیک صنعتی در البرز , تولید بالابر هیدرولیک خانگی در البرز , قیمت بالابر هیدرولیک صنعتی و خانگی در البرز , بهترین مجموعه تولید بالابر در البرز , تولید خودروبر هیدرولیک در البرز , تولید هوم لیفت در البرز ,