تولید پایه های چوبی و فلزی علی بابا

⚡️توليد تخصصى پايه هاى (فلزى)⚡️

قبول توليد سفارشات اختصاصى

⚡️توليد تخصصى پايه هاى (چوبى)⚡️

قبول توليد سفارشات اختصاصى

🔸🔹پایه مبل 

⚡️پایه مبل یکی از بخش‌‌‌های اصلی مبل است که بیشترین فشار وارده روی مبل را تحمل می‌کند و به همین دلیل باید از جنس و مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده باشد. پایه مبل امروزه علاوه بر تحمل وزن مبل و افرادی که از مبل استفاده می‌کنند، نقش زیبایی مبل را هم بر عهده دارد و این امر باعث شده تا انواع مختلفی از پایه‌‌‌های مبل برای انتخاب وجود داشته باشند و طراحی پایه مبل از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

⚡️زیرا اگر طراحی پایه مبل غیر اصولی و غیر تخصصی باشد یا جنس پایه ی مبل از مواد بی کیفیت یا کم کیفیت باشد، کارایی مبل به خطر خواهد افتاد و در بهترین حالت مجبور به تعویض پایه مبل خواهید شد.

🔸🔹پایه مبل چوبی 

پایه مبل چوبی مهم ترین بخش مبلمان به حساب می آید که بخاطر محکم بودن و طول عمری که دارد نسبت به انواع دیگر پایه مبل پر طرفدار است. پس در هنگام انتخاب پایه ی مبل نباید از پایه های مبل چوبی به راحتی گذشت. پایه مبل چوبی در طرح، مدل، رنگ و کیفیت های مختلفی تولید می شوند.

این کار باعث می شود که خریدار و مصرف کننده انتخاب های متعددی را داشته باشد تا با توجه به سلیقه و مبلغ دلخواه پایه مبل چوبی مدنظر را انتخاب کند.

🔸🔹پایه‌‌‌های فلزی 

پایه هایی که از جنس فلز برای مبل‌ها تولید می‌شوند از استقامت و دوام خوبی برخوردارند و معمولا به دو شکل L و استوانه ای ساخته می‌شوند.پایه‌‌‌های فلزی مبل علاوه بر استحکام بالایی که دارند، باز کردن و بستن شان به مبل آسان است و نیازی به ابزار و مهارت خاصی ندارد.

پایه‌‌‌های فلزی معمولا در مبل‌‌‌های راحتی و ال مورد استفاده قرار می‌گیرند.این پایه‌ها به دلیل آنکه از جنس فلز ساخته می‌شوند دارای ظاهر ساده ای هستند و ظاهر چندان جذاب و پر تجملی ندارند

🔸🔹برای خرید پایه مبل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

⚜️آنچه لازم است زمان خرید پایه مبل به آن توجه داشته باشید، اندازه و ابعاد آن است. با دقت به این موضوع می‌توان به گزینه‌های دست یافت که برای نیاز شما کاربردی باشند. در غیر این صورت در میان انواع و اقسام پایه‌های مبل که شاید از نظر ابعاد و اندازه برایتان کارایی نداشته باشد سردرگم شوید و در نهایت ندانید چه پایه مبلی می‌خواهید.

⚜️چیزی که باید در انتخاب پایه مبل چوبی به آن توجه کنید این است که بدانید پایه مبل را برای چه وسیله ای می خواهید. مثلا برای پایه جلو مبلی میخواهید یا برای پایه میز و صندلی یا پایه میز ناهارخوری؟

⚜️در نهایت نکته ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید ظاهر و کیفیت پایه مبل است که زیبایی و جذابیت خاصی به میز یا صندلی و مبلی که مدنظر دارید می دهد. مثلا اگر شما مبلمان شیک و زیبایی داشته باشید اما پایه های مبل به زیبایی مبلمان شما نباشد در نگاه اول در ذوق شما بزند.

به مدیریت : علیرضا منصوری خواه

 

آدرس شعبه مرکزی : تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه ، خیابان 26، خیابان نارون ، اولین سوله ، پلاک 44
09121974153
02155270341
02155263645

✨✨✨✨✨✨✨✨

آدرس شعبه 2: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه ، بلوار صنایع ، نرسیده به میدان نصرت  ، سمت راست ، پلاک 97
09125123461

✨✨✨✨✨✨✨✨

آدرس شعبه 3: تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه ، بلوار صنایع جنوبی ، کوچه صنوبر شرقی ، پلاک 22
09199362481

✨✨✨✨✨✨✨✨

کارخانه : تهران، شهرک صنعتی سهند ، بلوار خلیج فارس ، بلوک 12 ، سوله های سبز جدید ، پلاک 3/629 – 31/631

 

 

تولید تخصصی انواع پایه های چوبی و فلزی علی بابا در تهران , پایه های چوبی , پایه های فلزی , تولید پایه چوبی در تهران  ,  تولید پایه فلزی در تهران  , قیمت پایه فلزی در تهران ,  قیمت پایه چوبی در تهران , پایه مبل , انواع پایه مبل , قیمت پایه مبل ,