رویه کابینتی و کانتر سرامیکی یونیک سرامیک نائینی

✳️صفحه کابینت با انواع سنگ طبیعی 

🔻اگر کابینت قدیمی منزل خود را به یاد داشته باشید و یا اگر کابینت فلزی در اطراف شما وجود داشته باشد؛ صفحه کابینت آن‌ها عموما، سنگ طبیعی است. البته امروزه صفحه کابینت سنگ طبیعی هم کارایی دارد و از آن برای طرح‌های خاص استفاده می‌شود.

🔻صفحه کابینت سنگ طبیعی مزیتی که دارد این است که مقاومت آن بالاست و اگر از آن به درستی استفاده کنید تا سالیان دراز برای شما کار خواهد کرد. در زمان استفاده از این صفحه سنگ باید مراقب باشید که نشکند چون در این صورت زیبایی خود را از دست داده و قابل استفاده به آن صورت نمی‌باشد.

✳️انواع صفحه کابینت گرانیت 

🔸🔹گرانیت سنگی است که امروزه از آن در ساخت وسایل مرتبط با آشپزخانه استفاده زیادی می‌شود. صفحه کابینت گرانیت که از سنگ طبیعی ساخته شده ویژگی‌های زیادی دارد که یکی از آن‌ها تنوع رنگ آن می‌باشد.

🔸🔹مدل‌های گوناگونی از صفحه کابینت گرانتی در بازار وجود دارد که با توجه به سلیقه‌تان، می‌توانید آن را انتخاب نمایید. همچنین صفحه کابینت گرانیتی اگر درزگیری خوبی شود طول عمر بالایی دارد. قیمت سنگ گرانیت با توجه به طرح آن در بازار متفاوت است.

✳️صفحه کابینت سرامیکی 

✨اگر به دنبال صفحه کابینتی هستید که قیمت مقرون به صرفه‌ای داشته باشد؛ صفحه کابینت سرامیکی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. از طرفی صفحه کابینت سرامیکی رویه‌ی مقاومی دارد و آن را می‌توان به طرح‌های دلخواه درآورد.

✨یادتان باشد، صفحه کابینت سرامیکی، تنها سختی که دارد، نگهداری از آن است؛ چرا که نسبت به سایرین سخت نظافت می‌شود و نیاز به زمان و انرژی نسبتا بالایی دارد. اگر برای نظافت صفحه کابینت حوصله زیادی ندارید سراغ این مدل نروید.

✳️صفحه کابینت با انواع سنگ مرمر 

🔰سنگ مرمر یکی از انواع سنگ‌های طبیعی است که بیشتر افراد با آن آشنایی دارند. صفحه کابینت سنگ مرمر می‌تواند زیبایی خاصی به آشپزخانه ببخشد؛ چرا که سنگ مرمر همیشه حالت سفید و کلاسیک خود را نگه می‌دارد و مقاومت آن هم بالاست. سنگ مرمر در مقایسه با سنگ گرانیت سختی پایین تری داشته و زود خراش می‌خورد.

✳️ویژگی های سینک سرامیکی 

💫قوی است: تمامی سینک های سرامیکی به دلیل فرآیند ساخت دارای سطح بسیار سخت و محکمی هستند که به دلیل مقاوم بودن در برابر خراش، برش و ضربه قابل توجه است. آنها در برابر تمام اسیدهای خانگی مقاوم هستند. با این حال، اگر یک جسم فوق العاده سخت و سنگین از ارتفاع با سطح تماس پیدا کند، آسیب ممکن است رخ دهد.

💫گرما و سرما را تحمل می کند: سینک های سرامیکی در برابر گرما بسیار مقاوم هستند؛ آنها تحت تأثیر دمای معمولی آشپزخانه قرار نمی گیرند.

💫تمیز کردن و نگهداری آسان است: سطح سینک بسیار سخت است، بدون شکاف.این ویژگی ها به این معنی است که کثیفی قادر به نفوذ به مواد نیست، بنابراین پاک کردن کثیفی از سطح تمام چیزی است که برای تمیز نگه داشتن سینک لازم است.

💫همان طور که هست می ماند: تمام سینک های سرامیکی نور سریع هستند، به این معنی که می توانید بدون ترس از تغییر رنگ، آنها را در معرض دید یک پنجره با نور خورشید قرار دهید. گاهی اوقات رسوب آهک می تواند باعث تغییر رنگ شود، اما به راحتی با پاک کننده مناسب (یا مقداری سرکه شراب سفید) پاک می شود.

💫درخشندگی خود را در طول عمر خود حفظ می کند.

💫مقاومت ثابتی را فراهم می کند.

💫میکروب ها و باکتری ها را دفع می کند.

به مدیریت:نائینی

شماره تماس:
09142413484

 

 

تم سفید و سیاه

 

🔸🔸🔸🔸🔸🔸

 

سینک ظرفشویی بسیار جذاب از نوع سرامیکی

 

🔸🔸🔸🔸🔸🔸

 

تولید انواع روشویی های سرامیکی با طرح و رنگ دلخواه مشتری

 

🔸🔸🔸🔸🔸🔸

روشویی سرامیکی کشودار

 

🔸🔸🔸🔸🔸🔸

 

 

 

تولید رویه کابینتی و کانتر سرامیکی یونیک سرامیک نائینی در تبریز , یونیک سرامیک نائینی , یونیک سرامیک نائینی در تبریز , تولید رویه کابینتی در تبریز , تولید کانتر سرامیکی در تبریز , قیمت کانتر سرامیکی در تبریز , قیمت رویه کابینتی در تبریز ,