Address & Contact

Our Address

هرمزگان ،بندر لنگه،کوی ابوذر،کارگاه تولید سنگ آنتیک و مصنوعی حیدری

Telephone

تولیدی سنگ آنتیک و سنگ مصنوعی حیدری

?تولید تخصصی سنگ آنتیک و مصنوعی در طرح و رنگ بندی متنوع 
?پاسخگویی ۲۴ ساعته  
?ارسال به سراسر کشور 
?مشاوره دائم و رایگان 
✳️سنگ آنتیک چیست؟

?سنگی است که از کنار هم قرار گرفتن قطعات شکسته و خرده سنگ‌ها کنار هم به وجود می‌آید. این خرده سنگ‌ها با چسب‌هایی با پایه رزینی به هم متصل می‌شوند و حاصل این فرایند به وجود آمدن سنگی با زیبایی و خصوصیات ویژه به نام سنگ آنتیک است. این سنگها معمولاً از سنگ‌های طبیعی تراورتن و مالون تشکیل شده است که بدون تغییر در رنگ و با هنر دست و به صورت طبیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

?سنگ‌های آنتیک به دو صورت طبیعی و مصنوعی در بازار یافت می‌شوند. سنگ آنتیک طبیعی از خرده سنگ‌های طبیعی در جنس، رنگ و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود معمولاً از سنگ‌های تراورتن برای تولید آن استفاده می‌شود.

?سنگ آنتیک مصنوعی که جنس و رنگ خاصی دارد، از سمنت پلاست تولید می‌شود. به دلیل اینکه در سایز‌های مختلف تهیه می‌شود، نیاز به برش‌کاری زیاد ندارند. تخلخل ندارند چون در زمان قالب‌گیری آن از تجهیزات خاصی استفاده می‌شود تا مانع ریزش آن‌ها بعد از چسباندن شوند.

?به همین دلیل سنگ‌های آنتیک مصنوعی با مقاومت بالا و دوام بیشتر و همچنین تخلخل بسیار کم وجود دارند. در این سنگها به دلیل وجود فضاهای خالی کمتر به هیچ عنوان قارچ و باکتری جمع نمی‌شود.

✳️انواع مدل‌های آنتیک 

⚡️سنگ آنتیک در مدل‌های قیچی (گیوتین)، روتری، مالون، رودخانه‌ای، بادبر، پازل لب پر، پازل لب صاف، پازل نامنظم، پازل منظم، پازل الوان، پازل چرمی، طرح آجر، حاشیه، سوپر براش، سه بعدی (پروفیلی) در بازار وجود دارد.

?سنگ آنتیک گرانیتی 

?سنگ گرانیت سخت و محکم هستند و مقاومت بالایی در برابر آب دارند ظاهر متفاوت این نوع سنگ باعث زیبایی منحصر به فرد است. این سنگ به دلیل کار نهایی است که بر روی سطح آن انجام می‌شود و به صورت چکشی، صیقلی، تیشه‌ای و کلنگی دیده می‌شوند که نوع صیقلی آن ظاهر زیباتری دارد و به خوبی رنگ و انعکاس نور را نمایش می‌دهد.

?در صورت استفاده از سنگ‌های گرانیت سوخته و گرانیت‌های صیقلی در کنار یکدیگر زیبایی سنگ به وجود آمده چند برابر می‌شود.سنگ آنتیک گرانیتی نسبت به انواع سنگها گران‌تر است چون هزینه استخراج و صیقل دادن گرانیت بالاست به همین دلیل بیشتر برای کف سازی استفاده می‌شوند.

?سنگ‌های آنتیک ماسه‌ای 

?سنگ آنتیک ماسه‌ای انواع مختلفی دارد. اگر ماسه‌ها با کمک کربنات کلسیم به هم بچسبد نوع آهکی و اگر با سیلیس به هم وصل شود نوع سیلیسی آن به وجود می‌آید.

?سنگ آنتیک تراورتن 

?سنگ تراورتن از تراکم املاح چشمه‌های آب گرم به وجود می‌آید. سنگ تراورتن نسبت به سنگ‌های گرانیتی و کوارتزیت دارای مقاومت پایین‌تری است و سختی کمی‌دارد که به راحتی می‌توان آن را برش داده و ساب زد.

?تراورتن بلوری است و ظاهری زیبا دارد و علاوه بر چگالی زیادی که دارد، دارای تخلخل است و این ویژگی باعث می‌شود تا به صورت کامل به ملاط بچسبد. سنگ آنتیک به وجود آمده از تراورتن زیبایی خاصی به آشپزخانه و نمای خارجی خانه می‌دهد. از این نوع سنگ در اپن آشپزخانه و باغچه‌های تزئینی هم استفاده می‌شود.

