پنجره وینتک،کایکو اسماعیل پور در جهرم فارس

✳️تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی اسماعیل پور

?وینتک 
?کایکو
?بست ویژن 
?آک پروفیل 
?کیسان 
? سی فور 

?قیمت مناسب 
?تحویل به موقع در کمترین زمان
?گالوانیزه با ضخامت استاندارد و سرتاسری در تمام نقاط 

?با رعایت تمامی استاندارد ها
?تولید توری پلیسه ای و ثابت 

?اماده همکاری با انبوه سازان و همکاران گرامی
?تولید و ارسال سرتاسر ایران

?جهت سفارش و اطلاعات بیشتر تماس بگیرید?

?پنجره‌‌‌های upvc

?در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

?یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

?پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

?مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
?صرفه جویی در مصرف انرژی 

درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

?مانع ورود آلودگی 

درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

?مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف 

این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

?عایق سر و صدا

درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

?توری پلیسه چیست؟

?بهترین و مناسبت‌ترین توری برای تمامی‌پنجره‌ها، درب‌ها، بهارخواب‌ها و محیط‌های بزرگ توری پلیسه می‌باشد که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ رادار است.این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می‌شود.امکان خرابی توری پلیسه کم است و به‌آسانی خراب و پاره نخواهد شد.

?از جمله مهم‌ترین کاربردهای توری پلیسه که سبب محبوبیت آن در میان دیگر توری‌ها شده است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

?به راحتی تمیز می‌شود.

?از ورود آلودگی به داخل منزل جلوگیری می‌کند.

?از ورود حشرات به داخل منزل جلوگیری می‌کند.

?توری پلیسه تحت تاثیر شرایط آب و هوایی و رطوبت و گرما قرار نمی‌گیرد.

?به راحتی نصب می‌شود.

?توری پلیسه برخلاف دیگر توری‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است و نیازی به تعویض زود هنگام آن نیست.

?توری پنجره ثابت چیست؟

?این نوع توری پنجره مشابه توری رولینگ یا توری لولایی است اما در آن نه امکان جمع شدن توری وجود دارد و نه امکان جابه‌جا شدن قاب به طور کلی نسل های قدیمی تر توری های جدید هستند اما به دلیل نبود کارایی مناسب و هزینه بالا در امور ساخت به طور کامل تقریبا کنار گذاشته شده اند.

?ویژگی‌ها، مزایا و معایب توری پنجره ثابت 

?مزیت این نوع توری قیمت پایین آن نسبت به دیگر انواع توری پنجره است. اما این توری همواره در معرض عوامل محیطی قرار دارد و بنابراین عمر مفید کمتری در مقایسه با سایر انواع توری پنجره دارد.

? گذشته از این در صورت استفاده از این نوع توری، پنجره کاملاً توسط توری مسدود می‌شود، مشکلی که در توری‌های قدیمی وجود داشت و در بسیاری از موارد باعث بروز مشکلات و محدودیت‌های بسیار می‌شد.

 

به مدیریت:روح الله اسماعیل پور

 

 

تولید درب و پنجره دوجداره در جهرم , تولید درب و پنجره upvc در جهرم , درب و پنجره اسماعیل پور , فروش وین کلاس در فارس , فروش آک پروفیل در فارس , قیمت درب و پنجره دوجداره در فارس , قیمت درب و پنجره upvc در جهرم فارس , انواع در و پنجره درب و پنجره , وینتک , کایکو , بست ویژن , آک پروفیل , کیسان , سی فور ,