تولید تعمیر و فروش انواع دیزل ژنراتور جودکی

🔰 گروه دیزل ژنراتور جودکی

🔰 کاملترین مجموعه خرید و فروش انواع دیزل ژنراتور

🔰 کامنز ، ولوو ، بنز پرکنز کاترپیلار اسکانیا

🔰 از ۱۰ کاوا الا ۲۰۰۰ کاوا

🔰 با اطمینان کامل از ما خرید کنید

🔰 کاملترین مجموعه دیزل ژنراتور در سراسر ایران🔰

🔰دیزل ژنراتورها که شاید شما هم نام آنها را تحت عنوان “موتور برق” شنیده باشد در مکان های استفاده می شوند که به شبکه برق متصل نیستند. البته امروز در برخی از اماکنی که برق نیز دارند از دیزل ژنراتورها به عنوان منبع تغذیه اضطراری استفاده می شود تا در صورت قطعی برق، برق تولیدی آن در شبکه جریان یابد.

🔰دیزل ژنراتور از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: موتور (Engine)؛ ژنراتور (Generator)؛ شاسی دیزل ژنراتور و تانک سوخت روزان؛ و تابلو برق اصلی یا تابلو حفاظت و کنترل

✳️انواع دیزل ژنراتورها

🔺دیزل ژنراتورها انواع مختلفی دارند که از جمله می توان به دیزل دوئیتز (DUITZ)، دیزل ژنراتور ولوو (Volvo)، دیزل پرکینس (Perkins)، کومینس (Cummins)، دیزل لووُل (Lovol)، دیزل موتورسازان، ژنراتور استامفورد (Stamford)، و ژنراتور مکالته (Meccalte) اشاره کرد.

✳️مزایای استفاده دیزل ژنراتور

🔸🔹موتورهای دیزلی در مقایسه با موتورهای بنزینی مصرف سوخت کمتری دارند؛ به این معنا که در مدت زمان یکسان مصرف سوخت موتورهای دیزلی کمتر است.

🔸🔹سوخت های دیزلی ارزان تر از سوخت های بنزینی هستند و این یعنی استفاده از موتورهای دیزلی از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.

🔸🔹از آنجاییکه موتورهای دیزلی کاربراتور ندارند، نسبت به انواع دیگر موتورها استهلاک کمتری دارند چرا که نیاز به تعویض شمع ندارند.

🔸🔹عمر مفید دیزل ژنراتورها به طور متوسط سه برابر بیشتر از موتورهای بنزینی است.

به مدیریت: جودکی

09123074635

 

خرید و فروش و تعمیر دیزل ژنراتور جودکی , تعمیر دیزل ژنراتور جودکی کرج , خرید دیزل ژنراتور جودکی , فروش دیزل ژنراتورجودکی  ,