?سنگ آنتیک مالون 

?سنگ مالون نوعی سنگ کاملاً تراش خورده است که بعد از استخراج با پتک به بخش‌های منظم تبدیل می‌شود. نوع آنتیک مالون برای نمای ساختمان بسیار کاربرد دارد. همچنین در نماسازی محوطه، سنگ فرش‌ها و پله ها، جدول سازی ها، طاق‌های زیرین دالان‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

?سنگ آنتیک قیچی 

?سنگ قیچی از قطعه‌های سنگ تراورتن و مرمر و … در رنگ‌های مختلف به وجود می‌آید. این سنگ در دکوراسیون داخلی جزء پرکاربردترین متریالی است که می‌توان از آن‌ها در کنار کاغذ دیواری، ترموود و غیره استفاده نمود.

?سنگ پازل آنتیک 

?سنگ جدید پازل از قطعات کاملاً منظم سنگ‌ها ساخته می‌شود و بیشتر مورد کاربرد در دکوراسیون نمای ساختمان‌های است. سنگ‌های پازل انواع مختلفی شامل زنجیره‌ای، توری قیچی، لب پر دارند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود نمونه‌های مختلف را انتخاب کنید.

✳️سنگ مصنوعی 

?سنگ مصنوعی (معادل واژه انگلیسی Artificial stone) ترکیبی از سنگ‌ های طبیعی با مواد افزودنی دیگر است که مواد اولیه سنگ مصنوعی شامل ترکیباتی نظیر سیمان و افزودنی های پلیمری است که سبب کاهش وزن و نصب سریع تر در آن ها خواهد شد.

?ایده ساخت سنگ مصنوعی به واسطه افزایش زیبایی و تنوع طرح و رنگ در نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان ها، سنگ فرش و کف پوش ها و همچنین محوطه سازی های بیرونی پدید آمد. تولید سنگ مصنوعی، پاسخی به نیاز سلیقه های مختلف در طراحی و فاکتورهای فیزیکی و مکانیکی با کیفیت و هزینه بهینه است.

?مزایای استفاده از سنگ مصنوعی :

??سنگهای مصنوعی به سادگی تمیز میشود. اگر لکه بگیرد به راحتی با صابون یا مواد پاک کننده، تمیز میشود.

??سنگ مصنوعی ضد گرد و خاک است امکان نفوذ مایعات در آن کم است. لکه های جوهر و سس را به راحتی میتوان از آن زدود.

??سنگهای مصنوعی در برابر ضربه مقاومت دارد. در مقایسه با سنگ یا پلیمر، توانائی ضد خش بودن آن قوی تر است. خراش ریز را میتوان با ورقه های شنی از آن برطرف کرد.

??در مقایسه با سایر متریال موجود، سنگ مصنوعی در برابر گرما و حرارت مقاومت خوبی دارد. اما پیشنهاد میشود که از قرار دادن اشیاء داغ به طور ممستقیم بر روی آن، خود داری شود.

??سنگ مصنوعی یکی از متریال مقاوم در برابر آتش است.

??سنگ های مصنوعی دارای استاندارد در مجاورت مواد غذائی است و میتوان مواد غذائی را مستقیما در تماس با آن قرار داد.

??در سنگ های مصنوعی میتوان حفره هائی را برا عبور دادن لوله، سیم های برق و غیره، قرار داد.

??برای ایجاد تناسب با سایر اتصالات میتوان در سنگ های مصنوعی به راحتی شیارهائی را قرار داد.

??میتوان سنگ مصنوعی را به هر شکل دلخواه درآورد.

??میتوان سنگ مصنوعی را در یک قسمت کوچک ساخت و بنابرآن، مشکلات داشتن بلوک های بزرگی از سنگ برای سردر ها از بین میرود.

??میتوان سنگ های مصنوعی را مستحکم تر از سنگ های طبیعی ساخت.

??سنگ مصنوعی از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

??سنگ های پایداری و دوام بیشتری نسبت به سنگ طبیعی دارد.

به مدیریت:بهنام حیدری

??????????????

 

طرح پارکت
نصب سریع و آسان
کاملا ضد آب
مقاومت بالا
قابلیت نظافت راحت و آسان
خرید بدون واسطه
ارسال به سراسر کشور
قبول سفارشات به صورت کلی و جزئی
کلیه طرح ها به سلیقه شما امکان تغییر رنگ دارد

??????????????

 

 

سنگ مصنوعی تنوع طرح بالایی دارد که اکثر طرح ها مناسب برای بین کابینتی هستند و مورد پسند سلیقه های متفاوت قرار میگیرند،درضمن تنوع فوق العاده طرح و رنگ محصولات ما باعث میشود تا برای انتخاب دستتان باز باشد

 

 

تولید تخصصی سنگ آنتیک حیدری در هرمزگان , تولید تخصصی سنگ مصنوعی حیدری در هرمزگان , قیمت سنگ آنتیک در هرمزگان , قیمت سنگ مصنوعی در هرمزگان , تولید سنگ آنتیک در هرمزگان , تولید سنگ مصنوعی در هرمزگان , کاربرد سنگ آنتیک , کاربرد سنگ مصنوعی , سنگ آنتیک حیدری , سنگ مصنوعی حیدری ,