Address & Contact

Our Address

جاده ساوه ، سه راه آدران ، شهرک صنعتی سبلان ، گلستان 7 ، صنایع 2

Telephone

تولید رابیتس و فنس ایرانی رابیتس

? تولید کننده انواع رابیتس ۹ و ۱۳ ستون سرچشمه سبک و سنگین 

? تولید انواع فنس حصاری ، اسکوپ سنگ 

? کاربرد رابیتس

? با توجه به مزایای این ورق مشبک استفاده از آن بسیار گسترده است. عمده مصرف آن در صنعت ساخت و ساز است. این ورق مشبک بیشتر برای انجام گچ کاری سقف، سیمان کاری نما و همچنین نگه داری ملات به منظور سنگ کاری استفاده می شود.

? به دین صورت که ابتدا رابیتس توسط سیم رابیتس بندی به میلگرد متصل می گردد و عملیات کچ کاری بر روی آن انجام می شود. رابیتس سقف، به خصوص راویزکاری سقف آشپزخانه و پذیرایی به این صورت انجام می گیرد.

? همانطور که گفته شد؛ از دیگر موارد استفاده از این ورق ها ساخت قفس آهنی است که مقاومت بالای آن نسبت به توری ها از جمله توری مرغی دلیل کاربرد زیاد رابیتس برای ساخت این قفس هاست. همچنین باید یادآور شویم که سایز مناسب چشمه های رابیتس علاوه بر امکان ورود هوا، آب و نور از ورود موارد دیگر جلوگیری می کند.

? رابیتس در صنعت مجسمه سازی به خصوص پیکر تراشان از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. توسط هنرمندان استفاده می شود . مجسمه سازان از رابیتس برای فرم دادن سطوح سه بعدی پیچیده و منحنی های مرکب که در نهایت با گچ یا خاک رس و یا متریال دیگر پوشانده می شونداستفاده می کنند. برای مثال Niki de Saint Phalle استفاده ی گسترده ای از رابیتس برای ساختن سطوح منحنی در مجسمه های معماری بزرگ خود در ایتالیا کرده است.

ارائه ی خدمات فنس و توری به سراسر تهران و سراسر ایران
توری حصاریهای تولید کارگاه فنس

? محافظی مقاوم
? با قابلیت نصب آسان و امنیت بالا است
? مفتولهای کالوانیزه با روکش ” روی ” مورد استفاده در کارگاه تولیدی
? مقاومت و کیفیت این مفتول ها در برابر رطوبت تا بیش از پنجاه سال برآورد شده است.
? کیفیت بالا ، قیمت مناسب و تحویل در اسرع وقت موضوعات مورد توجهی است که در جذب مشتریان کارگاه تولید فنس و توری ما تاثیر گذار بوده است.

مدیریت : آقای اکبری

 

 

اجرت رابیتس کاری , رابیتس کاری دیوار , اجرت رابیتس کاری سقف , قیمت هر متر مربع رابیتس کاری , فیلم رابیتس کاری , نقشه رابیتس کاری , میلگرد مناسب رابیتس کاری ,